abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101671100
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:51 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is maar de vraag (en ik vind het knap dat je dat zo gemakkelijk vastgesteld heb). TS vindt volgens mij zelf van niet. Toch?!
Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoor ;)

Denk na het hele verhaal gelzen te hebben dat een huis kopen beter even in de koeliekast kan :)
pi_101671104
En wat ElisaB zegt....
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_101671127
@ Five Horizons

Alles is verwoven.. Als ik het daar over hypotheken heb moet ie dan weer hier heen? Mij maakt t niet uit waar t topic staat.
En eigenlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee, het gaat nergens heen :)

@ayumu

Ja haha idd achja het was maar een vraag. Maakt niks uit.
  woensdag 7 september 2011 @ 13:56:17 #229
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_101671199
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:53 schreef ayumu het volgende:

Nou ik heb zo mijn vermoedens ook als ik het lees wat hij post al kan het ook iets heel anders zijn hoor ;)
Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeld ;)
quote:
Denk na het hele verhaal gelzen te hebben dat een huis kopen beter even in de koeliekast kan :)
Lijkt mij ook een strak plan :P
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_101671262
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:54 schreef KaleOssan het volgende:
@ Five Horizons

Alles is verwoven.. Als ik het daar over hypotheken heb moet ie dan weer hier heen? Mij maakt t niet uit waar t topic staat.
En eigenlijk ben ik er ook wel een beetje klaar mee, het gaat nergens heen :)
Hoe was het bij de bank? :)
pi_101671280
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:56 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb ook een donkerbruin vermoeden. Maar aan de andere kant: er zijn wel meer mensen die helemala niet geloven in het systeem en toch allebehalve psychotisch zijn. Dus dat soort krasse uitspraken zou ik graag aan de medici overlaten die hem hebben gezien, gesproken en beoordeeld ;)

[..]

Lijkt mij ook een strak plan :P
Nou ik ga niet oordelen dat is ook niet aan mij maar ik zou als ik TS was even helemaal niet aan een huisje denken maar eerder ees denken aan een vorm van begied wonen om hem klaar te maken voor die eerste grote stap :{
pi_101671308
Ik word terug gebeld binnen 24 uur door de bank.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:08:40 #233
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101671615
Waarom post je die tekst 2 keer en ga je niet gewoon in op vragen van mensen? Hoe was jij van plan aan eten te komen als niemand meer werkt?
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101671667
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef KaleOssan het volgende:
Ik word terug gebeld binnen 24 uur door de bank.
Die bank dacht ook "Bel ons niet, wij bellen jou wel." :')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:10:33 #235
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_101671674
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 17:01 schreef KaleOssan het volgende:

[..]

www.funda.nl/koop/reutum/bouwgrond-47919676-oldenzaalseweg 35.000 euro

is dat echt vraag ik me af??? Ik wil gewoon opmezelf.. van mij apart is het in lutjebroek als er geen andere keus is... ik heb niet veel eisen. Ik wil niet lang wachten.. met huren moet ik nog jaren wachten en de thuissituatie is niet echt bepaald lekker.

Mijn situatie is een ernstig depressiestoornis.en heb in januari 2 jaar Wajong.
Dit is alleen de grond. Dan moet je nog een huis laten bouwen
pi_101671925
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:08 schreef Catbert het volgende:
Waarom post je die tekst 2 keer en ga je niet gewoon in op vragen van mensen? Hoe was jij van plan aan eten te komen als niemand meer werkt?
Dat heb ik al uitlegt wanneer niemand meer werkt valt de machtstructuur in. Of als de economie zelf crasht.

De technologien komen vanzelf naar boven wanneer ze collectief ge-eist worden. Er zijn technologien die nu als fictie worden bestempeld. De eerste levensbehoefte mede hierdoor zullen makkelijk te voorzien zijn. Laat staan het feit van de crash van de economie alleen al, want doordat de macht weg is, komt er een nieuw beter systeem. Alle schulden zullen weggescholden moeten worden.

Nucleare energie is al aan t verdwijnen, Door rampen zoals in Japan waar ze alles gaan sluiten, ook in germany. En dit soort dingen zullen alleen maar doorgaan. Alles is verwoven jongens.

Het overlevingsspel komt ten einde, we gaan naar eenheidsbewustzijn.

@amoklaassen

Dat was al gezegt dank u.
  woensdag 7 september 2011 @ 14:19:47 #237
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_101671954
Ik denk dat ik stop met volgen voor ik er nog in ga geloven
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  woensdag 7 september 2011 @ 14:20:31 #238
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101671984
En naar dit soort lui gaat ons belastinggeld dus. Ongelovelijk :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
pi_101672056
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:20 schreef Catbert het volgende:
En naar dit soort lui gaat ons belastinggeld dus. Ongelovelijk :')
Zou je hem als collega willen?
pi_101672170
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ook niet. Soms hoop je dat de Illuminati echt bestaan en dat ze dit soort "kritische denkers" ontvoeren en ergens in een kerkertje opbergen :')
pi_101672210
Een vriend van mij met wajong heeft een koopwoning en zelfs een auto. Ik snap niet goed hoe het kan maar hij krijgt zelfs huursubsidie. Het kan dus wel. Ik weet alleen niet het fijne ervan...
  woensdag 7 september 2011 @ 14:30:39 #242
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_101672354
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:26 schreef SolidasRock het volgende:
Een vriend van mij met wajong heeft een koopwoning en zelfs een auto. Ik snap niet goed hoe het kan maar hij krijgt zelfs huursubsidie. Het kan dus wel. Ik weet alleen niet het fijne ervan...
Een koopwoning met huursubsidie gaat niet samen :N

Of een huurwoning met huursubsidie, of een koopwoning met HRA.
Of hij gebruikt een heel aparte constructie en huurt de woning die zijn ouders gekocht hebben, maar dan is het niet zijn koopwoning.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 7 september 2011 @ 14:31:02 #243
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_101672368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:22 schreef ayumu het volgende:
Hij kan prima productiewerk doen. Het is bij hem gewoon een kwestie van willen. Nou sorry hoor, maar dikke lul dat hij dat niet kan. Ga maar garnalen pellen ofzo.
pi_101672420
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:31 schreef Catbert het volgende:

[..]

Hij kan prima productiewerk doen. Het is bij hem gewoon een kwestie van willen. Nou sorry hoor, maar dikke lul dat hij dat niet kan. Ga maar garnalen pellen ofzo.
Dat was mijn vraag niet zou je hem als collega willen ook als je samen met hem garnalen zou moeten pellen? :)
pi_101672522
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:30 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een koopwoning met huursubsidie gaat niet samen :N

Of een huurwoning met huursubsidie, of een koopwoning met HRA.
Of hij gebruikt een heel aparte constructie en huurt de woning die zijn ouders gekocht hebben, maar dan is het niet zijn koopwoning.
Dat laatste zou kunnen, hij had het over een ingewikkelde constructie en natuurlijk reageerde ik verbaasd dat hij huursubsidie kon krijgen maar hij krijgt het echt. En tot slot heeft een andere vriend die geen wajong kreeg maar WW ook huursubsidie voor zijn koopwoning. Er was wel een voorwaarde aan verbonden, zoveel procentjes van zijn huis zouden dan teruggegeven moeten worden bij verkoop of zoiets. Ook daar weet ik het fijne niet van.

(hoi Leandra :* btw)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-09-2011 14:36:17 ]
pi_101673180
Mooi solidas.. het kan dus wel... uitzonderlijk misschien maarja hoe je het voor elkaar krijgt..

Als je denkt dat ik echt zo gek ben, moet je wel heel erg doppen voor je ogen hebben.

Er zijn 1000en van dit soort berichten. Ja je kan zeggen waarom wil je dan appartement kopen is omdat ik alles van elke point of view bekijk en altijd zeg je weet maar nooit.

www.telegraph.co.uk/finan(...)ks-warn-bankers.html.

E-CAT energy technology komt dit jaar al, ze hebben een centrale in een bepaald land, en kunnen ook single units leveren. En dit is maar 1 van de voorbeelden, waardoor fossiele energie onnodig word.

Ik zou zeggen iedereen kan wat zien dat er wat aan de hand is in de wereld, maarja blijkbaar dus niet al van de reacties te lezen hier.

Deze is ook leuk als je snapt wat het betekend wat hij zegt..
  woensdag 7 september 2011 @ 15:00:29 #247
352354 Superslechterik
Bad is the new good.
pi_101673294
TS, voor je gaat lopen zeuren dat huren geld weggooien is,
je hebt niet eens geld.

Je krijgt verdomme geld van brave belasting betalers.
Next time Gadget, next time.....
pi_101673395
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:36 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Dat laatste zou kunnen, hij had het over een ingewikkelde constructie en natuurlijk reageerde ik verbaasd dat hij huursubsidie kon krijgen maar hij krijgt het echt. En tot slot heeft een andere vriend die geen wajong kreeg maar WW ook huursubsidie voor zijn koopwoning. Er was wel een voorwaarde aan verbonden, zoveel procentjes van zijn huis zouden dan teruggegeven moeten worden bij verkoop of zoiets. Ook daar weet ik het fijne niet van.

(hoi Leandra :* btw)
Huursubsidie bij koopwoning kan simpelweg niet.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_101673424
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:56 schreef KaleOssan het volgende:

Deze is ook leuk als je snapt wat het betekend wat hij zegt..
De vraag is eerder; snap jij wat deze mensen zeggen..
pi_101674294
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 15:04 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Huursubsidie bij koopwoning kan simpelweg niet.
Dat dacht ik ook maar het kan dus wel maar je krijgt het niet "gratis" zoals bij huurders het geval is. Misschien is het een soort van lening waar zijn huis als bankgarantie staat. Als hij niet terugbetaald is een aantal procenten van de waarde van het huis voor de belasting of zo. Nogmaals, ik weet het niet precies meer, Leandra zal wel het juiste antwoord kennen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')