abonnement Unibet Coolblue
pi_101625427
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 16:20 schreef duikky het volgende:

[..]

wel een duur ding dan , overnachting waarde 40 euro , verplicht ontbijt en diner nog erbij
Nee slimmerd, dat ding is een jaar lang onbeperkt geldig :)
pi_101626165
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 10:50 schreef Syr het volgende:

[..]

Nee slimmerd, dat ding is een jaar lang onbeperkt geldig :)
lijkt mij gewoon een onding, maar goed als jij er blij mee bent, wie ben ik dan.
pi_101627430
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 11:16 schreef duikky het volgende:

[..]

lijkt mij gewoon een onding, maar goed als jij er blij mee bent, wie ben ik dan.
Er zitten inderdaad voorwaarden aan, anders was het ook wel te mooi om waar te zijn natuurlijk. Maar na 1 overnachting heb je het geld er alweer uit, en met goed plannen kun je er leuke weekendjes weg mee betalen.
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:13:19 #29
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_101627689
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 12:04 schreef Syr het volgende:

[..]

Er zitten inderdaad voorwaarden aan, anders was het ook wel te mooi om waar te zijn natuurlijk. Maar na 1 overnachting heb je het geld er alweer uit, en met goed plannen kun je er leuke weekendjes weg mee betalen.
Helaas, de hotelbon is gewoon een heel dubieus product. Dankzij behoorlijk agressieve verkooptechnieken (telemarketing en koppelverkoop) worden er nog opvallend veel verkocht, ondanks dat de meeste mensen er wel doorheen prikken.

De keus is beperkt en de voorwaarden en de extra kosten (van o.a het diner) zijn behoorlijk. Natuurlijk krijg je er een overnachting en een diner voor en is er geen sprake van oplichterij o.i.d. Maar het blijft een duur grapje en de alternatieven (waaronder hotelkamerveilingen.nl of gewoon zelf boeken) zijn dan ook voor 99% van de mensen interessanter.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_101632375
Ja je hebt gelijk dat veel diner/ontbijt kosten alsnog enorm oplopen. Maar ik heb eens zitten zoeken en er zitten er genoeg bij waar je voor 30 euro per nacht rond bent, en dat vind ik zo slecht nog niet. Overigens moet ik wel zeggen dat het in de eerste instantie mooier eruit ziet dan het is. Maar spijt? Nee dat heb ik nog niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')