abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 september 2011 @ 12:53:43 #211
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101669405
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Hè jammer, ik hoopte echt nog op een inhoudelijke reactie...
Ik eigenlijk ook. Maar misschien komt het nog ^O^
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101669455
@guppyfriend

Ik gebruik weinig water, ik gebruik weinig gas en licht. (alleen een pctje, tv kijk ik nooit)
Kleding koop ik nooit met een paar pyjama kan je jaren doen. Internet goedkoopste abbo'tje.
Heb alleen zorgverzekering. Valt best wel mee, ik ben heel zuinig.

Ik ben wel ziek in de vorm wat de depressie heeft aangericht, en mijn constante denken wat me uitput. (vandaar ben ik bezig met meditatie enzo) Maar ik kan mijzelf niet depressief noemen, want ik doe niet aan negativiteit meer.

Jullie moeten niet mijn dingen proberen te verdraaien, ik kots op het SYSTEEM, niet op de mensen. Dat jullie het staande houden ja dat is jammer maar ook te begrijpen van bepaalde point of views. En ben ik dankbaar voor de wajong ja tuurlijk, maar ophetzelfde moment is het leven dat je hebt en je mag leven op deze aarde iets natuurlijks en zou een Wereld/Mensen recht moeten zijn zonder voorwaardes. We leven niet meer in Oertijd waar dit niet mogelijk is. Onze maatschappij is zo ge-advanceerd eigenlijk als we alle technologien gebruiken dat het pretty much self sustaining word. Denk dat je erg geen geld is voor de mensen in de 3de wereldlanden? Nee men gaat liever op vakantie of koopt een nieuwe auto, en dit is eigenlijk nog maar de groep die er eigenlijk die niet het belangrijkst is omdat 97% van al het geld op aarde in de handen is van Bankers. Iedereen kan van basisbehoefte voorzien woorden ZONDER moeite.

Er is genoeg voor iedereen, en al zouden we als 1 werken zou bijna niemand HOEVEN werken. (maar als je dat wilt mag dat natuurlijk)

Dat jullie nu mijn uitkering betalen hoort in principe ook nog bij het fundamentele niet werkende systeem, en nee dat betekend niet dat wajong weg moet of ik geen uitkering moet nemen.

Dit betekend dat de samenleving moet veranderen HET SYSTEEM. Ik zie de manipulatie en het plan van de Illuminatie, en zeg er keihard NEE tegen. Ik ga ook niet mee in het systeem om hun machtsemperium te behouden. (waar toe je geen keus hebt als je werkt, belastingen enz)

@ioko
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1. Wat er onstaat is een wereld met balans en abundance, geen verschil tussen rijken en armen. Oh jij zou liever dood zijn in die wereld? Waarom? Omdat je geen greed meer hebt en alles kunt oppotten voor je ego desires? Ja jammer dan.

Het maakt me niks uit of je me "speciaal" vind. Ik ben net zo als andere maar toch ook anders zoals je zegt. En ik ben niet je gemiddelde nederlander ofwel? En dit is maar van een beetje text wat ik hier zet, je kent me echt niet, ik denk over alles anders, dus je kan zeggen dat ik wel een ongebruikelijk persoon ben.

Oh is dat je duidelijk knap hoor, in bepaalde opzichten ben ik juist heel physisch gezond in bepaalde opzichten waarschijnlijk gezonder dan jou durf ik te wedden aangezien ik schaamte, jaloezie, negativiteit enz niet toelaat. Je hebt geen idee wat dat met je lichaam doet.
Alleen het vele nadenken is iets wat ik niet uit kan zetten en heel detrimental is op mijn energie niveau van mijn Psyche.

Zoals ik zei maakt niet uit als Wajong weggaat of word opgedoekt, er zijn nog andere opties..
maarja ik denk niet dat ik zonder uitkering kom te zitten.

Ik ga nu naar de bank het regent niet, je hoort het wel.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:07:56 #213
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_101669711
Jammer, het onderwerp begon goed, maar nu begint het snel af te zakken naar zinloos gedrag en uitspraken.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_101669825
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef KaleOssan het volgende:
@ioko
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1. Wat er onstaat is een wereld met balans en abundance, geen verschil tussen rijken en armen. Oh jij zou liever dood zijn in die wereld? Waarom? Omdat je geen greed meer hebt en alles kunt oppotten voor je ego desires? Ja jammer dan.

Ik weet wel waar jouw ideale wereld dan terecht komt. We beginnen weer opnieuw in het jaar 0, en over 2011 jaar zijn we weer precies waar we vandaag zijn gebleven. Je punt? Zoek hulp:)

quote:
Oh is dat je duidelijk knap hoor, in bepaalde opzichten ben ik juist heel physisch gezond in bepaalde opzichten waarschijnlijk gezonder dan jou durf ik te wedden aangezien ik schaamte, jaloezie, negativiteit enz niet toelaat. Je hebt geen idee wat dat met je lichaam doet.
Alleen het vele nadenken is iets wat ik niet uit kan zetten en heel detrimental is op mijn energie niveau van mijn Psyche.

Doh, ja natuurlijk. Je klinkt ook echt heel gezond! Succes bij de bank
  woensdag 7 september 2011 @ 13:18:53 #215
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101670015
TS, zonder afspraak de bank binnenlopen en verwachten dat je serieus genomen wordt als je vraagt of je een hypotheek kunt krijgen is geen handige strategie.

Men zal een afspraak willen maken waarin ze daar een gesprek met je over hebben, het is niet iets waar je zo even een antwoord op kunt krijgen, en als je wel direct een antwoord kunt krijgen dan zal het hoogstwaarschijnlijk negatief zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 7 september 2011 @ 13:28:12 #216
34726 Fratz
Max
pi_101670280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:07 schreef karr-1 het volgende:
Jammer, het onderwerp begon goed, maar nu begint het snel af te zakken naar zinloos gedrag en uitspraken.
Dit.
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_101670385
quote:
@guppyfriend

...
Dat jullie het staande houden ja dat is jammer maar ook te begrijpen van bepaalde point of views.
Je houdt het systeem zelf in stand door er gebruik van te maken. Wees dan een vent en doe er gewoon niet aan mee. Weigeren dus, die uitkering.
quote:
Dat jullie nu mijn uitkering betalen hoort in principe ook nog bij het fundamentele niet werkende systeem, en nee dat betekend niet dat wajong weg moet of ik geen uitkering moet nemen.
Want? Hypocriet gelul.
quote:
Dit betekend dat de samenleving moet veranderen HET SYSTEEM. Ik zie de manipulatie en het plan van de Illuminatie, en zeg er keihard NEE tegen.
...
Nee, dat doe je niet. Je profiteert er lekker van. Je bent een parasiet.
quote:
Ook nog bang voor een beetje regen? :') Anyway, vergeet bij de bank niet om jouw visie op Het Systeem, de illumnati en de marsmannetjes uit de doeken te doen.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:31:46 #218
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101670395
quote:
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1.
De productie enzo van eten dan, ga jij dan zitten wachten tot die gebakken biefstuk naar je toekomt? Zelf je eten regelen gaat een stuk meer moeite kosten dan wat je nu doet. Als die foute maatschappij in zou storten zouden zwakkeren als jij juist in no time gewoon dood zijn. Als ieder voor zichzelf moet zorgen hebben ze geen tijd en energie meer over om voor mensen als jij te zorgen.

Afgeven op al die werkende mensen is gewoon volkomen achterlijk; die zorgen er voor dat jij je lekker op kan sluiten in je kamer dag in dag uit.
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  woensdag 7 september 2011 @ 13:38:53 #219
286575 Roces18
Chef de party
pi_101670603
TS ben je achterlijk. Als de hele maatschappij geen munt meer gebruikt, gaan ze dus spullen ruilen. Aangezien dat te veel werk is komen ze toch wel weer op een munt uit. Dus uiteindelijk heeft het allemaal geen zin gehad. Denk eerst na voordat je domme uitspraken doet luie donder
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  woensdag 7 september 2011 @ 13:44:32 #220
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_101670777
Wel grappig dat iedereen met TS in discussie wil terwijl duidelijk is dat hij psychotisch is en niet voor niets wajong krijgt.
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:44:37 #221
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101670782
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Roces18 het volgende:
TS ben je achterlijk. Als de hele maatschappij geen munt meer gebruikt, gaan ze dus spullen ruilen. Aangezien dat te veel werk is komen ze toch wel weer op een munt uit. Dus uiteindelijk heeft het allemaal geen zin gehad. Denk eerst na voordat je domme uitspraken doet luie donder
Het vervelende voor TS is dan vooral dat hij spullen noch diensten te ruilen heeft...
En dan dus weer, net als nu, afhankelijk is van de bereidheid van anderen hem wel of niet te verzorgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 september 2011 @ 13:51:39 #222
33954 ElisaB
pi_101671027
quote:
7s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:44 schreef Doodloper het volgende:
Wel grappig dat iedereen met TS in discussie wil terwijl duidelijk is dat hij psychotisch is en niet voor niets wajong krijgt.
Dat is maar de vraag (en ik vind het knap dat je dat zo gemakkelijk vastgesteld heb). TS vindt volgens mij zelf van niet. Toch?!
pi_101671036
@guppyfriend

Ik gebruik weinig water, ik gebruik weinig gas en licht. (alleen een pctje, tv kijk ik nooit)
Kleding koop ik nooit met een paar pyjama kan je jaren doen. Internet goedkoopste abbo'tje.
Heb alleen zorgverzekering. Valt best wel mee, ik ben heel zuinig.

Ik ben wel ziek in de vorm wat de depressie heeft aangericht, en mijn constante denken wat me uitput. (vandaar ben ik bezig met meditatie enzo) Maar ik kan mijzelf niet meer depressief noemen, want ik doe niet aan negativiteit meer.

Jullie moeten niet mijn dingen proberen te verdraaien, ik kots op het SYSTEEM, niet op de mensen. Dat jullie het staande houden ja dat is jammer maar ook te begrijpen van bepaalde point of views. En ben ik dankbaar voor de wajong ja tuurlijk, maar ophetzelfde moment is het dankbaar zijn dat je mag leven op deze aarde iets natuurlijks en zou een Wereld/Mensen recht moeten zijn zonder voorwaardes. We leven niet meer in Oertijd waar dit niet mogelijk is. Onze maatschappij is zo ge-advanceerd eigenlijk als we alle technologien gebruiken dat het pretty much self sustaining word. Denk dat je erg geen geld is voor de mensen in de 3de wereldlanden? Nee men gaat liever op vakantie of koopt een nieuwe auto, en dit is eigenlijk nog maar de groep die er eigenlijk die niet het belangrijkst is omdat 97% van al het geld op aarde in de handen is van Bankers.

Er is genoeg voor iedereen, en al zouden we als 1 werken zou bijna niemand HOEVEN werken. (maar als je dat wilt mag dat natuurlijk) ruilen, diensten? zoals ik zei 80% of meer werk is onnodig, wanneer de hele maatschappij zowat ge-automatiseerd is door vrije energie en andere technologien zul je niet meer hoeven ruilen, alles wat je nodig hebt krijg je.

Dit betekend dat de samenleving moet veranderen HET SYSTEEM.

Pyschotisch haha doe je ogen open man, doe je tv uit en doe echt onderzoek.
Mensen die out of the box denken worden platgespoten omdat ze dit of dat zijn..? Ja echt heeeel typisch. Ik hoor het al zo vaak gebeuren met wakkere mensen of mensen die afwijkende ideeen hebben.
pi_101671056
@TS: als je een discussie wil over het systeem, dan kan dit topic wel ergens anders heen (POL/BNW), dus zeg het maar :)
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
  woensdag 7 september 2011 @ 13:52:43 #225
33954 ElisaB
pi_101671068
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Roces18 het volgende:
Mag het een klein beetje minder? TS scheldt toch ook niet tegen jou, of hoe zit het?
pi_101671100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag (en ik vind het knap dat je dat zo gemakkelijk vastgesteld heb). TS vindt volgens mij zelf van niet. Toch?!
Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoor ;)

Denk na het hele verhaal gelzen te hebben dat een huis kopen beter even in de koeliekast kan :)
pi_101671104
En wat ElisaB zegt....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_101671127
@ Five Horizons

Alles is verwoven.. Als ik het daar over hypotheken heb moet ie dan weer hier heen? Mij maakt t niet uit waar t topic staat.
En eigenlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee, het gaat nergens heen :)

@ayumu

Ja haha idd achja het was maar een vraag. Maakt niks uit.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:56:17 #229
33954 ElisaB
pi_101671199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:53 schreef ayumu het volgende:

Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoor ;)
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeld ;)
quote:
Denk na het hele verhaal gelzen te hebben dat een huis kopen beter even in de koeliekast kan :)
Lijkt mij ook een strak plan :P
pi_101671262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef KaleOssan het volgende:
@ Five Horizons

Alles is verwoven.. Als ik het daar over hypotheken heb moet ie dan weer hier heen? Mij maakt t niet uit waar t topic staat.
En eigenlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee, het gaat nergens heen :)
Hoe was het bij de bank? :)
pi_101671280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeld ;)

[..]

Lijkt mij ook een strak plan :P
Nou ik ga niet oordelen dat is ook niet aan mij maar ik zou als ik TS was even helemaal niet aan een huisje denken maar eerder ees denken aan een vorm van begied wonen om hem klaar te maken voor die eerste grote stap :{
pi_101671308
Ik word terug gebeld binnen 24 uur door de bank.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:08:40 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101671615
Waarom post je die tekst 2 keer en ga je niet gewoon in op vragen van mensen? Hoe was jij van plan aan eten te komen als niemand meer werkt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101671667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef KaleOssan het volgende:
Ik word terug gebeld binnen 24 uur door de bank.
Die bank dacht ook "Bel ons niet, wij bellen jou wel." :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:10:33 #235
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_101671674
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

www.funda.nl/koop/reutum/bouwgrond-47919676-oldenzaalseweg 35.000 euro

is dat echt vraag ik me af??? Ik wil gewoon opmezelf.. van mij apart is het in lutjebroek als er geen andere keus is... ik heb niet veel eisen. Ik wil niet lang wachten.. met huren moet ik nog jaren wachten en de thuissituatie is niet echt bepaald lekker.

Mijn situatie is een ernstig depressiestoornis.en heb in januari 2 jaar Wajong.
Dit is alleen de grond. Dan moet je nog een huis laten bouwen
pi_101671925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:
Waarom post je die tekst 2 keer en ga je niet gewoon in op vragen van mensen? Hoe was jij van plan aan eten te komen als niemand meer werkt?
Dat heb ik al uitlegt wanneer niemand meer werkt valt de machtstructuur in. Of als de economie zelf crasht.

De technologien komen vanzelf naar boven wanneer ze collectief ge-eist worden. Er zijn technologien die nu als fictie worden bestempeld. De eerste levensbehoefte mede hierdoor zullen makkelijk te voorzien zijn. Laat staan het feit van de crash van de economie alleen al, want doordat de macht weg is, komt er een nieuw beter systeem. Alle schulden zullen weggescholden moeten worden.

Nucleare energie is al aan t verdwijnen, Door rampen zoals in Japan waar ze alles gaan sluiten, ook in germany. En dit soort dingen zullen alleen maar doorgaan. Alles is verwoven jongens.

Het overlevingsspel komt ten einde, we gaan naar eenheidsbewustzijn.

@amoklaassen

Dat was al gezegt dank u.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:19:47 #237
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_101671954
Ik denk dat ik stop met volgen voor ik er nog in ga geloven
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 7 september 2011 @ 14:20:31 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101671984
En naar dit soort lui gaat ons belastinggeld dus. Ongelovelijk :')
pi_101672056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
En naar dit soort lui gaat ons belastinggeld dus. Ongelovelijk :')
Zou je hem als collega willen?
pi_101672170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef ayumu het volgende:

[..]

Zou je hem als collega willen?
Ook niet. Soms hoop je dat de Illuminati echt bestaan en dat ze dit soort "kritische denkers" ontvoeren en ergens in een kerkertje opbergen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')