SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen. De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic. bvdF means you're fucked
Blessures kunnen ook aan de andere kant vallen he?quote:Op zondag 4 september 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
Nog geen blessures hier, maar die TT bevalt me totaal niet Flap.
Dit seizoen niet bij de Prentjesquote:Op zondag 4 september 2011 20:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Blessures kunnen ook aan de andere kant vallen he?
BAM!quote:26:42
Het gezang op de tribunes verstomde toen Bifröst-speler Allard Boender in de 26e minuut de gasten op een 0-1 voorsprong zette na een aanval over de rechterkant.
Lekker!quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef vanpers het volgende:
Heb ik al eens gezegd dat ik verliefd ben op mijn laatste aankoop?
BAM
Enrico Sterk van JvP zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 32e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
Nice!quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef vanpers het volgende:
BAM
Enrico Sterk van JvP zorgde voor een 0-1 voorsprong in de 32e minuut na een fabelachtige aanval op rechts.
quote:Op zondag 4 september 2011 20:33 schreef vanpers het volgende:
BAM
Sympathiek van jequote:Op zondag 4 september 2011 20:38 schreef vanpers het volgende:
Na een gemene trap tegen zijn schenen moest team-speler Koos Geijtenbeek in de 36e minuut mank het veld verlaten. Hij werd vervangen door Dorian Vergeer.
Nu speelt hij dus weer met dezelfde opstelling als vorige week
quote:Maarten-Jan Mus bracht Boxer met 1-0 aan de leiding toen hij succesvol de centrale verdediging uitkapte en de bal onhoudbaar rechts van de keeper inknalde.
quote:
YayYay!quote:Het thuispubliek barstte in een hels fluitconcert uit, omdat de scheidsrechter de bal op de stip legde voor KKA. Diego Tallac maakte geen fout en bracht daarmee in de 44e minuut de score op gelijke hoogte: 1-1.
quote:Uri Geller stond waarschijnlijk in het publiek, want Diego Tallac’s vrije trap boog op het allerlaatste moment af richting kruising, zodat de bezoekers de leiding namen met 1-2.
Hop hop!quote:
Thnxquote:
Sterk iddquote:Op zondag 4 september 2011 21:05 schreef vanpers het volgende:
[..]
Thnx
BAM
Enrico Sterk van JvP buitte in de 48e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 0-2.
quote:Een sprankelende combinatie door het midden zette KKA-speler Kamber Tekin in de 51e minuut zo ongelooflijk vrij voor het doel dat hij alle tijd had om rustig de keeper te omspelen en de bal binnen te tikken: 1-3!
Haha, bij jou gebeurd er niet zoveel he.quote:Op zondag 4 september 2011 21:08 schreef Drassss het volgende:
Komop Prentjes, ik wil een laffe counter scoren!
Alsof ze al 55 minuten lang aan het overtikken zijn achterin... drama.quote:Op zondag 4 september 2011 21:11 schreef vanpers het volgende:
[..]
Haha, bij jou gebeurd er niet zoveel he.
quote:Het thuispubliek vond enige troost toen Tom Schwindack een briljante combinatie van het middenveld afrondde en voor Boxer 2-3 scoorde.
Vorige week stond ik ook 3-2 voor...toen won ik nog met 8-2quote:Op zondag 4 september 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Goed voor de spanning, straks lekker 2-4 maken!
quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef vanpers het volgende:
BAM
Alse Diemersen van JvP strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 67e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 0-3.
Gespeeld lijkt me. 4 punten los
Top!quote:Op zondag 4 september 2011 21:24 schreef vanpers het volgende:
BAM
Alse Diemersen van JvP strafte een fout aan de rechterkant van de thuisspelende ploeg af, zodat hij in de 67e minuut de voorsprong kon uitbreiden naar 0-3.
Gespeeld lijkt me. 4 punten los
quote:In de 74e minuut wist Boxer de stand gelijk te trekken: 3-3. Ivan Byrtus kreeg zijn voet tegen een pass van rechts en wist de bal langs de keeper te jagen.
quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Aleksandrs Siliņ¨ in de 81e minuut de 3-4 voor KKA kon scoren.
.quote:Ron van der Hoff van KKA buitte in de 82e minuut een misverstand tussen de keeper en zijn verdedigers uit en scoorde daarmee 3-5
Heb zelfs nog in de X gespeeld, sta nu bovenaan in de VI. Voor mij een mooie prestatie dat ik al zoveel niveaus omhoog gegaan ben. Maar tegenwoordig begin je al in de VII en zou dat de meeste mensen moeten lukken die er een beetje tijd insteken.quote:Op zondag 4 september 2011 22:04 schreef IPeePie het volgende:
Blegh, VIII is saai. Staat nu weer 6-0 tegen een botje.
Als je kan promoveren door botopruiming, wordt dat dan bepaald op basis van welke 2e de meeste punten heeft, of gewoon random?
Ff nagekeken, ik ben zelfs in XI begonnenquote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
Heb zelfs nog in de X gespeeld, sta nu bovenaan in de VI. Voor mij een mooie prestatie dat ik al zoveel niveaus omhoog gegaan ben. Maar tegenwoordig begin je al in de VII en zou dat de meeste mensen moeten lukken die er een beetje tijd insteken.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff nagekeken, ik ben zelfs in XI begonnen![]()
Heb ooit al in V gespeeld, vrij eenvoudig
quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb eerst 4 seizoenen lopen bazen in de IX, totdat ik door kreeg dat iedere wedstrijd motsen geen zin had.
quote:Op zondag 4 september 2011 22:11 schreef Drassss het volgende:
[..]
![]()
Ik heb eerst 4 seizoenen lopen bazen in de IX, totdat ik door kreeg dat iedere wedstrijd motsen geen zin had.
trustenquote:Op zondag 4 september 2011 22:19 schreef YUR het volgende:
Tijd om te gaan slapen, zware week voor de boeg...
autch.. das nooit fijn..quote:Op zondag 4 september 2011 22:25 schreef NelisZ het volgende:
Derde wedstrijd op rij onterecht (punten) verloren![]()
Nu dus woedende fans en een laag zelfvertrouwen, en de opkomst voor mn volgende thuiswedstrijd zal ook wel bagger zijn!
Uiteraard heeft dat nutquote:Op maandag 5 september 2011 10:23 schreef elby1988 het volgende:
Iemand trouwens die weet of je pic nut heeft bij een W.O. ?
Klopt, telt gewoon als pic.quote:Op maandag 5 september 2011 10:46 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Maar hij telt dan dus als pic? Dan kan ik volgende week normal spelenweek erna w.o.
Kijk maar uit jij!quote:Vandaag
(12:18)Dikkerds wijzigde de instructies voor de wedstrijd tegen FC PeeJie.
Andere vraag:quote:
quote:Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Andere vraag:
Als ik woensdag 434 speel. heb ik dan zondag genoeg ervaring om het weer te spelen? Nee zeker...
4 Aanvallers?quote:Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef elby1988 het volgende:
Andere vraag:
Als ik woensdag 434 speel. heb ik dan zondag genoeg ervaring om het weer te spelen? Nee zeker...
Zou het niet proberenquote:Op maandag 5 september 2011 13:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Andere vraag:
Meestal heb je 2 potjes nodig.quote:Op maandag 5 september 2011 13:59 schreef elby1988 het volgende:
Okee.. 4-3-3
Maar nu even antwoord op de vraag?!![]()
Ga je counteren? Dan is het geen "mega" ramp in vergelijking tot een strategie waar balbezit een must is.quote:Op maandag 5 september 2011 14:01 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ga het risico toch nemen.. Verlezen doe ik anders toch, en wil toch counteren
Het heeft invloedop balbezit?quote:Op maandag 5 september 2011 14:02 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ga je counteren? Dan is het geen "mega" ramp in vergelijking tot een strategie waar balbezit een must is.
Als je ervaring niet super is in een bepaalde opstelling verlies je inderdaad een % balbezit. Dat is altijd vervelend, maar bij counter nog geen mega ramp. Het kan natuurlijk wel een counterkans schelen + dat je meer kansen tegen krijgt..quote:
Klopt,maar met alles op goed (erg hoog) en middenveld op matig hoog kom ik ook nergensquote:Op maandag 5 september 2011 15:01 schreef Drassss het volgende:
Hmm.. persoonlijk geef ik je zeer weinig kans.
Pressie heb ik niet zo'n goede ervaring mee.. Zal eens kijken wat ik kan creeeren als ik vol voor het middenveld ga..quote:Op maandag 5 september 2011 15:24 schreef Drassss het volgende:
Schade beperken en pressie misschien?
Heb geen 5 verdedigers ;-) Anders had ik ook wel 5-2-3 geprobeerd ipv 4-3-3.. Lastig hoorquote:Op maandag 5 september 2011 15:39 schreef Drassss het volgende:
Dus een 5-4-1 counter en alles via 1 kant gaat hem niet worden? Want dat zou wel een optie kunnen zijn
quote:Op maandag 5 september 2011 14:07 schreef Drassss het volgende:
[..]
Als je ervaring niet super is in een bepaalde opstelling verlies je inderdaad een % balbezit. Dat is altijd vervelend, maar bij counter nog geen mega ramp. Het kan natuurlijk wel een counterkans schelen + dat je meer kansen tegen krijgt..
quote:Er zijn twee soorten events die de organisatie van je team kunnen doen dalen: verwarring en het teamXP-event.
Wanneer de organisatie daalt, zullen alle ratings de negatieve gevolgen hiervan ervaren. Het is een onjuiste aanname dat slechts de middenveldratings zullen achteruitgaan, dit geldt namelijk ook voor de verdedigings- en aanvalsratings.
Als je het juiste materiaal hebtquote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef Nixx- het volgende:
Je kan ook zo spelen:
DWB - x - OCD - x - DWB
WtM - IM - IM - IM - WtM
DFW- DFW
Incl. pressie
Maar 1 kans door het midden en ik ben de sjaakquote:Op maandag 5 september 2011 15:59 schreef Nixx- het volgende:
Je kan ook zo spelen:
DWB - x - OCD - x - DWB
WtM - IM - IM - IM - WtM
DFW- DFW
Incl. pressie
Ging er mij ook om dat jij je balbezit maximaliseert.quote:Op maandag 5 september 2011 16:27 schreef elby1988 het volgende:
Maar 1 kans door het midden en ik ben de sjaak
.quote:Op maandag 5 september 2011 16:28 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ging er mij ook om dat jij je balbezit maximaliseert.
Een kans voor jouw is geen kans voor hem.
Je mag ook wel spelen:
WBtM - x - OCD - x - WBtM
of:
x - CDtW - OCD - CDtW - x
Misschien dat ik gewoon 352 met 1 Wtm en normal. Haal ik goed erg hoog, en dan maar hopen dat hij pictquote:Op maandag 5 september 2011 18:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zou als ik jou was ook die OCD eens goed bekijken. Extra bijdrage aan het middenveld tav gewone CD staat vaak niet in verhouding tot het verlies aan def-ratings.
Staat 4equote:Seizoensverwachtingen: elke dag in deze divisie is een bonus
Ongeslagen bovenaan, doelsaldo 43-11quote:Seizoensverwachtingen: ergens in de middenmoot is prima
Haha ja dat is wel klote dan, maar goed je competitiegenoten hebben er natuurlijk ook last van...quote:Op maandag 5 september 2011 16:34 schreef YUR het volgende:
Best frustrerend....Zondag speel ik tegen een team waarvan de eigenaar als sinds 23-7 niet meer heeft ingelogd. Maar hij heeft een aardig standaard opstelling staan, geen schorsingen en geen blessures
Wat een negatieve supporters hebben wij .. Waren voorheen fan van Feyenoord zeker ?quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef YUR het volgende:
Bij GotC:
[..]
Staat 4e
Bij mij:
[..]
Ongeslagen bovenaan, doelsaldo 43-11
Die van mij sowieso nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:57 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Wat een negatieve supporters hebben wij .. Waren voorheen fan van Feyenoord zeker ?
quote:Ernesto Cordang (331169342)
17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 24-12-2011
Netherlands
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Dynamo Delft
(sinds 05-09-2011 (9/46), 0d)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 350 ¤/week
5 600 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Huidige vaardigheden
Keepen: 2/20 waardeloos
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 6/20 redelijk
Vleugelspel: 7/20 goed
Passen: 4/20 zwak
Scoren: 5/20 matig
Spelhervatting: 2/20 waardeloos
same here..quote:Op maandag 5 september 2011 20:00 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
De mijne ook niet, dat wordt hier vooraf gecheckt, anders wordt lidmaatschap verboden
tv geeft gemiddeld 350k aan.quote:Op maandag 5 september 2011 20:19 schreef DutchieBre het volgende:
Wat verwacht je ervoor te ontvangen ?
Ik zet het beginbod op 200k denk ik. Bied maar raakquote:Op maandag 5 september 2011 20:48 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Ik wil het openingsbod van 1000 wel maken hoor
Ach, ik kan wel weer gaan vogelen met mijn opstelling, zodat er nog een kans is, maar dat kost me weer trainingsplekken en dat vind ik zondequote:
Hoeveel heb je er voor betaald en wat verwacht je terug te krijgen? Misschien dat ik ook 1 zo'n speler wil kopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef Nixx- het volgende:
Gisteren nog een leuke speler gekocht.
21 jaar + 27 dagen
Specialiteit: Koppen
Positiespel: Wereldklasse
Vleugelspel: Briljant
Passen: Matig
Ik ga hem op passen trainen voor IMtW.
Misschien iets te veel: 4,5 miljoenquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:12 schreef elby1988 het volgende:
Hoeveel heb je er voor betaald en wat verwacht je terug te krijgen? Misschien dat ik ook 1 zo'n speler wil kopen
Ziet er aantrekkelijk uit! Kijk even wat mogelijk isquote:Op dinsdag 6 september 2011 11:20 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Misschien iets te veel: 4,5 miljoen
Liever wilde ik een speler met Snel, maar die waren er niet.
Is dit wat voor je?
Wally Ceder (299373412
20 + 18 jaar
Onvoorspelbaar
Loopt vandaag om 17:50 af!
Huidige prijs: 2.856.000
Bovennatuurlijk positiespel
Uitstekend vleugel
Redelijk passen
Onvoorspelbaar zou ik zelf alleen gebruiken als WtM.quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:45 schreef elby1988 het volgende:
Ziet er aantrekkelijk uit! Kijk even wat mogelijk ishij is gehotlist!
300151357quote:Op dinsdag 6 september 2011 11:02 schreef Nixx- het volgende:
Gisteren nog een leuke speler gekocht.
21 jaar + 27 dagen
Specialiteit: Koppen
Positiespel: Wereldklasse
Vleugelspel: Briljant
Passen: Matig
Ik ga hem op passen trainen voor IMtW.
Ik zit zelf in de IVe. Ik heb mijn promotie gedaan met bovennatuurlijke stats op mijn aanvallers, middenvelders en vleugelspelers. Op mijn verdedigers en keeper zat wonderbaarlijk/wereldklasse mainstat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:08 schreef elby1988 het volgende:
Ja. ik zal me eens goed orrienteren.. Het is niet dat ik ze nu meteen nodig heb, maar meer het feit dat ik merk dat ik nu ik in de Ve zit, alleen bovennatuurlijk stat met optrainen niet voldoende is.. Zal dus spelers moeten zoeken met net dat beetje extra (ook qua mogelijkheden)...
En dat allemaal zonder dat mijn salaris te veel zijn tol gaat eisen, maar goed, dat is het probleem van heel het spel
Ja, misschien ook wel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:11 schreef elby1988 het volgende:
300151357
Die was ook wel wat voor jou geweest denk ik?
Dan vrees ik dat mijn V te sterk is.. Daarmee ga ik het bij lange na niet redden namelijk.. Vooral middenveld kom ik tekort...quote:Op dinsdag 6 september 2011 12:52 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zit zelf in de IVe. Ik heb mijn promotie gedaan met bovennatuurlijke stats op mijn aanvallers, middenvelders en vleugelspelers. Op mijn verdedigers en keeper zat wonderbaarlijk/wereldklasse mainstat.
Klopt, heb de stats eens in HO! ingevuld, maar voor mij is deze speler ook nčt te licht.. behalve als je flink passen op traintquote:Op dinsdag 6 september 2011 12:58 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, misschien ook wel.
Ik heb nu wel een speler gekocht die ouder is, maar alleen 2 levels vleugel en een level passen meer heeft.
Je team ziet er niet slecht uit.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:02 schreef elby1988 het volgende:
Dan vrees ik dat mijn V te sterk is.. Daarmee ga ik het bij lange na niet redden namelijk.. Vooral middenveld kom ik tekort...
Heb nu dit:
Pos/pas
Speler 1: Bovennatuurlijk / goed
Speler 2: Wereldklasse/ uitmuntend
Speler 3: Wereldklasse/ Briljant
Speler 4: Wereldklasse / Briljant
Vleugel/pos/ pas
Vleugel 1: Wereldklasse/formidabel/wereldklasse
Vleugel 2: Wereldklasse / matig / Briljant
Weet dat Vleugel 2 beter moet (positiespel), maar dat is in aanschafkosten (helemaal als je nog wil trainen op passen) erg duur
Overigens zijn spitsen ook allemaal bovennatuurlijk (nog niet heet hoog passen (max formidabel))
Verdedigers zijn Wereldklasse/Briljant...
Keeper Bovennatuurlijk
Toch maar sta ik met moeite 4e, waarbij de kans groot is dat in P/D duel moet gaan spelen over 7 weken..
Klopt, heb de stats eens in HO! ingevuld, maar voor mij is deze speler ook nčt te licht.. behalve als je flink passen op traint
Specs:quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:14 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je team ziet er niet slecht uit.
Ik ben met vergelijkbare stats wel gepromoveerd in een sterke divisie (overal plaats 10-15 van de gehele divisie).
Mijn team bestond uit:
2 keepers
4 verdedigers
6 middenvelders
2 vleugelspelers
4 aanvallers
Hierdoor kon ik altijd de spelers in vorm opstellen en zo constante ratings neerzetten.
Wat ik denk dat je nodig heb is WtM spelers.
Dus dat je zo gaat spelen
DWB - CD- DWB
OW - IM - IM - IM - WtM
FW - FW
Hiermee zet je twee mooie aanvallen neer en boost je WtM je middenveld.
Ik weet niet hoe je specialiteiten zijn, maar daarmee kan je ook wat doelpunten meepakken.
Ik zou als ik jou was je spelers al met wonderbaarlijk passen verkopen, dit omdat de transfervergelijking niet verder gaat.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:20 schreef elby1988 het volgende:
Aardig wat specs, maar weinig echt goed. Moet wel zeggen dat ik sinds ik mijn aanvallers heb geupdate, ik er wel beter op let. Daarnaat gaan binnenkort mijn middenvelders eruit, omdat ze dan op wereldklasse/wereldklasse zijn, en ik dan bovennatuurlijk ga kopen.
Probleem is ook dat ik per week nu al -30 k sta gemiddeld, en heel veel salaris (wtm erbij kopen bijv.) niet meer kan hebben. Maar als wtm kan ik natuurlijk ook gewoon een goede middenvelder planten...
ik zal eens kijken of ik wat spelers met wat winst kan verkopenquote:Op dinsdag 6 september 2011 13:27 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was je spelers al met wonderbaarlijk passen verkopen, dit omdat de transfervergelijking niet verder gaat.
Ik draai twee wekelijks ook -100k. Ik ben dat tegen aan het gaan door meer nederlanders in mijn team aan het kopen. Ook is mijn jeugd wel redelijk succesvol. Ik train die na promotie altijd wel een paar levels op passen omhoog, tenzij het een echte 17+0 dagen topper is.
Je moet je team ook stapje voor stapje verbeteren, zo ben ik ook tot mijn huidige team gekomen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:38 schreef elby1988 het volgende:
Met 2.5 miljoen ga ik dat niet redden gok ik zo ;-)
Nee, ik wacht nog tot veel van mijn speler wonderbaarlijk worden, en dan ga ik eens kijken in hoeverre ik bovennatuurlijk er voor terug kan kopen. Vervolgens ga ik kijken hoeveel geld ik nog heb voor een WTM. Dan wil ik volgens jaar toch wel doorstomen naar IV ;-)
Klopt, daarom lopen mijn spitsen relatief ook voor. Ben daarmee begonnen toen ik passen ging trainen. Langzamerhand gaat het steeds beter..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Je moet je team ook stapje voor stapje verbeteren, zo ben ik ook tot mijn huidige team gekomen.
mja geduld is wel nodig voor HT..quote:Op dinsdag 6 september 2011 13:57 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Klopt, daarom lopen mijn spitsen relatief ook voor. Ben daarmee begonnen toen ik passen ging trainen. Langzamerhand gaat het steeds beter..Geduld!
haha hier hetzelfde.. ik wil echter ook Simon en Simon op wonderbaarlijk verdedigen hebben.. en die wil is gelukkig op dit moment net even wat groter..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:06 schreef Drassss het volgende:
Ik ben al weken op mijn handen aan het zitten, want ik wil overschakelen op positiespel training
Die van mij zijn nu Briljant en 2x Uitmuntend... Dus nog 2 levels te gaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha hier hetzelfde.. ik wil echter ook Simon en Simon op wonderbaarlijk verdedigen hebben.. en die wil is gelukkig op dit moment net even wat groter..
jij wilt ze ook op wonderbaarlijk hebben?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Die van mij zijn nu Briljant en 2x Uitmuntend... Dus nog 2 levels te gaan.
Klopt en daarna tot formidabel/uitmuntend positiespel.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:28 schreef MrMoon het volgende:
[..]
jij wilt ze ook op wonderbaarlijk hebben?
beetje laag qua positiespel lijkt me of geldt dat alleen voor je verdedigers?quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Klopt en daarna tot formidabel/uitmuntend positiespel.
Ja, die 3 gasten zijn mijn verdedigers. Ik zal ze 2 seizoenen positiespel geven en vervolgens nog 1 seizoen passenquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
beetje laag qua positiespel lijkt me of geldt dat alleen voor je verdedigers?
Daar ben ik het mee eens, juist omdat de normale CD ook al heel wat bijdraagt.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:43 schreef Nixx- het volgende:
OCD's schijnen de meest overschatte spelers in HT te zijn volgens een poll bij HT-Tactiek federatie.
ik ga slechts 1 van mijn verdedigers positiespel training geven, puur omdat hij nog redelijk jong is. Ik weet nog niet hoe lang ik positiespel ga trainen, ik zit zelf te denken aan een seizoen of 3 en daarna wordt het passen of vleugelspel..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:39 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, die 3 gasten zijn mijn verdedigers. Ik zal ze 2 seizoenen positiespel geven en vervolgens nog 1 seizoen passenPuur voor de ondersteuning voor mijn middenveld.
( Ik heb nu al één CV met uitstekend positiespel ) Dus in totaal heb ik straks 4 CV's met aardig wat positiespel allemaal in de leeftijd categorie van 22 tot 24 jaar.
Mijn CM's zullen wel bovennatuurlijk of hoger positiespel hebben straks.
Ja die van mij zijn nu bijna 19 dus ik heb nog wel even. Tevens heb ik straks ook 2 jonge CM's die briljant positiespel zijn. Het past allemaal precies..quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik ga slechts 1 van mijn verdedigers positiespel training geven, puur omdat hij nog redelijk jong is. Ik weet nog niet hoe lang ik positiespel ga trainen, ik zit zelf te denken aan een seizoen of 3 en daarna wordt het passen of vleugelspel..
de enige die er bij mij voor in aanmerking komt is inmiddels 19. Ik ben daarnaast mijn wereldklasse verdediger nu aan het verkopen, zodat ik nog een toekomstige middenvelder een trainingsplekje kan geven.quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:48 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja die van mij zijn nu bijna 19 dus ik heb nog wel even. Tevens heb ik straks ook 2 jonge CM's die briljant positiespel zijn. Het past allemaal precies..
Eensquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef MrMoon het volgende:
Wat ik me nu bedenk is, dat ik bij mijn kantoor en dan vooral wat er op een dag gebeurd eigenlijk wel de verkoop van een speler 'mis'.
Wedstrijden, trainingen e.d. worden wel vermeld, maar dat bijv. vandaag de deadline van een speler die je verkoopt er niet bij staat is wel vreemd. Je weet natuurlijk wel dat je hem verkoopt, maar het zou het wel completer maken. Ik bedoel je weet ook wel dat je op zondagavond een wedstrijd, maar dat wordt ook vermeld..
keepersquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Drassss het volgende:
Vraag me serieus af wat ik na mijn 4 seizoenen project moet gaan trainen..
Keeper is trouwens ook prima hiero. 19j Reusachtig en matig verdedigen. Zal nog wel 1/2 levels poppen.quote:
Daar ga jij je nu al druk over lopen makenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:08 schreef Drassss het volgende:
Vraag me serieus af wat ik na mijn 4 seizoenen project moet gaan trainen..
damn, ik moet het doen met een formidabele met goed verdedigen.. van 25..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Keeper is trouwens ook prima hiero. 19j Reusachtig en matig verdedigen. Zal nog wel 1/2 levels poppen.
Ik train gewoon nog lekker Passen, zie ooit wel weer of het gaat veranderen!quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ga jij je nu al druk over lopen maken![]()
Tja, ik moet wel op de lange termijn denken natuurlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Daar ga jij je nu al druk over lopen maken![]()
1 competitiewedstrijd op de zondagquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Anonymousey het volgende:
dit spel is echt raar... speel je nou gvd 1 wedstrijd per week? lol
Die zin mocht ook zonder gvdquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Anonymousey het volgende:
Gaat dat te langzaam voor je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:20 schreef Anonymousey het volgende:
Bijna mijn 5dequote:Op dinsdag 6 september 2011 15:26 schreef elby1988 het volgende:
Zit net te kijken, die is mijn 2e lustrum op hattrick(qua seizoenen dan
)
Baas boven baasquote:
Ja, maar vorige week eruit gekicked voor doktoren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:41 schreef elby1988 het volgende:
Baas boven baas
Edit: Gebruik jij trouwens weleens psychologen?
Edit 2: Iemand nog supporter? heb er nog 5 ofzo
Okee,, maar ook idee dat het zinvol is?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:48 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ja, maar vorige week eruit gekicked voor doktoren.
Ik heb nog wel supporter en federatie slots over.
Dat zijn supporter slots uberhaupt toch niet?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:56 schreef elby1988 het volgende:
Okee,, maar ook idee dat het zinvol is?
Lol.. bedoel die psychologen..quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:59 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Dat zijn supporter slots uberhaupt toch niet?
Edit: Net zo goed als die mijlpalen.
Het effect is wel merkbaar.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:03 schreef elby1988 het volgende:
Lol.. bedoel die psychologen..is het effect groot of valt het wel mee?
Toch maar eens 2 proberen.. Helpt het ook je zv hoog te houden?quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:05 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Het effect is wel merkbaar.
Als ik mijn doktoren heb ontslagen ga ik ze weer aannemen.
Ze zijn er alleen maar voor je zelfvertrouwen. Zorgen ervoor dat het sneller omhoog gaat als het terug valt en het langer hoog blijft.quote:Op dinsdag 6 september 2011 16:11 schreef elby1988 het volgende:
Toch maar eens 2 proberen.. Helpt het ook je zv hoog te houden?
Ik wist dat het inderdaad hielp om je zv omhoog te helpen. Wist niet dat het ook hielp om het hoog te houdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 16:12 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ze zijn er alleen maar voor je zelfvertrouwen. Zorgen ervoor dat het sneller omhoog gaat als het terug valt en het langer hoog blijft.
quote:PeeJie focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels. Na 9 minuten liep Umb-master-speler Karol Streďák een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door. De onervarenheid van Petko Dikanarov straalde van zijn spel af toen hij in de 17e minuut te lang treuzelde met de bal. Nadat de plotseling uit zijn rug opduikende Jimmie van Saenredam hem de bal afnam, had deze geen enkele moeite om de 0-1 voor PeeJie te scoren. Op Twitter werd een ruststand van 0-1 gemeld. PeeJie had het meeste balbezit, namelijk 61 procent.
PeeJie was vastbesloten om via de vleugels aan te vallen. Hun aanvallen door het midden werden constant omgezet in vleugelaanvallen. Deze helft was PeeJie met 61 procent het meest aan de bal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef IPeePie het volgende:
Wat zouden jullie voor deze speler vragen? Als je geinteresseerd bent mag je het ook zeggenIk zet eigenlijk altijd alles voor 0 op de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.F means you're fucked
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef IPeePie het volgende:
Wat zouden jullie voor deze speler vragen? Als je geinteresseerd bent mag je het ook zeggenGewoon op 0 knallen ja. Komt vanzelf wel een bidwarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik zet eigenlijk altijd alles voor 0 op de lijst
Ok, zal ik doenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Gewoon op 0 knallen ja. Komt vanzelf wel een bidwar
quote:Lam Feng Choon (299046256)
Malaysia 20 jaar en 50 dagen, volgende verjaardag: 08-11-2011
redelijk in vorm, conditie goed
Een populair persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal. (sinds 17-09-2010)
Total Skill Index (TSI): 23 430
Loon: 4 140 ¤/week inclusief 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Herinneringen
Deadline: 10-09-2011 11:31
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: formidabel
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: matig
Ik zit er aan te denken om toch mn verdediging te gaan versterken...maar dat ik moet nog even verder uitdenken.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:45 schreef Drassss het volgende:
Ga je nog wat leuke spelers terugkopen Flap?
RIP Boquote:Het spel werd grimmiger, wat ertoe leidde dat PRT de geblesseerde Bo Prent moest wisselen voor Gerbrand Prent.
Wel bizar dat hij dan mijn middenvelder in de goal zet.. Mist die training, boeit mij die keeper nou in een vriendschappelijke wedstrijdquote:Een zware blessure was na 82 minuten voor Agustin Miguel Schvaigert het resultaat van de fysiek zeer veeleisende wedstrijd. Tot teleurstelling van de fans kon er niet meer gewisseld worden. Nu mocht David Drion het als keeper gaan proberen. W.V. domineerde de wedstrijd en mocht 60 procent balbezit laten aantekenen.
mja dat is wel vrij lastig.. misschien begin volgend seizoen..quote:Op woensdag 7 september 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tja 37 jaar? Dat is randje of niet.
Met dokters? Heb ze net weer ontslagen, gaan we weerquote:Op woensdag 7 september 2011 23:59 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja dat is wel vrij lastig.. misschien begin volgend seizoen..
quote:Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef Drassss het volgende:
[..]
Met dokters? Heb ze net weer ontslagen, gaan we weer
Ik laat Bo wel op krukken lopen de komende dagen..quote:Op donderdag 8 september 2011 00:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Hoef je er voorlopig niet aan te denken om ze te ontslaan
dagen of weken?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik laat Bo wel op krukken lopen de komende dagen..
Hoe lang is hij al je coach?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat hij zo gaat dalen in leiderschap.. beetje jammer.
aha en wat mķet hij minimaal hebben qua leiderschap of hou je hem totdat dat slecht is? En ook niet onbelangrijk, heb je al een opvolger?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Bijna 2 seizoenen sinds zijn laatste tik omlaag, vandaar.
Heb er 1tje die Redelijk is dus die kan weer 2 seizoenen mee. Vervolgens heb ik er één met zwak ervaring/goed leiderschap. Helaas balt die alleen oefenpotjes dus zo snel gaat dat nog nietquote:Op donderdag 8 september 2011 00:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
aha en wat mķet hij minimaal hebben qua leiderschap of hou je hem totdat dat slecht is? En ook niet onbelangrijk, heb je al een opvolger?
blijft lastig zo'n familieteamquote:Op donderdag 8 september 2011 00:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heb er 1tje die Redelijk is dus die kan weer 2 seizoenen mee. Vervolgens heb ik er één met zwak ervaring/goed leiderschap. Helaas balt die alleen oefenpotjes dus zo snel gaat dat nog niet
Eindelijk een nieuw talentje!quote:Als het gaat over Scoren, heeft Gerwald Bodaan de potentie om goed te worden.
Ik heb meestal dezelfde hoeveelheid geld op de bank rond die tijd.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Tijd hier niet geweest... HiAfgelopen woensdag uit de beker... Helaas een V die 400+ htstats haalt, terwijl ik net 2 spelers in het verband had
.
Op het hattrick forum me maar eens gemengd met de discussie over de transfermarkt, dat deze ingestort is en hoe erg dat zou zijn (valt volgens mij wel mee). Maar daar werd ik 'uitgelachen' omdat ik aan het eind seizoen blij ben met 3miljoen om te besteden. Is dat nou zo weinig??
quote:Op donderdag 8 september 2011 20:16 schreef RemCOW het volgende:
Tijd hier niet geweest... HiAfgelopen woensdag uit de beker... Helaas een V die 400+ htstats haalt, terwijl ik net 2 spelers in het verband had
.
Op het hattrick forum me maar eens gemengd met de discussie over de transfermarkt, dat deze ingestort is en hoe erg dat zou zijn (valt volgens mij wel mee). Maar daar werd ik 'uitgelachen' omdat ik aan het eind seizoen blij ben met 3miljoen om te besteden. Is dat nou zo weinig??
Beter dan niksquote:Gied Prent Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Tjeerd Prent Zijn beoordeling op het gebied van verdedigen steeg van matig naar redelijk.
nicequote:Op vrijdag 9 september 2011 23:37 schreef Drassss het volgende:
Beloofde CM ook op de TL316322042
Helaas 6 ton boven de tv waarde... nouja ik verwachte wel een kleine naai actie
Ja, ik ga hem gewoon kopen. Met hem erbij is mijn team voor de komende 5 seizoenen klaar.quote:Op zaterdag 10 september 2011 00:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
nice
Je gaat hem desondanks kopen?
Groot gelijk, wat een fijne speler..quote:Op zaterdag 10 september 2011 07:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem gewoon kopen. Met hem erbij is mijn team voor de komende 5 seizoenen klaar.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 08:34 schreef MrMoon het volgende:
YUR VERGEET NIET DE JEUGDWEDSTRIJDEN VAN VANAVOND!
Levert mij ook nog wat opquote:Op zaterdag 10 september 2011 07:04 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, ik ga hem gewoon kopen. Met hem erbij is mijn team voor de komende 5 seizoenen klaar.
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef YUR het volgende:
En alsnog de jeugdopstellingen niet gemaakt![]()
Ja, die opstelling wordt dus ook al weken niet gemaaktquote:Op zaterdag 10 september 2011 19:35 schreef Gijs_ het volgende:
[..]goed bezig!
Ik ben je chickie van de koppositie aan het beroven zie ik. Niet dat dat er ook maar iets toe doet in de jeugd... maar toch...
Zo heb ik het ook twee/drie seizoenen niet gedaan, nu alleen omdat ik een toptalentje heb rondlopen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:41 schreef YUR het volgende:
[..]
Ja, die opstelling wordt dus ook al weken niet gemaakt
quote:Op zaterdag 10 september 2011 18:34 schreef YUR het volgende:
En alsnog de jeugdopstellingen niet gemaakt![]()
Ik durf het je niet te vertellen.quote:Op zondag 11 september 2011 16:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Walk-over vanavond (dag GL)
Iemand een idee of ik daarmee wel formatie-ervaring op ga doen? En helpt dit nog voor het zelfvertrouwen of blijft dat allemaal ongewijzigd?
Ik speel tegen m'n kloonquote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef elby1988 het volgende:
Heeft men een beetje vertrouwen in vanavond?
Ik sta al met 1-0 voor, dus op zich wel.quote:Op zondag 11 september 2011 19:55 schreef elby1988 het volgende:
Heeft men een beetje vertrouwen in vanavond?
Ben er inmiddels achterquote:Op zondag 11 september 2011 18:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik durf het je niet te vertellen.
[..]
Geen idee.quote:Op zondag 11 september 2011 20:04 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ben er inmiddels achter
Ja en Ja, walk-over telt mee voor opstellingservaring en boost het zelfvertrouwen. Ben alleen even vergeten te checken of je er ook ervaringspunten mee opdoet.. Weet jij dat toevallig Koekje?
quote:11:23
In de 11e minuut kwam de thuisploeg op een 1-0 voorsprong na een fout aan de rechterkant van de verdediging. Doelpuntenmaker voor Bifröst was Ed van Laer.
Tegen mijn huisgenootquote:Op zondag 11 september 2011 20:23 schreef elby1988 het volgende:
Hoppaa scoor 2-1
Baal nog steeds van die vrije trappen.. Misschien toch maar keeper met spelhervatten aanschaften..
Wie ik? Had dat eerder gezegd.. Heb begin van de week hier heel mijn opstelling zitten besprekenquote:
Toen had ik die connectie nog niet gelegdquote:Op zondag 11 september 2011 20:27 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Wie ik? Had dat eerder gezegd.. Heb begin van de week hier heel mijn opstelling zitten bespreken
Zonder die vrije trappen had ik kans..nu ben haast kansloosquote:Op zondag 11 september 2011 20:28 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Toen had ik die connectie nog niet gelegd
En ik zou het ook niet doorgeven
Ik heb tegen eind dit seizoen een 21-jarige bovennatuurlijk Keepen, matig Verdedigen en reusachtig/buitenaards Spelhervatting voor je, zal ergens tussen de 5 en 5,5 miljoen moeten kostenquote:Op zondag 11 september 2011 20:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Zonder die vrije trappen had ik kans..nu ben haast kansloos
quote:Na 36 minuten zette Kazimir van Groningen Dynamo op een grotere voorsprong (2-0) na een mooie voorbereidende actie aan de rechterkant.
Ik heb over een paar week een buitenaards keeper met buitenaards spelhervatten te koop, maar die moet wel rond de 8 miljoen op gaan leveren...quote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb tegen eind dit seizoen een 21-jarige bovennatuurlijk Keepen, matig Verdedigen en reusachtig/buitenaards Spelhervatting voor je, zal ergens tussen de 5 en 5,5 miljoen moeten kosten
Echte klonenquote:02:10
Dikkerds focuste zich vandaag op aanvallen via de vleugels.
01:43
De spelers van PeeJie kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten.
Voor dat bedrag koop ik hem graag.. Verwacht het niet:pquote:Op zondag 11 september 2011 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik heb tegen eind dit seizoen een 21-jarige bovennatuurlijk Keepen, matig Verdedigen en reusachtig/buitenaards Spelhervatting voor je, zal ergens tussen de 5 en 5,5 miljoen moeten kosten
quote:Dynamo kwam op 3-0: Anthony van Groningen kopte een hoekschop mooi door naar Kazimir van Groningen, die vlammend uithaalde naar de verre hoek.
goed bezig.. nu maar eens gaan nadenken hoe ik die counterhufter van volgende week ga aanpakken..quote:Deze helft was Dynamo met 66 procent het meest aan de bal.
Die Aldán? Zit er nog wat verdedigen op dan? Zo nee is het wel een hele hoop geld (en dus de moeite waard om eens te kijken hoe snel dat bij elkaar te trainen valtquote:Op zondag 11 september 2011 20:38 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik heb over een paar week een buitenaards keeper met buitenaards spelhervatten te koop, maar die moet wel rond de 8 miljoen op gaan leveren...
Lee Faughnan (290268961), een zeer gedistingeerde Englishman.quote:Op zondag 11 september 2011 20:41 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Voor dat bedrag koop ik hem graag.. Verwacht het niet:p
Markt is ingezakt, dus kan mijn keeper nog niet verkopen.. Ik heb 4.2 miljoen betaald voor bovennatuurlijk keepen kaal..quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die Aldán? Zit er nog wat verdedigen op dan? Zo nee is het wel een hele hoop geld (en dus de moeite waard om eens te kijken hoe snel dat bij elkaar te trainen valt)
[..]
Lee Faughnan (290268961), een zeer gedistingeerde Englishman.
Eef Andersen (290011246)quote:Op zondag 11 september 2011 20:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Die Aldán? Zit er nog wat verdedigen op dan? Zo nee is het wel een hele hoop geld (en dus de moeite waard om eens te kijken hoe snel dat bij elkaar te trainen valt)
Lol, ik zat bij 't team van Nixx- te kijkenquote:Op zondag 11 september 2011 20:57 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eef Andersen (290011246)
En die heeft slecht verdedigen... Ik wil nog twee niveaus SH erbij trainen en dan kan hij de markt op
quote:Op zondag 11 september 2011 21:05 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Lol, ik zat bij 't team van Nixx- te kijken
Had wel 57% bbzquote:De spelers van KKA keerden met een andere instelling terug op het veld. Het slappe spel van de eerste helft was in de kleedkamer achtergebleven.
Ik laat nummer 2 juist 3 punten dichterbij komenquote:Op zondag 11 september 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
als er nu afgefloten zou worden, zou ik uitlopen op de nr2..
je hebt nog even om dat te voorkomen..quote:Op zondag 11 september 2011 21:25 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik laat nummer 2 juist 3 punten dichterbij komen
Klopt, inmiddels staat het weer 2-2quote:Op zondag 11 september 2011 21:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je hebt nog even om dat te voorkomen..
quote:Het gejuich van de Dynamo-fans was tot in de wijde omtrek van het stadion te horen toen Anthony van Groningen door het midden doorbrak en de voorsprong van zijn team vergrootte tot 4-0.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |