Hallo mensen van FOK! Ik wil graag mijn verhaal kwijt en in dien jullie dat willen, jullie advies.
Het kost me een hoop moeite om dit te typen, voor de zekerheid vervang ik elke naam met een niet bestaand persoon.
Here it goes:
Ik ben een man van 28 jaar en heb sinds mijn 23e levensjaar een relatie met mijn voormalig klasgenoote. We zijn nu dus inmiddels al 5 jaar samen, en we hebben het samen heel erg leuk, we houden beide veel van elkaar. Ik heb wel, d.m.v. mijn vrienden doorgekregen dat ik lichtjes onder de plak zit bij haar, vind ik overigens niet omdat het nergens om gaat. ( ik heb vrijheid, maar ik moet heel veel verantwoorden, is een beetje annoying maar ik houd zielsveel van haar dus daar kijk ik overheen) maar goed dat terzijde. Ik noem vanaf nu mijn vriendin: R.
Ik ben werkzaam als assistent-controller bij een mkb bedrijf. Ik heb hier natuurlijk een baas boven mij, en laat deze baas een bekende zijn. Namelijk: de tweelingzus van mijn vriendin. Ik noem vanaf nu mijn schoonzus/baas : L.
Nu zijn R en L heel erg close, zij vertrouwen elkaar blindelings en hebben alles voor elkaar over, vooral nadat hun ouders in een auto-ongeluk zijn overleden.
Nu is het probleem dat L. losse handjes heeft voornamelijk op het werk, maar dan alleen bij mij. Ik word dus, ja als manzijnde, aangerand door een vrouw (

, hebben we die gehad, kunnen we die achterwegen laten).
In het begin was het onschuldig, maar nu 8 maanden verder is het uit de hand gelopen. Zo verricht ik bijna dagelijks extra werkzaamheden waarvoor ik niet in dienst ben binnen het bedrijf, welke ik grotendeels met tegenzin doe.
Omdat R en L zo close zijn, ben ik echt bang dat ik dit vertel dat R haar zus eerder geloofd dan mij.( aannemend dat L gaat liegen.) Ik zit dus met de onzekerheid of ze mij geloofd, en ik wil het zo graag vertellen want ik wil 1. niet vreemdgaan en 2. Dat haar zus haar ook nog eens belazerd.
Bovenop bovenstaande, is de rechterbeen van R. recentelijk gebroken waardoor zij thuis zit voor nog minimaal 4 maanden volgens de artsen. We leven dus nu van mijn inkomen, dus ik kan ook geen ontslag nemen wat mij eerst wel een goede optie leek. Totdat haar been natuurlijk gebroken werd. Ik zit dus nu ook vast op mijn werk, waar L mijn zo kan misbruiken.
Dat was een klein samengevat verhaal wat ik echt nodig kwijt moest, en wat voelt dat goed om het alleen maar te typen.
Hebben meerdere van jullie hier ervaring mee en/of advies voor mij? ik hoor het graag!!