Ja.... ik tegen m'n vriend: "Volgens mij hou jij van friends with benefits" straks. Vriend:quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:38 schreef douche-eendje het volgende:
Morgen weer naar de Lush.
En die namen van de nieuwe producten... massagebar friends with benefits![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rotterdam is de wereldstad
Lush Den Haag zei vandaag dat hij eruit ging... zij gaan ook tijdelijk straks 1,5 week dicht want ze krijgen een makeover... ben benieuwd. Helaas geen data wanneer de nieuwe producten er zijn...quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:05 schreef Murmeli het volgende:
Ik dacht dat ice blue er ook uit ging, maar ik zie hem niet staan...?
Dat zou wel feest zijn, als die blijft.
dicht? zo ben ik blij dat ik niet in den haag woon...quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:07 schreef kahlie het volgende:
[..]
Lush Den Haag zei vandaag dat hij eruit ging... zij gaan ook tijdelijk straks 1,5 week dicht want ze krijgen een makeover... ben benieuwd. Helaas geen data wanneer de nieuwe producten er zijn...
Ze zei iets in de trant van: "Ja, nu de Dirty Zeep komt houden we wel 1 mint achtige zeep, nu Ice Blue eruit gaat". Tja, winkels gaan weleens tijdelijk dicht voor een dagje als er een make over komt. 1,5 week vind ik ook nogal lang... maar dan komt er wel weer een openingsparty!quote:Op vrijdag 16 september 2011 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dicht? zo ben ik blij dat ik niet in den haag woon...
wel raar van ice blue, staat niet op de lijst op de uk site dat ie weggaat... ff op t forum vragen
Ja, het is mij alleen onduidelijk wat ze er dan van willen maken... Ik vond het altijd wel prettig winkelen. Veel ruimte, makkelijke wandelpaden...quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:24 schreef RandomMoron het volgende:
ze worden compleet gerestyleddus dat duurt wel even!
Is je haar stugger geworden dan het was? Of heb je altijd stug haar en is het er gewoon niet zachter van geworden? Ik zoek namelijk een shampoo die mijn veel te zachte haar wat stugger maakt, dus dit klinkt goed!quote:Op zondag 18 september 2011 20:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met dank aan Murmeli: een curly wurly review!
De Kleur
Lichtoranje. Kennen jullie de koninginnedagvla nog?
Geur
Kokos en zoet.
Kokosbrood, dat is duidelijk
Consistentie
Omdraaien van het proefpotje haalt niets uit: het is zo'n stevige massa, dat loopt niet naar beneden. Met dank aan de stukjes kokos dus.
Gebruik
Met je vingers in het potje en smeren maar!
Het is niet zuinig in gebruik, de kokosstukjes vallen ook regelmatig naar beneden.
Anders dan wat ik dacht, maken de stukjes geen klitten, ze vallen uit je haar met uitspoelen.
Mn haar is redelijk stug erna, net als bij trichomania overigens. Een lik American Cream is nog wel nodig. Zoals altijd bij mij.
Zou geen pot ervan kopen![]()
Samenvatting
+ zoet geurtje, leuk uiterlijk
- niet zuinig, stugmakend
Thanks voor de tip! Ik heb Big maar die is voor zacht en glanzend haar, doet z'n werk prima maar mijn haar wordt er niet stugger van jammergenoegquote:Op zondag 18 september 2011 22:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hmm, nat is het altijd een beetje stug, maar na het uitspoelen dus meer.
Proberen kan altijd?
Of Big, dat schijnt ook wel stug te maken?
quote:De retro discons zijn ook bekend, dit is wat er [b]overblijft:[/b]
Fairy Jasmine
Potion
Marzibain
Coolaulin
Slammer
Reincarnate
Gentle Lentil
Tramp
Smitten
Karma bath melt
Ginger lotion