Dat ie 2 weken daarvoor gelanceerd is zegt niets over hoe lang het al in de winkel ligt hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ach, als ik een bruisbal in de winkel koop die 2 weken daarvoor is gelanceerd (ging bij mij toen om de fizzbanger), ik het bad vol heb laten lopen en dat ding in 3 zachte stukken uit het zakje haal denk ik niet dat hij oud is. Maar doe nu toch alleen maar bubblebars
In Nederland komt het allemaal uit de winkel (Kalverstraat), dus die producten zijn even 'oud' als dat je ze in de winkel koopt. Hoe het in engeland zit weet ik nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:38 schreef Tamashii het volgende:
Ja, dat ben ik wel met je eens. Hoe gaat dat eigenlijk als je op internet besteld, komt het dan uit de winkel of een voorraadruimte waar wel alles ingepakt ligt?
Vind het een dure hobby en dan mag je er ook best wat van verwachten toch?
Is dat dezelfde als vorig jaar? Die was echt lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:50 schreef miss_dynastie het volgende:
kerstmassagebar? Die zie ik nergens staan(op UK.....)
Nee, dat was once a year, die is er nu nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als vorig jaar? Die was echt lekker
Haha. Welkom bij de clubquote:Op maandag 10 oktober 2011 08:08 schreef Lotusss het volgende:
Dankzij Murmpje en een andere vriendin ga ik ook Lush-addict worden denk ik
+1 volgens mij ga ik ook wel Lush-addict worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:08 schreef Lotusss het volgende:
ik zit hier ook gewoon he?quote:Op maandag 10 oktober 2011 08:08 schreef Lotusss het volgende:
Hehequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:19 schreef agenda het volgende:
wil zaterdag naar Den Bosch, de bodem van de dirty showergel komt in zicht,
Hij is bang dat hij zonder komt te zitten.
Wie is er nou verslaaft?![]()
![]()
Kan ik mooi kerstspullen inslaan
Ow, dat wist ik nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zit hier ook gewoon he?en graag gedaan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet
Maar vriendje vindt het ook heel lekker ruiken als-ie naast me komt liggen
Zekers te weten! Denk dat de volgende afspraak met Murmpje of jou een bezoek aan de Lush-winkel is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |