niet verassendquote:
bij mij nietquote:Op maandag 5 september 2011 13:38 schreef JortK het volgende:
Present, geld is weer overgezet naar de spaarrekening
September is tot nu toe wel een drama maand
Het is toch veel leuker om een idee uit te werken dat uiteindelijk geld oplevert.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het voor jullie nou rendabel als je de opbrengsten tegenover de gemaakte uren zet? Ik zie vaak voorbij komen dat het 'gewoon leuk voor erbij is', maar dan kan je net zo goed een krantenwijk nemen
Bij mij bij lange na niet.quote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Is het voor jullie nou rendabel als je de opbrengsten tegenover de gemaakte uren zet? Ik zie vaak voorbij komen dat het 'gewoon leuk voor erbij is', maar dan kan je net zo goed een krantenwijk nemen
Nice!quote:Op maandag 5 september 2011 13:52 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
bij mij niet![]()
[ afbeelding ]
Het is leuk om de site te maken en te onderhouden. Daarbij is een kranten-wijk toch totaal niet te vergeleiken met het schrijven van een site. Buiten de inkomsten uit m'n website's heb ik ook nog gewoon een andere baan, maar dit is toch een stuk leuker om te doenquote:Op maandag 5 september 2011 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet nog toen ik net begon aan adsense, dat ik alle Adsense-topics aan het lezen was.quote:Op maandag 5 september 2011 14:19 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Nice!
Kan niet wachten op dit soort bedragen kwestie van tijd.
Het voelt zo lekker dit soort bedragen per dag
Leuk om te horen dat je mede dankzij mijn posts nu ook lekker aan het verdienen bent.quote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ik weet nog toen ik net begon aan adsense, dat ik alle Adsense-topics aan het lezen was.
je liet plaatjes zien met hoeveel je verdiende. In het begin was het weinig, maar het werd steeds meer tot het hoogtepunt van DDKIN.
Jij liet zien dat het mogelijk is om veel geld te verdienen met adsense, want jij liet tenminste bewijs zien over de tijd.
Bedankt daarvoor
Is het nou Tonnie of Tonie op je blog?quote:Op maandag 5 september 2011 14:45 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat je mede dankzij mijn posts nu ook lekker aan het verdienen bent.
Volgende week is het 1 jaar geleden dat ik begon met DDKIN (snel gegaan trouwens).
Er al afgehaald ging nergens over :-)quote:Op maandag 5 september 2011 14:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Is het nou Tonnie of Tonie op je blog?
quote:Well I've just discovered a few dozen clicks all originating from India. That would explain the low pay out. Any way of telling if these clicks are coming from one individual or not?
Vorige week werkten ze wel nog.quote:Uw aanvraag wordt nog beoordeeld. De achtergrond van uw webpagina wordt weergegeven in plaats van live advertenties totdat uw account volledig is goedgekeurd.
wat is je site?quote:Op maandag 5 september 2011 16:36 schreef Metalfreak het volgende:
Nog uit het vorige topic:
Ik zie nu ook geen advertenties meer, maar zie dit dan ook bij Adsense staan:
[..]
Vorige week werkten ze wel nog.
Iemand een idee hoe dit kan
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik moet nog meer content toevoegen en de layout aanpassen. Maar vorige week werkte alles nog zoals het hoort.Don't let my username fool you...
quote:Op maandag 5 september 2011 16:58 schreef Metalfreak het volgende:
[..]Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik moet nog meer content toevoegen en de layout aanpassen. Maar vorige week werkte alles nog zoals het hoort.![]()
Hoezo? Ik heb sites met twee pagina's die het gewoon goed doen?quote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het moment
Dat klopt, maar dat verklaart toch niet waarom de Google Ads het niet doenquote:Op maandag 5 september 2011 17:11 schreef Eierbal het volgende:
[..]
Content toevoegen zou ik wel doen ja, echt veel te weinig nog op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |