Leer jij nou eerst maar eens Nederlandsquote:
Oeh helemaal vergeten en zo mee eens....wat een sof was dat na al die jaren. Ik heb er nog een uur of vijftig ingestoken....maar DiRT3 ging er als een stoomwals overheen op racegebied.quote:
Ik ken mensen die Fallout helemaal grijst gespeeld hebben, en vinden dat bij fallout 3 de magie verloren is gegaan. Sfeer verkocht voor lelijk 3d. Erg jammer.quote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik ken mensen die heel veel van RPG's houden maar een schurfthekel hebben aan Fallout 3 (moi incluis).
Als ie voor de kruisdoos driezestig is wil ik hem wel van je overnemen. Stuur me dan een pm...quote:
Die is er niet eens voor de Xbox 360quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:08 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Als ie voor de kruisdoos driezestig is wil ik hem wel van je overnemen. Stuur me dan een pm...
Ik wilde net zeggen.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Die is er niet eens voor de Xbox 360.
Ga GT5 eens niet vergelijken met DiRT3...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Oeh helemaal vergeten en zo mee eens....wat een sof was dat na al die jaren. Ik heb er nog een uur of vijftig ingestoken....maar DiRT3 ging er als een stoomwals overheen op racegebied.
RD:Grid is ook arcade als de pest. Niet te vergelijken met Forza en GT5. RD:G is een soort PGR4.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:58 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ga GT5 eens niet vergelijken met DiRT3...
Als je dat serieus doet, koop dan geen racegames, want dan kun je er waarschijnlijk ook geen bal van...
Vergelijk GT5 met Forza of Racedriver: GRID, maar niet met arcade rallygames.
Daar heb je trouwens wel gelijk in..quote:Op dinsdag 13 september 2011 10:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
RD:Grid is ook arcade als de pest. Niet te vergelijken met Forza en GT5. RD:G is een soort PGR4.
relevancy? None.quote:Op maandag 12 september 2011 20:15 schreef Bart het volgende:
[..]
Leer jij nou eerst maar eens Nederlands.
Ik vond SF4 wel ok, maar ik was er ook redelijk snel klaar mee.quote:Op dinsdag 13 september 2011 15:20 schreef Misan het volgende:
Modnation Racers: wat een grafgame. Bijna net zo jammer als Street Fighter 4
Oh ja. ik heb Bioshock 2 na vijf maanden nog steeds in het plastic zittenquote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Jurrrr het volgende:
Bioshock. Voor het eerst dat een shooter mij totaal niet kon boeien.
Och gut, ik trap je op je pik blijkbaar. GT5 faalt als racegame, puur alleen al om het feit dat er gewoon geen goede carreermode inzit. DiRT3 heeft dat wel en is alleen daarom al vermakelijker.quote:Op dinsdag 13 september 2011 09:58 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ga GT5 eens niet vergelijken met DiRT3...
Als je dat serieus doet, koop dan geen racegames, want dan kun je er waarschijnlijk ook geen bal van...
Vergelijk GT5 met Forza of Racedriver: GRID, maar niet met arcade rallygames.
Die game greep mij ook niet echt, maar toch maar een keer afmaken ooit. En ik heb gisteren nog Machinarium op de pc gesealed gevonden.quote:Op maandag 19 september 2011 15:04 schreef Jurrrr het volgende:
Bioshock. Voor het eerst dat een shooter mij totaal niet kon boeien.
Machinarium is een geweldige puzzle game. Bioshock 1 vond ik ook niet heel erg geweldig, Bioshock 2 daarentegen is veel beter.quote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die game greep mij ook niet echt, maar toch maar een keer afmaken ooit. En ik heb gisteren nog Machinarium op de pc gesealed gevonden.Lijkt me een toffe game.
Ik was vergeten dat ik hem gekocht had, ik heb er wel zin in ja.quote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef internal het volgende:
[..]
Machinarium is een geweldige puzzle game. Bioshock 1 vond ik ook niet heel erg geweldig, Bioshock 2 daarentegen is veel beter.
quote:Op maandag 19 september 2011 16:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik hem gekocht had, ik heb er wel zin in ja.
Nee, dat was bij de Media Markt of zo toen ik een hele rits games kocht, ik dacht dat Machinarium de beste zou zijn dus die bewaarde ik voor het laatst, maar een paar games later was ik Machinarium vergeten.quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef internal het volgende:
[..]Vergeten? ik heb nog nooit een spel gekocht om hem vervolgens te vergeten
Of heb je hem gekocht tijdens de summer sales? Daar heb ik ook nog een paar spellen van liggen.
Duke Nukem Forever heb ik alleen gekocht omdat het Duke Nukem Forever is.quote:Op maandag 19 september 2011 17:19 schreef insan3 het volgende:
De Duke, no doubt. Ondanks dat ik de oude heb gespeeld en hoopte op een stukje nostalgie was na 2 uur de lol er toch echt af.
Sowieso een goed argumentquote:Op maandag 19 september 2011 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Duke Nukem Forever heb ik alleen gekocht omdat het Duke Nukem Forever is.
Ik dacht net ook pas terug aan Dead Nation en Killzone Liberation die onder het virtuele stof liggen. Er komt gewoon teveel uit!quote:Op maandag 19 september 2011 16:59 schreef internal het volgende:
[..]Vergeten? ik heb nog nooit een spel gekocht om hem vervolgens te vergeten
Of heb je hem gekocht tijdens de summer sales? Daar heb ik ook nog een paar spellen van liggen.
Sorry maar GT5 en falen in 1 zin is bijna godslastering.quote:Op maandag 19 september 2011 16:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Och gut, ik trap je op je pik blijkbaar. GT5 faalt als racegame, puur alleen al om het feit dat er gewoon geen goede carreermode inzit. DiRT3 heeft dat wel en is alleen daarom al vermakelijker.
De rest van de redenen hoef ik je niet uit te leggen toch simraceheld?
GTFOquote:Op maandag 19 september 2011 16:50 schreef internal het volgende:
Bioshock 1 vond ik ook niet heel erg geweldig, Bioshock 2 daarentegen is veel beter.
Machinariumquote:Op maandag 19 september 2011 16:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die game greep mij ook niet echt, maar toch maar een keer afmaken ooit. En ik heb gisteren nog Machinarium op de pc gesealed gevonden.Lijkt me een toffe game.
Vond hem online toch erg leuk moet ik zeggen. Veel beter danquote:
Toch zijn de (sim)racefanaten (DRNL bijvoorbeeld) het er echt over eens dat het op racegebied echt gefaald heeft. Over alles daaromheen hoor je me niet en is het een absoluut geweldige 'game'.quote:Op maandag 19 september 2011 19:05 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Sorry maar GT5 en falen in 1 zin is bijna godslastering.
Ik kocht ze alle drie in één pack, en inderdaad is deel 1 om van te huilen. Echter, 2 is al veel beter en Brotherhood is echt geweldigquote:Op maandag 5 september 2011 11:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Assassin's Creed, wat een suckage was dat zeg. Vervolgdelen niet meer geprobeerd omdat 1 zo verschrikkelijk slecht was.
Hoe kan dat in godsnaam :|quote:Op maandag 19 september 2011 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
OT: Counterstrike source. 12,50 voor betaald, 60 minuten gespeeld tot nu toe
Dat dacht ik.quote:Op maandag 19 september 2011 17:34 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sowieso een goed argument, Duke Nukem is baas.
Het kan me gewoon niet genoeg boeien. Spelen met vrienden vind ik wel leuk, maar zelfs dan vind ik bijvoorbeeld Team Fortress 2 leuker.quote:Op maandag 19 september 2011 20:24 schreef Thas het volgende:
[..]
Hoe kan dat in godsnaam :|
Ik zit op ~500 en volgens mij speelde ik al minstens een jaar voordat Steam begon met het bijhouden van je uren..
FO3 geeft je een beetje het gevoel dat je alleen op de wereld bent. Aangezien je helemaal in het spel getrokken wordt al je het speelt.quote:Op maandag 12 september 2011 17:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat is de magie van Fallout 3.
Klopt, en dat is ook begrijpelijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
FO3 geeft je een beetje het gevoel dat je alleen op de wereld bent. Aangezien je helemaal in het spel getrokken wordt al je het speelt.
Mensen die FO3 niet leuk vinden kunnen daar gewoon niet mee om gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |