ja hoe je het ook schrijft, boeit mij hetquote:
Als je het zo verkeerd schrijft dan is het waarschijnlijk ook onmogelijk om te vindenquote:Op maandag 5 september 2011 14:08 schreef lipjes het volgende:
[..]
ja hoe je het ook schrijft, boeit mij het
maar kan er ook vrij lastig een plaatje van vinden, in ieder geval tot nu toe nog niet
al meerdere spellingen geprobeerd, zit nu op chihuahuaquote:Op maandag 5 september 2011 14:09 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Als je het zo verkeerd schrijft dan is het waarschijnlijk ook onmogelijk om te vinden
Nee helaas, ben ik ook al meedere keren tegengekomen.quote:
ach komt nog wel meer hoor, maar dit leek me ook wel leuk om erbij te doen omdat ze die zo graag wilt.quote:Op maandag 5 september 2011 14:36 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
leuk cadeau.. ik vind het meer iets voor op de kermis te geven
maar waarom doe je moeilijk en vraag je niet op de kermis of je hem over mag kopen.....
Ah oké. Al niet. Is mijn keus toch niet ;-)quote:Op maandag 5 september 2011 14:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
ach komt nog wel meer hoor, maar dit leek me ook wel leuk om erbij te doen omdat ze die zo graag wilt.
en heb al meedere pogingen gedaan om ze op te kopen op verschillende plaatsen maar tot nu toe zonder resultaat
als ik die geef heb ik een gat in mijn portommoneequote:
mja kan het van de week nog eens proberen.quote:Op maandag 5 september 2011 15:35 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Ah oké. Al niet. Is mijn keus toch niet ;-)
Niet? Apart. Afgelopen zaterdag een vriendin van mij ook op de kermis. Zo moeilijk doen die lui niet hoor. Zelfde met je moet zoveel punten hebben voor dat. Gewoon lief vragen en je krijgt het voor zoveel euro's minder ;-)
Dus misschien zal je t toch door je vriendin moeten laten proberen. Ze kan vast wel ala "puppy eyes" doen om te kunnen bereiken wat ze wil.
En wat denk je van ouderwets winnen, als de puppy ogen bij jou niet werken.
Tja dan snap ik niet wat jij / jullie fout doen, hier lukt het wel. Hoeveel is zon beesie nou ? Die valt toch ook los te krijgen? Plus ik was het weekend met vrienden in roosendaal op de kermis, en ook daar konden we iets los krijgen.quote:Op maandag 5 september 2011 16:14 schreef lipjes het volgende:
[..]
als ik die geef heb ik een gat in mijn portommonee
[..]
mja kan het van de week nog eens proberen.
al geprobeert van het weekend, meedere keren
maar godver3 flessen van een plateu afwerpen is nog best lastig en bij de schiettent zijn ze ook veel te muggenzifterig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |