abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_5274214
quote:
Op maandag 05 augustus 2002 21:31 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Koop een VASTE hand, ik kwalificeerde me zonder te zoomen...

Een beetje linksonder aanhouden in het doel helpt het beste vind ik.

ik d8n het ook ja, volgens mij heb jij het spel nog nooit gespeeld
pi_5278584
zijn er dan geen mensen die de sniper range al gehaald hebben??? zo ja tips...
  Moderator zondag 11 augustus 2002 @ 20:15:33 #103
8781 crew  Frutsel
pi_5342586
Jawel, ben gekwalificeerd als "sharpshooter.."

maar dan nu?
Ik heb een patch gedowned van 24 MB maar (aao_patch111) als ik die installeer krijg ik een foutmelding en juist in de read.me file van dit patchje krijg ik de melding dat de sniperrange geupdate wordt....
AAGHHH

meer mensen die shit?

maandag 12 augustus 2002 @ 01:39:22 #104
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_5346782
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:06 schreef Da_Koen het volgende:
zijn er dan geen mensen die de sniper range al gehaald hebben??? zo ja tips...
Hihihi
Sniper range had ik ook moeite mee, omdat ik die Bi-pod steeds niet uitklapte, ik hem hem na veel oefenen gehaald (met beide sniperrifles) in liggende positie zonder die Bi-pod te gebruiken.
Uhm, maar goed ff ontopic.
Je gaat dus liggen, en dan druk je op H, dan zet ie twee steuntjes uit en dan wordt het een HEEL stuk eenvoudiger.

[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 12-08-2002 20:45]

Signature:
Maximaal
4
regels
pi_5760113
Wtf is er nou zo leuk aan deze game? Je moet eerst een paar trainigsmissies doen en daarna lijkt 't precies op RTCW online? Enige verschil is dat als je dood gaat dat je dan moet wachten tot de game is afgelopen.

Of heb ik gewoon niet verder gekeken dan m'n neus lang is. En dat er Dolby Digital inzit, is ook puur gelul, er komt geen DD signaal uit, alleen maar geemuleerd.

pi_5760150
Ziet er stoer uit!

* downloading *

pi_5802313
Ik snap nou niet helemaal waneer je nou die sniper training kan doen. En wanneer doe ranger75 training

Weet iemand dit???

pi_8735426
KICK!

Hoe kun je nou die snipertraining doen? Ik heb me gekwalificeerd als sharpshooter en zou in principe dus kunnen trainen al sniper. Maar ik kan de trainingsmissies dus niet selecteren. Ook heb ik moeite met het paratroopergedoe. Ik heb de 1ste training gehaald, maar hoe kun je in godsnaam die 2e training halen? Ik doe alles precies hetzelfde als in de 1ste training. Ik kom in de cirkel terecht en gebruik de sturingsknoppen. Vlak voor dat ik land druk ik op de 'crouch-button'.

Wat doe ik verkeerd bij beide dingen?

woensdag 26 februari 2003 @ 19:58:16 #109
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_8736336
kick to Games and consoles pleaze
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_8738400
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
kick to Games and consoles pleaze
Yup, hier maakt dit topic geen kans meer.
pi_8740123
Deze gaat inderdaad naar Games toe.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_8742441
Ik kan die trainingen goed en ik ga hem op cd rom nemen krijg ik lekker van een vriend (scheelt me download tijd)
Maar wil iemand dan de trainingen halen?
[14.gif]
pi_8747223
die training is te makkelijk, gewoon zoomen en je bent sharpshooter.
niet meer dan 1 kogel per doelwit, als je mist gewoon w88 op de volgende, en die sniper trainig is ook makkelijk je moet gewoon net linksboven dan puntje mikken dan heb je hem.
beer is the answer
pi_8747242
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:12 schreef CkY2k3 het volgende:
niet meer dan 1 kogel per doelwit, als je mist gewoon w88 op de volgende, en die sniper trainig is ook makkelijk je moet gewoon net linksboven dan puntje mikken dan heb je hem.
idd die training was echt niet moeilijk. In een keer had ik die gehaald
Dezz, koning van Lechland, opperbevelhebber van de Lechlandse Strijdkrachten groet U!
pi_8747332
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 11:12 schreef CkY2k3 het volgende:
Maar HOE kom je dan bij die snipertraining? Ik heb de schietbaantest 2 maal afgelegd met succes. De 1ste keer als Marksman, en nu ben ik Sharpshooter. Nog steeds kan ik de snipertraining niet afleggen
pi_8748576
haal gewoon 37 en doe de sniper training, volgends mij kan het ook al met 36.
ga gewoon dan naar de snipertraining...
staat in dat bovenste menmu van de traningen, als 4de ofzo
beer is the answer
  donderdag 27 februari 2003 @ 12:32:26 #117
37518 M_a_T
tja....dat dan weer wel!
pi_8748649
jongens zeg waarom spelen jullie dit spel of is het inmiddels zo enorm verbeterd?
Ik he het ongeveer een jaartje of misschien wat minder terug gespeeld, de trainingen waren toen niet zo moeilijk, maar online liep het niet lekker en waren er voortdurend problemen met de servers..
tja CS-en dan maar
-=Being beautiful is hard, but someone's gotta do it=-
pi_8748972
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:32 schreef M_a_T het volgende:
jongens zeg waarom spelen jullie dit spel of is het inmiddels zo enorm verbeterd?
Ik he het ongeveer een jaartje of misschien wat minder terug gespeeld, de trainingen waren toen niet zo moeilijk, maar online liep het niet lekker en waren er voortdurend problemen met de servers..
tja CS-en dan maar
Kdenk dat dat aan je verbindinkje ligt
[14.gif]
pi_8749886
ja servers zijn gewoon goed hoor, ik kan meestal uit 500 servers kiezen ingame.
kzit altijd op bridge op 1 van de officieele servers... sosm een reset maar heel weinig.
ping altijd goed geneog om te kunne spelen
beer is the answer
  donderdag 27 februari 2003 @ 14:25:08 #120
48193 -FoX-
Enkelbandjes Gescheurd
pi_8750986
--> Aan allemaal hier.
Na een hele lange tijd AA te hebben gespeeld heb ik besloten ermee te stoppen, waarom: geen idee. Aangezien ik weet hoeveel moeite sommige mensen hier hebben om honor te halen heb ik daar wel wat voor bedacht. Mijn account = 20 honor (bijna 21) + sniper + kill/death: 2.11 + toegang tot advanced levels. Als je intresse hebt of weetikveel wat vraag het me en we kunnen vast wel een dealtje maken.
email: f8x@msn.com --> ik hoor het wel soldiers: Hoaah!
Ja hoor eens, Kermit de Kikker is wel een stuk cooler dan jij bent !
pi_8751788
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 12:27 schreef CkY2k3 het volgende:
haal gewoon 37 en doe de sniper training, volgends mij kan het ook al met 36.
ga gewoon dan naar de snipertraining...
staat in dat bovenste menmu van de traningen, als 4de ofzo
Dan denk ik dat ik net niet genoeg heb gehaald. Ik heb wel sharpshooter status, maar heb volgens mij zo'n 35 punten gehaald, kan dat kloppen?
pi_8817493
Ja!
Hey ikke heb die training uitgespeeld maark kan maar niet on line spelen ben nu een patch aan het downloaden...
Maar weet iemand anders hoe dit kan?
Ikke start het spel op en hij vind maar 4 games waarvan er 3 met pass zijn en die vierde altijd voor
En al ik via Gamespy of All Seeying Eye ga en ik kies een server en hij start AA op maar dan kom ik gewoon in het menu :S HELLUP!
[14.gif]
  vrijdag 21 maart 2003 @ 17:47:55 #123
45458 Govinda
Blond is geil!
pi_9288178
Je moet gewoon de 1.60 full install downloaden en installen.
Dan geen problemen meer
Suffering from Oblomow's
pi_9307697
Kben nu aan het downloaden...
de full!
Watch For me On games!
pi_9308086
Ik krijg maar geen authgorisation/authentication!

Alle firewallinstellingen staan goed, en toch zegt ie de hele tijd dat de authorization server offline is. Ik schijt er de bale van, want zo kan ik dus alleen de offline missies spelen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')