Dude?! Vol gas over de A2, dat waren dingen waar je toen van droomde! De tijd dat Carmageddon op het NOS-journaal kwam trouwens en dat spellen nooit 'echter' uit konden gaan zien dan Mortal Kombat 1.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
A2 racer? Dat heb ik niet eens gekocht man, je kon op de doos al zien dat het bagger was
Ja droomde ja, de uitvoering is zó belabberd dat ik het eerder een nachtmerrie zou noemen en ja ik heb het spel mogen proberen bij iemand die het wel had gekochtquote:Op donderdag 8 september 2011 15:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dude?! Vol gas over de A2, dat waren dingen waar je toen van droomde! De tijd dat Carmageddon op het NOS-journaal kwam trouwens en dat spellen nooit 'echter' uit konden gaan zien dan Mortal Kombat 1.
Deze deel ik mee.quote:Op zondag 4 september 2011 16:57 schreef DeRakker. het volgende:
flashpoint dragon rising... kut multiplayer.
Garry's Mod zou ik juist één van de meest geniale spellen ooit durven noemen.quote:Op maandag 5 september 2011 14:29 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Garry's mod onbegrijpbaar kut spel :c. Die multiplayer servers zijn ook gaar. Lekkeren RP'en
volgens mij heb ik dit spel vroeger echt kapot gespeeld, vond het echt een tof spelquote:Op donderdag 8 september 2011 15:14 schreef muhahaha het volgende:
A2 racer? Dat heb ik niet eens gekocht man, je kon op de doos al zien dat het bagger was
Toen ik klein was heb ik het idd ook kapot gespeeld, als ik het nu speel denk ik vast wate een kutspel, maar toen vond ik het wel tofquote:Op donderdag 8 september 2011 20:15 schreef PureDemon het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit spel vroeger echt kapot gespeeld, vond het echt een tof spel
Voor die tijd was het ook heus niet zo verschrikkelijk dramatisch slecht.quote:Op donderdag 8 september 2011 20:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Toen ik klein was heb ik het idd ook kapot gespeeld, als ik het nu speel denk ik vast wate een kutspel, maar toen vond ik het wel tof
Haten op Davilexquote:Op donderdag 8 september 2011 15:06 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Lol, zet daar de rest van het oeuvre van Davilex games maar bij...
WK Voetbal avontuur 98
Ja als je het heel strikt bekijkt en niet veel verder kijkt, kan ik me voorstellen dat je zo denkt. De GTA serie is echter veel meer dan dat. Free roaming, tal van verschillende soorten missies naast de centrale verhaallijn, customisation (GTA SA).quote:Op woensdag 7 september 2011 04:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn, ze zijn wel erg repetitief. Die games gaan altijd in deze volgorde:
1: ga naar mannetje
2: krijg missie
3: rij ergens naartoe
4: maak iemand dood
5: missie compleet of missie faalt. ga terug naar stap 1.
MAG vond ik juist zo ontzettend vetquote:Op zondag 4 september 2011 17:37 schreef TJV het volgende:
Homefront.
En MAG eigenlijk ook wel een beetje, daar had veel meer in gezeten.
quote:Op maandag 5 september 2011 08:53 schreef nattermann het volgende:
Battlefield Bad Company 2. Wat een kutspel.
Twee keer gespeeld en gefrustreerd de controller tegen de muur gegooid?quote:Op vrijdag 9 september 2011 06:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mijn miskopen waren Pro Evolution Soccer 2010 en met name Modern Warfare 2. Dat laatste spel is echt voor autistische pubers die niets liever willen dan continu op het schietknopje rammen... echt 0,0 tactiek en gewoon een beetje rondrennen en schieten
Je had toen al Need 4 Speed en Need 4 Speed 2 waar je veel meer mee kon, er beter uit zag en je niet van die absurde dingen had zoals tot een complete stop komen als je de vangrail aantiktequote:Op vrijdag 9 september 2011 00:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Voor die tijd was het ook heus niet zo verschrikkelijk dramatisch slecht.
Die vond ik eigenlijk best leuk, ik heb Wolfenstein: ET nooit gedaanquote:Op vrijdag 9 september 2011 05:46 schreef Dawnbreaker het volgende:
Enemy Territory: Quake Wars.
Daar waar het originele Wolfenstein: Enemy Territory geniaal was, een gratis multiplayer shooter, was dit nieuwe deel, Quake Wars, echt totale suckage. ET moest het hebben van de gameplay en in ET:QW hebben ze de gameplay helemaal verneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |