Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1uquote:Op donderdag 8 september 2011 16:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan het apperaat, dat ligt aan wat de gebruiker ermee doet.
Mijn vraag is:quote:Op donderdag 8 september 2011 16:12 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Nee daar hebben meer mensen last van met de G2.1u![]()
Tis een multi effect pedaal lieve schatquote:Op donderdag 8 september 2011 16:15 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mijn vraag is:
Hoe kun je ongewilde distortion krijgen met een distortion pedaal?
Ok.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:21 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Tis een multi effect pedaal lieve schat*nohomo
quote:Op donderdag 8 september 2011 15:56 schreef Trollscience het volgende:
Weet iemand wat ik hiertegen kan doen?
You gotta be fucking kidding me.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:22 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dat ding ziet er wel echt vet uit
neequote:Op donderdag 8 september 2011 16:44 schreef guitarist het volgende:
[..]
You gotta be fucking kidding me.
Fixed.quote:Op donderdag 8 september 2011 16:05 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Moet je voor de gein is eens je Zoom G2.1u laten lopen naar een distortion pedaal en dan je amp![]()
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsquote:Op donderdag 8 september 2011 16:43 schreef KaMo het volgende:
De output ( het signaal naar de computer) lager zetten.
Ws overstuurt je geluid omdat je computerinput niet gemaakt is voor zo'n hoog niveau.
Ik zou eens kijken naar een goede interfacequote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik hem op de grens van het hoorbare zet distort hij nog steedsKutding
nee dat is fries alquote:
Wat adviseer je?quote:Op donderdag 8 september 2011 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik zou eens kijken naar een goede interface
Ik weet dat Focusrite goede dingen maakt, maar ook prijzig. Verder weinig verstand van, heb me in die hoek totaal nog niet verdiept.quote:
Als je zou willen, zou je mijn dm willen beantwoorden?quote:Op donderdag 8 september 2011 18:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Edirol UA-25EX bevalt mij nog steeds goed.
[..]
dan nog kende ge 't goe neer type kut.
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ikquote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Yeah de 22ste komen ze glasfiber aanleggen![]()
![]()
![]()
![]()
* Wat voor abbo zal ik nemen? de basis aanbiedingen zijn al 3 keer sneller als wat ik nu met mijn brakke koperlijn kan halen
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol meequote:
Tja Nederland loopt behoorlijk achter op dat gebied.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef Iemand91 het volgende:
Tof, dat spul komt hier voorlopig nog niet denk ik...
quote:
U woon in een glasfiber yacht ?quote:Op donderdag 8 september 2011 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn hele muur zit er vol mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |