quote:ik d8n het ook ja, volgens mij heb jij het spel nog nooit gespeeld
Op maandag 05 augustus 2002 21:31 schreef D-Devil het volgende:[..]
Koop een VASTE hand, ik kwalificeerde me zonder te zoomen...
Een beetje linksonder aanhouden in het doel helpt het beste vind ik.
maar dan nu?
Ik heb een patch gedowned van 24 MB maar (aao_patch111) als ik die installeer krijg ik een foutmelding en juist in de read.me file van dit patchje krijg ik de melding dat de sniperrange geupdate wordt....
AAGHHH
meer mensen die shit?
quote:Hihihi
Op dinsdag 06 augustus 2002 11:06 schreef Da_Koen het volgende:
zijn er dan geen mensen die de sniper range al gehaald hebben??? zo ja tips...
[Dit bericht is gewijzigd door FallenAngel666 op 12-08-2002 20:45]
Of heb ik gewoon niet verder gekeken dan m'n neus lang is. En dat er Dolby Digital inzit, is ook puur gelul, er komt geen DD signaal uit, alleen maar geemuleerd.
Weet iemand dit???
Hoe kun je nou die snipertraining doen? Ik heb me gekwalificeerd als sharpshooter en zou in principe dus kunnen trainen al sniper. Maar ik kan de trainingsmissies dus niet selecteren. Ook heb ik moeite met het paratroopergedoe. Ik heb de 1ste training gehaald, maar hoe kun je in godsnaam die 2e training halen? Ik doe alles precies hetzelfde als in de 1ste training. Ik kom in de cirkel terecht en gebruik de sturingsknoppen. Vlak voor dat ik land druk ik op de 'crouch-button'.
Wat doe ik verkeerd bij beide dingen?
quote:Yup, hier maakt dit topic geen kans meer.
Op woensdag 26 februari 2003 19:58 schreef Skull-splitter het volgende:
kick to Games and consoles pleaze
quote:idd die training was echt niet moeilijk. In een keer had ik die gehaald
Op donderdag 27 februari 2003 11:12 schreef CkY2k3 het volgende:
die training is te makkelijk, gewoon zoomen en je bent sharpshooter.
niet meer dan 1 kogel per doelwit, als je mist gewoon w88 op de volgende, en die sniper trainig is ook makkelijk je moet gewoon net linksboven dan puntje mikken dan heb je hem.
quote:Maar HOE kom je dan bij die snipertraining? Ik heb de schietbaantest 2 maal afgelegd met succes. De 1ste keer als Marksman, en nu ben ik Sharpshooter. Nog steeds kan ik de snipertraining niet afleggen
Op donderdag 27 februari 2003 11:12 schreef CkY2k3 het volgende:
die training is te makkelijk, gewoon zoomen en je bent sharpshooter.
niet meer dan 1 kogel per doelwit, als je mist gewoon w88 op de volgende, en die sniper trainig is ook makkelijk je moet gewoon net linksboven dan puntje mikken dan heb je hem.
quote:Kdenk dat dat aan je verbindinkje ligt
Op donderdag 27 februari 2003 12:32 schreef M_a_T het volgende:
jongens zeg waarom spelen jullie dit spel of is het inmiddels zo enorm verbeterd?
Ik he het ongeveer een jaartje of misschien wat minder terug gespeeld, de trainingen waren toen niet zo moeilijk, maar online liep het niet lekker en waren er voortdurend problemen met de servers..
tja CS-en dan maar
quote:Dan denk ik dat ik net niet genoeg heb gehaald. Ik heb wel sharpshooter status, maar heb volgens mij zo'n 35 punten gehaald, kan dat kloppen?
Op donderdag 27 februari 2003 12:27 schreef CkY2k3 het volgende:
haal gewoon 37 en doe de sniper training, volgends mij kan het ook al met 36.
ga gewoon dan naar de snipertraining...
staat in dat bovenste menmu van de traningen, als 4de ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |