abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101572110
Ik heb mijn oude NES weer eens van zolder gehaald. Nu probeer ik het juiste kanaal te vinden, maar hij pakt het kanaal niet op mijn LG tv. Als ik 'm analoog alles laat programmeren heb ik 27 zenders, maar niet het videokanaal. Van kanaal 27 gaat hij weer naar kanaal 1. Nu probeer ik het kanaal handmatig te zoeken, maar ik kan alleen maar kiezen uit 69 kanalen via de V/UHF band en daar staat die ook niet tussen. Pic: http://i53.tinypic.com/34euyis.jpg Zou die hier wel tussen moeten staan? Ik kan ook nog kiezen uit de band "kabel", maar op die kanalen is alleen maar sneeuw. Ik kan nergens handmatig de frequenties invoeren.

Heeft iemand nog suggesties?
pi_101572942
heb je niet een source knop op je afstandsbediening? Daar zit het meestal tussen.
  Donald Duck held zondag 4 september 2011 @ 22:34:20 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_101574029
Op de achterkant van de snes zit een knopje dat iets doet met het kanaal. Probeer dat eens om te zetten
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_101575983
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 22:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Op de achterkant van de snes zit een knopje dat iets doet met het kanaal. Probeer dat eens om te zetten
Ook al geprobeerd!
pi_101578920
waarom gebruik je niet gewoon een composiet video kabel? die oude RF tuner zorgt alleen maar voor een nog slechter signaal. Dat zag er mischien op een 30cm beeldbuis TV nog redelijk uit, maar op een LCD TV is dat om te huilen.
pi_101931250
Ik heb hem inderdaad ook gewoon met een composiet kabel de lcd in :) Werkt prima en het beeld is ook prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')