Je mag me pm'en.quote:Op maandag 5 september 2011 01:15 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb er nooit echt over gepraat. Op die school waren er mensen die met mij wilde praten maar ik kan die toch niet vertrouwen! Die werken voor of zijn tovenaren!Ik kan gewoon nergens heen!
Dankjewel, ik ga er eens over nadenken. Ik ga nu slapen ik denk dat het veilig is. Ik weet het niet zeker.quote:
Denk het niet. Trustenquote:Op maandag 5 september 2011 01:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga er eens over nadenken. Ik ga nu slapen ik denk dat het veilig is. Ik weet het niet zeker.
Ik ben echter bang dat ze het ook op jou gaan munten. Als je mij helpt.
Slaap lekker ik ga zo ook slapen. En bedankt ik ga erover nadenken, en bedank je voor je lieve aanbod om mij te helpen. Het betekent veel voor mij!quote:
Misschien probeert MK jou nu ook te manipuleren, zodat je uiteindelijk ook overstapt.quote:Op maandag 5 september 2011 01:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Dankjewel, ik ga er eens over nadenken. Ik ga nu slapen ik denk dat het veilig is. Ik weet het niet zeker.
Ik ben echter bang dat ze het ook op jou gaan munten. Als je mij helpt.
Haha geen probleem hoorquote:Op maandag 5 september 2011 01:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap lekker ik ga zo ook slapen. En bedankt ik ga erover nadenken, en bedank je voor je lieve aanbod om mij te helpen. Het betekent veel voor mij!
Bemoei je er niet mee en ga ergens anders haten.quote:Op maandag 5 september 2011 01:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Misschien probeert MK jou nu ook te manipuleren, zodat je uiteindelijk ook overstapt.Pas maar op, trust nobody.
Ik haat niet, ik geef alleen aan dat hij niemand moet vertrouwen.quote:Op maandag 5 september 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee en ga ergens anders haten.
Jajoh.quote:Op maandag 5 september 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef alleen aan dat hij niemand moet vertrouwen.Je kunt op het grote boze internet toch niet zien wie tovenaars zijn?
Dankjewel, jij gelooft me wel.quote:Op maandag 5 september 2011 01:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee en ga ergens anders haten.
quote:Op maandag 5 september 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik haat niet, ik geef alleen aan dat hij niemand moet vertrouwen.Je kunt op het grote boze internet toch niet zien wie tovenaars zijn?
heeft hij wel gelijk in, zie monkyyy's foboquote:Op maandag 5 september 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Slaap lekker bedankt, ik ga nu ook.quote:
ik ga ook voor jou bidden moge de kwade demonen uit jou negatieve aura verdwijnen en zich nooit meer weder vertonen tot in de eeuwigheid want jij bent immers jonge godquote:Op maandag 5 september 2011 01:28 schreef Argo het volgende:
[..]
Slaap lekker bedankt, ik ga nu ook.
En ik ga erover nadenken wel heel erg bedankt voor je hulp. Ik hoop dat je niks overkomt! Ik zal voor je bidden!
wat wil je doen dan?quote:Op maandag 5 september 2011 01:29 schreef LompeHork het volgende:
Oh, nog even een stomme vraag voordat ik definitief naar bed toe ga; weet iemand hoe laat de zon ondergaat in omgeving Bergen (aan Zee)? Ik wil mijn vrouw morgen even verrassen namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |