Ze hebben elkaars handje vast gehouden, dat is al heel wat.quote:Op maandag 5 september 2011 00:19 schreef rumiii het volgende:
TS, heb je al ooit ' iets ' gedaan met je vriendin?
Tot nu toe is het veel via msn contact maar nu ik vind het idee van series wel een prima tip.quote:Op maandag 5 september 2011 00:18 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Zoen haar dan. Neem haar mee naar de film, dan heb je vervolgens weer wat om over te praten.
Kijk desnoods samen series, dan hoef je niet te praten.
Nou ik wil niet opscheppen hoorquote:Op maandag 5 september 2011 00:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ze hebben elkaars handje vast gehouden, dat is al heel wat.
Heb je haar überhaupt wel eens gezien?quote:Op maandag 5 september 2011 00:21 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Tot nu toe is het veel via msn contact maar nu ik vind het idee van series wel een prima tip.
quote:Op maandag 5 september 2011 00:21 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Tot nu toe is het veel via msn contact
Genoeg. Voordat we iets hadden zaten we al op dansen we zijn ook nog eens danspartners. En verder heb ik haar 2 keer weer gezien toen het wat wasquote:Op maandag 5 september 2011 00:23 schreef Dimens het volgende:
[..]
Heb je haar überhaupt wel eens gezien?
Webcam uitgesloten natuurlijk.
Hoelang heb je al een "relatie" danquote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Genoeg. Voordat we iets hadden zaten we al op dansen we zijn ook nog eens danspartners. En verder heb ik haar 2 keer weer gezien toen het wat was
Kom eens van die computer vandaan en ga haar eens zien man.quote:Op maandag 5 september 2011 00:25 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Genoeg. Voordat we iets hadden zaten we al op dansen we zijn ook nog eens danspartners. En verder heb ik haar 2 keer weer gezien toen het wat was
Eind augustusquote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef practics het volgende:
[..]
Hoelang heb je al een "relatie" dan
Binnenkort kermis dus dan gaat ze vast meequote:Op maandag 5 september 2011 00:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Kom eens van die computer vandaan en ga haar eens zien man.
Vraag haar dan eens irl wat zij van jullie relatie vind ( heb je gelijk wat te praten )quote:
Eigenlijk niets...quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Zoen haar gewoon, wat kan er mis gaan?
Zwangerschap.quote:Op maandag 5 september 2011 00:28 schreef Dimens het volgende:
Zoen haar gewoon, wat kan er mis gaan?
Jawel, ik zou het wel raar vinden als iemand waar ik geen gespreksstof mee heb mij ineens begint te zoenen hoe leuk ik die gene ook mag vinden, zou er toch wat raar over denken.quote:
Ook als je wat met die gene hebt?quote:Op maandag 5 september 2011 00:31 schreef practics het volgende:
[..]
Jawel, ik zou het wel raar vinden als iemand waar ik geen gespreksstof mee heb mij ineens begint te zoenen hoe leuk ik die gene ook mag vinden, zou er toch wat raar over denken.
als zijnde relatie wel ja, is het mijn neukbuddy zou ik er geen probleem me hebben.quote:Op maandag 5 september 2011 00:32 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ook als je wat met die gene hebt?
Ook nog specifieke dingen dat ik met haar kan doenquote:Op maandag 5 september 2011 00:35 schreef practics het volgende:
[..]
als zijnde relatie wel ja, is het mijn neukbuddy zou ik er geen probleem me hebben.
Maarja je bent wat jonger, dan werkt het nog iets anders. Naah serieus ga praten met haar.
Als ze je leuk vind maakt het niks uit waar je over praat, en rolt het gesprek vanzelf wel verder.
maar msn = not done. Daar zul je ook nooit gesprekken van krijgen, beter ga je wat met dr doen filmpje pakken enzo, ga wat met haar doen zodat je ook werkelijk wat hebt om met zijn 2en over te praten.
Ga aapjes kijken in apenheul, gespreksstof gegarandeerdquote:Op maandag 5 september 2011 00:37 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Ook nog specifieke dingen dat ik met haar kan doen
Binnenkort begint het dansen weer en dat is als het goed is de eerste keer dat ik haar weer zie (kennismakingskamp school) daar valt over de dansen een boel te afspreken. Ze heeft mij ook vertelt dat ze op echt stijldansen wil (nu is het semi Volksdansen).quote:Op maandag 5 september 2011 00:39 schreef practics het volgende:
[..]
Ga aapjes kijken in apenheul, gespreksstof gegarandeerd
quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Binnenkort begint het dansen weer en dat is als het goed is de eerste keer dat ik haar weer zie (kennismakingskamp school) daar valt over de dansen een boel te afspreken. Ze heeft mij ook vertelt dat ze op echt stijldansen wil (nu is het semi Volksdansen).
Dus ik kan ook even snel een walsje leren en die met haar doen
Als dat de connectie tussen jullie is ja!quote:Op maandag 5 september 2011 00:44 schreef Regenaar het volgende:
[..]
Binnenkort begint het dansen weer en dat is als het goed is de eerste keer dat ik haar weer zie (kennismakingskamp school) daar valt over de dansen een boel te afspreken. Ze heeft mij ook vertelt dat ze op echt stijldansen wil (nu is het semi Volksdansen).
Dus ik kan ook even snel een walsje leren en die met haar doen
3 kwartier fietsen ongeveerquote:Op maandag 5 september 2011 00:47 schreef practics het volgende:
[..]
[..]
Als dat de connectie tussen jullie is ja!
Dan is dat heel verstandig en goed idee ja.
Wonen jullie zo ver uit elkaar ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |