Dat krijg je met dat onder de rivieren wonen.quote:Op maandag 5 september 2011 09:21 schreef Kuukske het volgende:
Die tijd is voor mij niet veranderd hoor.
Dat jullie daar boven de rivieren continue vernieuwing willen, wil niet zeggen dat dat ook altijd goed is.quote:Op maandag 5 september 2011 09:22 schreef AirwiN het volgende:
Dat krijg je met dat onder de rivieren wonen.
NIet zo zeuren.quote:
Al doet niks het zoals ik het wilquote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef CherryLips het volgende:
Heb maar eens Office 2010 besteld, die gratis Lite versie doet het toch niet helemaal zoals ik wil
Nee, Excel is ook kut. Alleen het filteren en automatisch berekenen is fijn.quote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vooral mensen die alles wat ze maar doen in die twee programma's proberen te vatten
Niks zo fijn als een presentatie maken in Excel!quote:Op maandag 5 september 2011 09:31 schreef KomtTijd... het volgende:
Vooral mensen die alles wat ze maar doen in die twee programma's proberen te vatten
Prutser. Echte mannen doen dat in Word en laten stap voor stap de pagina's zien in 'Voorbeeldweergave'quote:Op maandag 5 september 2011 09:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks zo fijn als een presentatie maken in Excel!
Echte echte mannen tekenen het ter plekke op een flip-over.quote:Op maandag 5 september 2011 09:39 schreef Anthraxx het volgende:
Prutser. Echte mannen doen dat in Word en laten stap voor stap de pagina's zien in 'Voorbeeldweergave'.
Beitel het dan meteen in de muurquote:Op maandag 5 september 2011 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte echte mannen tekenen het ter plekke op een flip-over.
Namen willen wijquote:Op maandag 5 september 2011 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een docent die zijn ingescande overheadsheets laat zien met windows-slideshow.
Die overheadprojector was toch geen verworven recht na 100 diensttijd?quote:Op maandag 5 september 2011 09:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik heb een docent die zijn ingescande overheadsheets laat zien met windows-slideshow.
Excel.quote:Op maandag 5 september 2011 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, Excel is ook kut. Alleen het filteren en automatisch berekenen is fijn.
Alleen onder de rivieren werkt het zo nog.quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 09:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen onder de rivieren werkt het zo nog.
Jááá! Jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |