abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101558525
Hallo mensen van FOK! Ik wil graag mijn verhaal kwijt en in dien jullie dat willen, jullie advies.

Het kost me een hoop moeite om dit te typen, voor de zekerheid vervang ik elke naam met een niet bestaand persoon.

Here it goes:

Ik ben een man van 28 jaar en heb sinds mijn 23e levensjaar een relatie met mijn voormalig klasgenoote. We zijn nu dus inmiddels al 5 jaar samen, en we hebben het samen heel erg leuk, we houden beide veel van elkaar. Ik heb wel, d.m.v. mijn vrienden doorgekregen dat ik lichtjes onder de plak zit bij haar, vind ik overigens niet omdat het nergens om gaat. ( ik heb vrijheid, maar ik moet heel veel verantwoorden, is een beetje annoying maar ik houd zielsveel van haar dus daar kijk ik overheen) maar goed dat terzijde. Ik noem vanaf nu mijn vriendin: R.

Ik ben werkzaam als assistent-controller bij een mkb bedrijf. Ik heb hier natuurlijk een baas boven mij, en laat deze baas een bekende zijn. Namelijk: de tweelingzus van mijn vriendin. Ik noem vanaf nu mijn schoonzus/baas : L.

Nu zijn R en L heel erg close, zij vertrouwen elkaar blindelings en hebben alles voor elkaar over, vooral nadat hun ouders in een auto-ongeluk zijn overleden.

Nu is het probleem dat L. losse handjes heeft voornamelijk op het werk, maar dan alleen bij mij. Ik word dus, ja als manzijnde, aangerand door een vrouw ( :') , hebben we die gehad, kunnen we die achterwegen laten).
In het begin was het onschuldig, maar nu 8 maanden verder is het uit de hand gelopen. Zo verricht ik bijna dagelijks extra werkzaamheden waarvoor ik niet in dienst ben binnen het bedrijf, welke ik grotendeels met tegenzin doe.

Omdat R en L zo close zijn, ben ik echt bang dat ik dit vertel dat R haar zus eerder geloofd dan mij.( aannemend dat L gaat liegen.) Ik zit dus met de onzekerheid of ze mij geloofd, en ik wil het zo graag vertellen want ik wil 1. niet vreemdgaan en 2. Dat haar zus haar ook nog eens belazerd.

Bovenop bovenstaande, is de rechterbeen van R. recentelijk gebroken waardoor zij thuis zit voor nog minimaal 4 maanden volgens de artsen. We leven dus nu van mijn inkomen, dus ik kan ook geen ontslag nemen wat mij eerst wel een goede optie leek. Totdat haar been natuurlijk gebroken werd. Ik zit dus nu ook vast op mijn werk, waar L mijn zo kan misbruiken.

Dat was een klein samengevat verhaal wat ik echt nodig kwijt moest, en wat voelt dat goed om het alleen maar te typen.

Hebben meerdere van jullie hier ervaring mee en/of advies voor mij? ik hoor het graag!!
  zondag 4 september 2011 @ 16:58:43 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101558576
R & L, hehe, ik moest aan knoppen op een controller denken.

Je zit nooit vast op je werk, als je wil gaan en ander werk wil gaan doen, dan doe je dat toch?
With my pack on my back, down the road I will stray.
  zondag 4 september 2011 @ 16:59:43 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_101558602
Heel duidelijk laten merken dat je er niet van gediend bent lijkt mij.
pi_101558607
losse handjes?

In de zin van slaan of in de zin van sexuele handelingen?
pi_101558730
Hoe bedoel je uit de hand gelopen met de extra werkzaamheden? En hoe erg het met die losse handjes van haar? In de billen knijpen ofzo? Je bent nogal vaag.
Who motivates the motivator?
pi_101558754
quote:
4s.gif Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef gogosweden het volgende:
losse handjes?

In de zin van slaan of in de zin van sexuele handelingen?
Ik geloof dat ik wel heb vermeld dat ik dingen doe met tegenzin en dus een soort van vreemd ga.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Daniel1976 het volgende:
Heel duidelijk laten merken dat je er niet van gediend bent lijkt mij.
Ik doe dat al de gedurende 8 maanden, maar het is mijn baas, ze heeft me schaakmat staan in zowel werk als in privé.

quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
R & L, hehe, ik moest aan knoppen op een controller denken.

Je zit nooit vast op je werk, als je wil gaan en ander werk wil gaan doen, dan doe je dat toch?
Ik ben ook al enkele maanden aan het zoek voor een andere baan, maar tot nu toe nog niks gevonden. En een aantal maanden thuis zitten heeft slechte gevolgend, zowel financieel als in de relatie met mijn vriendin. Waarom zou ik ontslag nemen als mijn baas, tevens mijn schoonzus mijn vriendin kan vertellen dat ik dan lui zou zijn. Ze kan dus mijn vriendin tegen mij keren.
pi_101558768
Losse handjes is doorgaans een andere term voor mishandeling, maar dit neigt meer dan sexuele intimidatie correct? Overigens zal ik gewoon proberen een trio te regelen.
pi_101558769
Trouwens als het wel geval 2 is kan jij het beter het eerst noemen. Want als je baas er het eerst met je vriendin het erover heeft ben jij natuurlijk dik de lul want jij hebt het dan of "verborgen" of baas kan de schuld op jou schuiven.
  zondag 4 september 2011 @ 17:05:14 #9
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_101558784
Sorry maar het eerste wat ik me bedenkt is gewoon kei hard nemen op het werk. En anders eens wat opnamen maken en aan je vrouw laten zien.
  zondag 4 september 2011 @ 17:05:46 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_101558808
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:04 schreef Maloubear het volgende:
Ik ben ook al enkele maanden aan het zoek voor een andere baan, maar tot nu toe nog niks gevonden. En een aantal maanden thuis zitten heeft slechte gevolgend, zowel financieel als in de relatie met mijn vriendin. Waarom zou ik ontslag nemen als mijn baas, tevens mijn schoonzus mijn vriendin kan vertellen dat ik dan lui zou zijn. Ze kan dus mijn vriendin tegen mij keren.
Dat kan ze helemaal niet, en als ze dat wel kan, dan heb je de verkeerde vriendin lijkt me.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_101558809
quote:
99s.gif Op zondag 4 september 2011 17:03 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe bedoel je uit de hand gelopen met de extra werkzaamheden? En hoe erg het met die losse handjes van haar? In de billen knijpen ofzo? Je bent nogal vaag.
Daar begon het mee, maar sinds een aantal maanden zijn ook seksuele handelingen van de partij.
pi_101558819
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Bill_E het volgende:
En anders eens wat opnamen maken en aan je vrouw laten zien.
Dit ook inderdaad. Zorg dat je iets van bewijs hebt.
Who motivates the motivator?
pi_101558821
Misschien is dit wel een twisted fantasie van jouw vriendin, heb je ze ooit samen gezien? Met andere woorden, bestaat L wel?
  zondag 4 september 2011 @ 17:08:01 #14
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_101558893
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Misschien is dit wel een twisted fantasie van jouw vriendin, heb je ze ooit samen gezien? Met andere woorden, bestaat L wel?
_O- _O- _O- _O-
  zondag 4 september 2011 @ 17:08:40 #15
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_101558909
Maar even serieus, je hebt al sex met haar? En nu je je daar schuldig over voelt doe je alsof het moest?
pi_101558915
tegenzin, laat me niet lachen. :')
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_101558934
bbbbaaackkkkfire topic
pi_101558947
Lastig. Je moet gewoon duidelijk aangeven dat je daar niet van gediend bent.
Aangezien je al eens seksuele handelingen hebt verricht lijkt me het lastig om er met je vriendin over te praten.
Beetje voor jezelf opkomen he!
  zondag 4 september 2011 @ 17:09:49 #19
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_101558948
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Maloubear het volgende:

[..]

Daar begon het mee, maar sinds een aantal maanden zijn ook seksuele handelingen van de partij.
Sorry hoor, maar wat ben jij voor slappe zak? Groei eens een ruggengraat zou ik zo zeggen..
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_101558960
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Bill_E het volgende:
Sorry maar het eerste wat ik me bedenkt is gewoon kei hard nemen op het werk. En anders eens wat opnamen maken en aan je vrouw laten zien.
Ik kan moeilijk een videocamera plaatsen in haar kantoor, en als ze niet aanwezig is dan zit de deur op slot.
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:05 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat kan ze helemaal niet, en als ze dat wel kan, dan heb je de verkeerde vriendin lijkt me.
Ja dat kun je zeggen, maar R en L hebben sinds hun 11e geen ouders meer. Zij hebben samen 7 jaar bij hun grootouders gewoond in bittere omstandigheden. Hierdoor is hun band zo sterk, dat het bijna niet te breken is. Het laatste wat ik wil is dat zij ook nog is haar zus verliest!!
pi_101559064
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Maloubear het volgende:

[..]

Ja dat kun je zeggen, maar R en L hebben sinds hun 11e geen ouders meer. Zij hebben samen 7 jaar bij hun grootouders gewoond in bittere omstandigheden. Hierdoor is hun band zo sterk, dat het bijna niet te breken is. Het laatste wat ik wil is dat zij ook nog is haar zus verliest!!
jonge als dit ooit bovenwater komt ben je sowieso de lul. En dit soort shizzle komt altijd bovenwater,

het is alleen een kwestie van tijd. Het enigste wat jij kan doen is of je eigen shizzle redden, of afwachten en hoe dan ook de lul zijn.
  zondag 4 september 2011 @ 17:13:17 #22
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_101559071
Mja je kan gewoon opnamen met je mobiel maken.. Maar ik vind je verhaal wel een beetje vaag. Waarom zou je baas dat haar zus aan willen doen? Dan zit er toch al iets niet goed in de relatie.
pi_101559072
Dit geloofd toch niemand
pi_101559074
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 17:10 schreef Maloubear het volgende:

[..]

Ik kan moeilijk een videocamera plaatsen in haar kantoor, en als ze niet aanwezig is dan zit de deur op slot.

[..]

je hebt op je telefoon tegenwoordig ook opnameapparatuur die je op de achtergrond kan draaien. Als je haar ziet die gewoon aanzetten.
UITGESCHREVEN
pi_101559085
Srsly? Wat een mongool ben jij. Je doet het blijkbaar niet met tegenzin anders had je dit allang stopgezet. Vies excuus voor vreemdgaan.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')