@guppyfriend
Ik gebruik weinig water, ik gebruik weinig gas en licht. (alleen een pctje, tv kijk ik nooit)
Kleding koop ik nooit met een paar pyjama kan je jaren doen. Internet goedkoopste abbo'tje.
Heb alleen zorgverzekering. Valt best wel mee, ik ben heel zuinig.
Ik ben wel ziek in de vorm wat de depressie heeft aangericht, en mijn constante denken wat me uitput. (vandaar ben ik bezig met meditatie enzo) Maar ik kan mijzelf niet depressief noemen, want ik doe niet aan negativiteit meer.
Jullie moeten niet mijn dingen proberen te verdraaien, ik kots op het SYSTEEM, niet op de mensen. Dat jullie het staande houden ja dat is jammer maar ook te begrijpen van bepaalde point of views. En ben ik dankbaar voor de wajong ja tuurlijk, maar ophetzelfde moment is het leven dat je hebt en je mag leven op deze aarde iets natuurlijks en zou een Wereld/Mensen recht moeten zijn zonder voorwaardes. We leven niet meer in Oertijd waar dit niet mogelijk is. Onze maatschappij is zo ge-advanceerd eigenlijk als we alle technologien gebruiken dat het pretty much self sustaining word. Denk dat je erg geen geld is voor de mensen in de 3de wereldlanden? Nee men gaat liever op vakantie of koopt een nieuwe auto, en dit is eigenlijk nog maar de groep die er eigenlijk die niet het belangrijkst is omdat 97% van al het geld op aarde in de handen is van Bankers. Iedereen kan van basisbehoefte voorzien woorden ZONDER moeite.
Er is genoeg voor iedereen, en al zouden we als 1 werken zou bijna niemand HOEVEN werken. (maar als je dat wilt mag dat natuurlijk)
Dat jullie nu mijn uitkering betalen hoort in principe ook nog bij het fundamentele niet werkende systeem, en nee dat betekend niet dat wajong weg moet of ik geen uitkering moet nemen.
Dit betekend dat de samenleving moet veranderen HET SYSTEEM. Ik zie de manipulatie en het plan van de Illuminatie, en zeg er keihard NEE tegen. Ik ga ook niet mee in het systeem om hun machtsemperium te behouden. (waar toe je geen keus hebt als je werkt, belastingen enz)
@ioko
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1. Wat er onstaat is een wereld met balans en abundance, geen verschil tussen rijken en armen. Oh jij zou liever dood zijn in die wereld? Waarom? Omdat je geen greed meer hebt en alles kunt oppotten voor je ego desires? Ja jammer dan.
Het maakt me niks uit of je me "speciaal" vind. Ik ben net zo als andere maar toch ook anders zoals je zegt. En ik ben niet je gemiddelde nederlander ofwel? En dit is maar van een beetje text wat ik hier zet, je kent me echt niet, ik denk over alles anders, dus je kan zeggen dat ik wel een ongebruikelijk persoon ben.
Oh is dat je duidelijk knap hoor, in bepaalde opzichten ben ik juist heel physisch gezond in bepaalde opzichten waarschijnlijk gezonder dan jou durf ik te wedden aangezien ik schaamte, jaloezie, negativiteit enz niet toelaat. Je hebt geen idee wat dat met je lichaam doet.
Alleen het vele nadenken is iets wat ik niet uit kan zetten en heel detrimental is op mijn energie niveau van mijn Psyche.
Zoals ik zei maakt niet uit als Wajong weggaat of word opgedoekt, er zijn nog andere opties..
maarja ik denk niet dat ik zonder uitkering kom te zitten.
Ik ga nu naar de bank het regent niet, je hoort het wel.