quote:Op zondag 11 september 2011 13:05 schreef aerodynamic het volgende:
Fallout 3, waardeloos saai spel. Ik ben na Megatron afgehaakt.
Inderdaad. Tenzij hij een game gekozen heeft die totaal niet past bij wat ie normaal speelt.quote:
Een groep die aanzienlijk groter is dan de mensen die het niks vonden.quote:Op zondag 11 september 2011 23:30 schreef Georges het volgende:
Fallout 3 is een van de beste games die ik ooit gespeeld heb trouwens.
Dan moet je deel 4 eens spelen, das 10x zo erg. MGS2 is gewoon te gek.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:22 schreef dawg het volgende:
metal gear solid 2 op de ps2
erg gehyped toen, maar man manmeer film dan game.
Je kan niet rijden. Das duidelijk. Dirt 3 is een heerlijke game. Gymkhana is lame, maar de DC attacks, drift trails, rally stages etc waren heerlijk om te doen. Je kan op de cm nauwkeurig een hairpin nemen. Besturing is verre van indirect.quote:Op zondag 11 september 2011 13:59 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik had die 40 euro liever in mijn zak gehouden, ik vind de besturing zo indirect en kut en om nog maar te zwijgen over het gymkhana gedoe, Dirt2 was vele malen beter, ook alleen op rally gebied. Dirt2 zonder trucks en buggy's en vuurwerk was perfect geweest
Wat hij zegt inderdaad..quote:Op maandag 12 september 2011 10:38 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
Je kan niet rijden. Das duidelijk. Dirt 3 is een heerlijke game. Gymkhana is lame, maar de DC attacks, drift trails, rally stages etc waren heerlijk om te doen. Je kan op de cm nauwkeurig een hairpin nemen. Besturing is verre van indirect.
die speel ik nu, vind het wel leukquote:Op maandag 12 september 2011 14:02 schreef JeMoeder het volgende:
Wacht, ik vergeet Borderlands. Wat een enorm buttspel.
Eens, die werd overal als goed bestempeld. Maar 't is gewoon je standaard Dungeon Siege achtige verhaal, waarin je geen enkele feel met je personage hebt whatsoever.quote:Op maandag 12 september 2011 08:45 schreef nathan3020 het volgende:
Divinity 2: The Dragon Knight Saga.
Dios mio, dat je uberhaupt zo'n hoesje durft af te rekenen....quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Black ops (PC)
Age of Conan (PC)
Aion (PC)
Maar mijn grootste misbaksel die ik voor 50 euro gekocht heb is toch wel:
[ afbeelding ]
Wat een drama dit spel zeg![]()
![]()
Ik ken mensen die een schurft hekel aan rpg's hebben maar helemaal verliefd zijn op fallout 3!quote:Op maandag 12 september 2011 08:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een groep die aanzienlijk groter is dan de mensen die het niks vonden.
Nek Schot.quote:Op zondag 4 september 2011 16:54 schreef kevin33 het volgende:
Wat is jouw grootste game miskoop, van welke game had je veel verwacht, maar viel vies tegen.
De mijne is toch wel Red Dead Redemption, de game kon me totaal niet boeien.
Dat is de magie van Fallout 3.quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een schurft hekel aan rpg's hebben maar helemaal verliefd zijn op fallout 3!
Ik ken mensen die heel veel van RPG's houden maar een schurfthekel hebben aan Fallout 3 (moi incluis).quote:Op maandag 12 september 2011 15:46 schreef invine het volgende:
[..]
Ik ken mensen die een schurft hekel aan rpg's hebben maar helemaal verliefd zijn op fallout 3!
Die heb ik met anusogen in de gaten gehouden. Ontzettend veel potentie en backlore, helemaal tenietgedaan in de uiteindelijke game.quote:Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef Catch_me het volgende:
Black ops (PC)
Age of Conan (PC)
Aion (PC)
Maar mijn grootste misbaksel die ik voor 50 euro gekocht heb is toch wel:
[ afbeelding ]
Wat een drama dit spel zeg![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |