Ja dan vraag je het toch?quote:Op maandag 5 september 2011 20:58 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Nou ik neem aan dat het niet altijd uitkomt
3 kwartier voor niks fietsen is ook wel kut.quote:Op maandag 5 september 2011 21:04 schreef LDS het volgende:
[..]
Ja dan vraag je het toch?Tis echt niet zo dat je relatie naar de klote is als ze een keer naar paardrijden moet of weet ik wat.
Jesh (harde schijf met Lost mee nemen)quote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef bartje01 het volgende:
[..]
3 kwartier voor niks fietsen is ook wel kut.
Gewoon vragen of je gezellig langs mag komen TS
Ja dat klopt, daarom moet je het ook gewoon vragenquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef bartje01 het volgende:
[..]
3 kwartier voor niks fietsen is ook wel kut.
Gewoon vragen of je gezellig langs mag komen TS
Baasquote:Op maandag 5 september 2011 21:06 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Jesh (harde schijf met Lost mee nemen)
ach vandaag was ze er niet dus moet ik het een andere keer maar vragenquote:
Ja en dat had ik zeker niet door?quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef LDS het volgende:
[..]
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerel. Goede typo gevonden hoor, beetje jammer dat hij expres was
![]()
![]()
.
Don't feed the troll ffs?quote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef Lex236 het volgende:
[..]
Ja en dat had ik zeker niet door?
Waarom denk je dat hij dikgedrukt, onderstreept en schuin was ipv. gewoon dik
msn zuigt.quote:Op maandag 5 september 2011 22:18 schreef Regenaar het volgende:
Het zuigt wel even dat ze vandaag niet op msn was.
geen ruzie jongens !quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Als je me nu kon zien zag je een facepalm. Geen zin om een plaatje te zoeken.
Ha ha jij bent dom!quote:Op maandag 5 september 2011 22:56 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Als je me nu kon zien zag je een facepalm. Geen zin om een plaatje te zoeken.
Waarom heb je per sé zo'n gelegenheid als de kermis nodig? Je kan toch ook gewoon wat met haar gaan drinken ergens?quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Binnenkort kermis dus dan gaat ze vast mee
Ik wil nog even reageren hoorquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Voetbal, want daar ben je nooit over uitgepraat
Te snel juist, daar ben je binnen 2 woorden over uitgepraat:quote:Op maandag 5 september 2011 00:05 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Voetbal, want daar ben je nooit over uitgepraat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |