Leer jij nou eerst maar eens Nederlandsquote:
Oeh helemaal vergeten en zo mee eens....wat een sof was dat na al die jaren. Ik heb er nog een uur of vijftig ingestoken....maar DiRT3 ging er als een stoomwals overheen op racegebied.quote:
Ik ken mensen die Fallout helemaal grijst gespeeld hebben, en vinden dat bij fallout 3 de magie verloren is gegaan. Sfeer verkocht voor lelijk 3d. Erg jammer.quote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik ken mensen die heel veel van RPG's houden maar een schurfthekel hebben aan Fallout 3 (moi incluis).
Als ie voor de kruisdoos driezestig is wil ik hem wel van je overnemen. Stuur me dan een pm...quote:
Die is er niet eens voor de Xbox 360quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ie voor de kruisdoos driezestig is wil ik hem wel van je overnemen. Stuur me dan een pm...
Ik wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is er niet eens voor de Xbox 360.
Ga GT5 eens niet vergelijken met DiRT3...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Oeh helemaal vergeten en zo mee eens....wat een sof was dat na al die jaren. Ik heb er nog een uur of vijftig ingestoken....maar DiRT3 ging er als een stoomwals overheen op racegebied.
RD:Grid is ook arcade als de pest. Niet te vergelijken met Forza en GT5. RD:G is een soort PGR4.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:58 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ga GT5 eens niet vergelijken met DiRT3...
Als je dat serieus doet, koop dan geen racegames, want dan kun je er waarschijnlijk ook geen bal van...
Vergelijk GT5 met Forza of Racedriver: GRID, maar niet met arcade rallygames.
Daar heb je trouwens wel gelijk in..quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
RD:Grid is ook arcade als de pest. Niet te vergelijken met Forza en GT5. RD:G is een soort PGR4.
relevancy? None.quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.
Ik vond SF4 wel ok, maar ik was er ook redelijk snel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef Misan het volgende:
Modnation Racers: wat een grafgame. Bijna net zo jammer als Street Fighter 4
Oh ja. ik heb Bioshock 2 na vijf maanden nog steeds in het plastic zittenquote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Jurrrr het volgende:
Bioshock. Voor het eerst dat een shooter mij totaal niet kon boeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |