quote:Op maandag 5 september 2011 07:21 schreef bartje01 het volgende:
Het is gewoon prima kwaliteit. Soms is de een iets slechter dan de ander.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd ja ze met 't wel begrijpenquote:Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
Ja. Lost kan je echt niet kijken als je het niet verstaat. Het is een serie waar je over nadenkt. Hier ga je sowieso ook veel over praten. Ik heb dagen lang over één episode gesproken dus dat komt wel goed met jullie stiltesquote:Op maandag 5 september 2011 14:38 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
[..]
idd ja ze met 't wel begrijpen
Nou ik hoop dat het dan maar waar isquote:Op maandag 5 september 2011 15:49 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Ja. Lost kan je echt niet kijken als je het niet verstaat. Het is een serie waar je over nadenkt. Hier ga je sowieso ook veel over praten. Ik heb dagen lang over één episode gesproken dus dat komt wel goed met jullie stiltes.
PS: Ik heb zojuist het ergste gedaan wat me ooit is overkomen.
De OP gequote 0_0.
Dit is 100% kans op geluk.quote:Op maandag 5 september 2011 16:11 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat het dan maar waar ishet zal vast leuk gaan worden (zit al op 0.6%)
heb haar nog niet gesproken het is het eerst wat ik doequote:Op maandag 5 september 2011 16:16 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Dit is 100% kans op geluk.
Heb je wel eerst gevraagt of ze wilt kijken? xD
Oke, dit gaat je lukken. Succes man !quote:Op maandag 5 september 2011 16:22 schreef Regenaar het volgende:
[..]
heb haar nog niet gesproken het is het eerst wat ik doe
en anders heb ik ook nog wel een leuke serie (twilight achtig) (2 seizoenen en binnenkort komt de 3e)quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Oke, dit gaat je lukken. Succes man !
Hij zegt toch niet dat hij het niet durft? Het valt alleen snel doodquote:Op maandag 5 september 2011 17:37 schreef Phantasi het volgende:
Een vriendin hebben en dan niets met haar durven te doen en niet eens goed met haar kunnen praten.
Inderdaad, en daar wil ik wat aan doen.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij het niet durft? Het valt alleen snel dood
Hij zoende haar niet eens, het is wel zijn vriendin.quote:Op maandag 5 september 2011 17:39 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niet dat hij het niet durft? Het valt alleen snel dood
Nu probeer je een andere belediging te maken omdat je eerste niet lukte.quote:Op maandag 5 september 2011 17:50 schreef Phantasi het volgende:
[..]
Hij zoende haar niet eens, het is wel zijn vriendin.
Oh sorry, gehele topic doorgelezen heb ik het zeker over t hoofd gezien.quote:
Ik zal wel proberen te minderen in elk geval.quote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef Lex236 het volgende:
[..]
Oh sorry, gehele topic doorgelezen heb ik het zeker over t hoofd gezien.
Gewoon niet meer op msn gaan de hele dag als je thuis bent, maar andere dingen doen (huiswerk?).
Dan als je met der praat heb je genoeg gespreksstof
Edit:
Ik ken het namelijk ook wel van vroegâh, hele dag msn failed
En zoek dr anders op. 45 minuten is goed te doen hoor op den fiets!quote:Op maandag 5 september 2011 18:53 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ik zal wel proberen te minderen in elk geval.
Jep, en je laat zien wat je voor der overhebtquote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef LDS het volgende:
[..]
En zoek dr anders op. 45 minuten is goed te doen hoor op den fiets!
quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef LDS het volgende:
[..]
En zoek dr anders op. 45 minuten is goed te doen hoor op den fiets!
Dat is wel even wat... zomaar bij haar huis staanquote:Op maandag 5 september 2011 19:44 schreef bartje01 het volgende:
[..]
Jep, en je laat zien wat je voor der overhebt
Als je niet zomaar langs mag komen van dr, sorry hoor, maar kerel, dan heb je echt een kudtrelatie!quote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef Regenaar het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel even wat... zomaar bij haar huis staan
quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef LDS het volgende:
[..]
Als je niet zomaar langs mag komen van dr, sorry hoor, maar kerel, dan heb je echt een kudtrelatie!
Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerelquote:
Nou ik neem aan dat het niet altijd uitkomtquote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef LDS het volgende:
[..]
Als je niet zomaar langs mag komen van dr, sorry hoor, maar kerel, dan heb je echt een kudtrelatie!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |