quote:
Op vrijdag 9 september 2011 19:06 schreef blup het volgende:Zal niet veel boeiends meer staan vrees ik? Ik vind dattie ook wel erg veel vraagt voor spullen die slecht te bezichtigen zijn.
Hmm.. Volgens mij gaat hij sowieso wel in prijs zakken als je eenmaal daar bent. Daarnaast zijn de prijzen die op marktplaats genoemd zijn sowieso niet reeel. Vorige week had hij een waardeboek mee waarin hij precies kon zien wat een auto waard is tegen welke staat. Klopte aardig. De mini's die hij had gingen voor 400-500 euro weg! Daar baalde ik later zelf van, had ze ook wel gewild tegen zo'n prijs

, daarnaast hebben wij 250 (nouja 200, 50 straks nog voor het kenteken

) betaald voor onze fiat 133. Er is er nog eentje over waar hij 500 voor vraag op marktplaats. Die rode die er nog staat is zelfs nog in slechtere staat, eventueel is het blok wat makkelijker los te halen maar daar houdt het verder echt op.

Verder heb ik gehoord dat als de auto's niet weg zijn voor eind volgende week dat hij dan 150 euro aan afsleepkosten mag betalen per auto. Maargoed, ik weet natuurlijk niet precies wat er allemaal gaat gebeuren en of dat echt zo is.