Ik zeg niet dat ze slecht zijn, ze zijn wel erg repetitief. Die games gaan altijd in deze volgorde:quote:Op maandag 5 september 2011 17:13 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Rockstar Games is een van de weinige studios met echte goed games keer op keer.
Als je al weet dat je hem niet leuk gaat vinden koop hem dan nietquote:Op woensdag 7 september 2011 04:28 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn, ze zijn wel erg repetitief. Die games gaan altijd in deze volgorde:
1: ga naar mannetje
2: krijg missie
3: rij ergens naartoe
4: maak iemand dood
5: missie compleet of missie faalt. ga terug naar stap 1.
Zo eensquote:Op maandag 5 september 2011 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
Owja ik was Far Cry 2 vergeten.
Met die checkpoints en dat urenlange rijden..![]()
Dat had zo mooi spel KUNNEN zijn.
Ik had hem als preorder omdat het toen heel tof leek, na 32 gb te hebben geinstalleerd (quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:27 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mee eens
Al heb ik hem gratis gedownload (legaal)
quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef The_Substitute het volgende:
Red Alert 3
Veel plezier gehad met deel 1 en 2. En normaal gesproken wil ik best wat meer ingaan op het waarom e.d., maar ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Waardeloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik mis Westwood.
Idd een enorme tegenvaller. De snelheid die 2 had is er compleet uitgehaald en waarom moeten de units steeds absurder worden...quote:Op woensdag 7 september 2011 20:24 schreef The_Substitute het volgende:
Red Alert 3
Veel plezier gehad met deel 1 en 2. En normaal gesproken wil ik best wat meer ingaan op het waarom e.d., maar ik wil er verder geen woorden aan vuil maken. Waardeloos.
En dat terwijl SR2 een stuk leuker is dan GTA:SA.quote:Op woensdag 7 september 2011 17:55 schreef andreas612 het volgende:
saints row 2 vond ik een beste tegenvaller, 2 of 3 keer gespeeld, sindsdien in de kast (maarja, na san andreas wil je niks anders meer)
Goh, je vind een over the top arcade snowboardgame (SSX) leuk en dan probeer je iets wat meer sim achtig probeert te zijnquote:Op woensdag 7 september 2011 12:03 schreef Sant. het volgende:
Eerder: Shaun White Snowboarding, ik zocht een vervanger voor SSX, maar SWS komt nog niet in de buurt van SSX.
Oneens.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat terwijl SR2 een stuk leuker is dan GTA:SA.
naja, vond ik dus nietquote:Op donderdag 8 september 2011 12:44 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
En dat terwijl SR2 een stuk leuker is dan GTA:SA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |