Ik eigenlijk ook. Maar misschien komt het nogquote:Op woensdag 7 september 2011 12:52 schreef Guppyfriend het volgende:
Hè jammer, ik hoopte echt nog op een inhoudelijke reactie...
Ik weet wel waar jouw ideale wereld dan terecht komt. We beginnen weer opnieuw in het jaar 0, en over 2011 jaar zijn we weer precies waar we vandaag zijn gebleven. Je punt? Zoek hulp:)quote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef KaleOssan het volgende:
@ioko
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1. Wat er onstaat is een wereld met balans en abundance, geen verschil tussen rijken en armen. Oh jij zou liever dood zijn in die wereld? Waarom? Omdat je geen greed meer hebt en alles kunt oppotten voor je ego desires? Ja jammer dan.
Doh, ja natuurlijk. Je klinkt ook echt heel gezond! Succes bij de bankquote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef KaleOssan het volgende:
Oh is dat je duidelijk knap hoor, in bepaalde opzichten ben ik juist heel physisch gezond in bepaalde opzichten waarschijnlijk gezonder dan jou durf ik te wedden aangezien ik schaamte, jaloezie, negativiteit enz niet toelaat. Je hebt geen idee wat dat met je lichaam doet.
Alleen het vele nadenken is iets wat ik niet uit kan zetten en heel detrimental is op mijn energie niveau van mijn Psyche.
Ik ga nu naar de bank het regent niet, je hoort het wel.
Dit.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:07 schreef karr-1 het volgende:
Jammer, het onderwerp begon goed, maar nu begint het snel af te zakken naar zinloos gedrag en uitspraken.
Je houdt het systeem zelf in stand door er gebruik van te maken. Wees dan een vent en doe er gewoon niet aan mee. Weigeren dus, die uitkering.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef KaleOssan het volgende:
@guppyfriend
...
Dat jullie het staande houden ja dat is jammer maar ook te begrijpen van bepaalde point of views.
Want? Hypocriet gelul.quote:Dat jullie nu mijn uitkering betalen hoort in principe ook nog bij het fundamentele niet werkende systeem, en nee dat betekend niet dat wajong weg moet of ik geen uitkering moet nemen.
Nee, dat doe je niet. Je profiteert er lekker van. Je bent een parasiet.quote:Dit betekend dat de samenleving moet veranderen HET SYSTEEM. Ik zie de manipulatie en het plan van de Illuminatie, en zeg er keihard NEE tegen.
...
Ook nog bang voor een beetje regen?quote:Ik ga nu naar de bank het regent niet, je hoort het wel.
De productie enzo van eten dan, ga jij dan zitten wachten tot die gebakken biefstuk naar je toekomt? Zelf je eten regelen gaat een stuk meer moeite kosten dan wat je nu doet. Als die foute maatschappij in zou storten zouden zwakkeren als jij juist in no time gewoon dood zijn. Als ieder voor zichzelf moet zorgen hebben ze geen tijd en energie meer over om voor mensen als jij te zorgen.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:55 schreef KaleOssan het volgende:
Wat er zou gebeuren als mensen in hun eigen kracht gaan staan en stoppen met werken? De hele geld en machtstructuur stort in 1x in, en wanneer we gewoon onze eigen ding gaan doen zonder gelimiteerd te woorden door allerlei wetten en regels samenwerken naar de behoeftes van heel de bevolking als 1.
Het vervelende voor TS is dan vooral dat hij spullen noch diensten te ruilen heeft...quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Roces18 het volgende:
TS ben je achterlijk. Als de hele maatschappij geen munt meer gebruikt, gaan ze dus spullen ruilen. Aangezien dat te veel werk is komen ze toch wel weer op een munt uit. Dus uiteindelijk heeft het allemaal geen zin gehad. Denk eerst na voordat je domme uitspraken doet luie donder
Dat is maar de vraag (en ik vind het knap dat je dat zo gemakkelijk vastgesteld heb). TS vindt volgens mij zelf van niet. Toch?!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:44 schreef Doodloper het volgende:
Wel grappig dat iedereen met TS in discussie wil terwijl duidelijk is dat hij psychotisch is en niet voor niets wajong krijgt.
Mag het een klein beetje minder? TS scheldt toch ook niet tegen jou, of hoe zit het?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:38 schreef Roces18 het volgende:
TS ben je achterlijk. Als de hele maatschappij geen munt meer gebruikt, gaan ze dus spullen ruilen. Aangezien dat te veel werk is komen ze toch wel weer op een munt uit. Dus uiteindelijk heeft het allemaal geen zin gehad. Denk eerst na voordat je domme uitspraken doet luie donder
Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag (en ik vind het knap dat je dat zo gemakkelijk vastgesteld heb). TS vindt volgens mij zelf van niet. Toch?!
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeldquote:Op woensdag 7 september 2011 13:53 schreef ayumu het volgende:
Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoor![]()
Lijkt mij ook een strak planquote:Denk na het hele verhaal gelzen te hebben dat een huis kopen beter even in de koeliekast kan
Hoe was het bij de bank?quote:Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef KaleOssan het volgende:
@ Five Horizons
Alles is verwoven.. Als ik het daar over hypotheken heb moet ie dan weer hier heen? Mij maakt t niet uit waar t topic staat.
En eigenlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee, het gaat nergens heen
Nou ik ga niet oordelen dat is ook niet aan mij maar ik zou als ik TS was even helemaal niet aan een huisje denken maar eerder ees denken aan een vorm van begied wonen om hem klaar te maken voor die eerste grote stapquote:Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeld
[..]
Lijkt mij ook een strak plan
Die bank dacht ook "Bel ons niet, wij bellen jou wel."quote:Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef KaleOssan het volgende:
Ik word terug gebeld binnen 24 uur door de bank.
Dit is alleen de grond. Dan moet je nog een huis laten bouwenquote:Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef KaleOssan het volgende:
[..]
www.funda.nl/koop/reutum/bouwgrond-47919676-oldenzaalseweg 35.000 euro
is dat echt vraag ik me af??? Ik wil gewoon opmezelf.. van mij apart is het in lutjebroek als er geen andere keus is... ik heb niet veel eisen. Ik wil niet lang wachten.. met huren moet ik nog jaren wachten en de thuissituatie is niet echt bepaald lekker.
Mijn situatie is een ernstig depressiestoornis.en heb in januari 2 jaar Wajong.
Dat heb ik al uitlegt wanneer niemand meer werkt valt de machtstructuur in. Of als de economie zelf crasht.quote:Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:
Waarom post je die tekst 2 keer en ga je niet gewoon in op vragen van mensen? Hoe was jij van plan aan eten te komen als niemand meer werkt?
Zou je hem als collega willen?quote:Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
En naar dit soort lui gaat ons belastinggeld dus. Ongelovelijk
Ook niet. Soms hoop je dat de Illuminati echt bestaan en dat ze dit soort "kritische denkers" ontvoeren en ergens in een kerkertje opbergenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |