Komt omdat je een meisje bent idd....quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Tante-Leen het volgende:
Gta4 voor xbox. Zal er wel aan liggen dat ik een meisje ben, maar ik kom maar nooit verder met dat kutspel en dan moet je steeds weer dezelfde stukjes spelen.![]()
Exact het omgekeerde. Alleen Metro 2033 (geweldig) heb ik de afgelopen jaar nog gespeeld, voor de rest staat hier alleen de Ps3 aan.quote:Op maandag 5 september 2011 23:47 schreef Waffle het volgende:
Mijn PS3. De 360 blijft me altijd meer trekken. Terwijl ik toch prima titels voor de ps3 heb...
Nee hoor, slechtste GTA by far wat my betreft. Ik kwam er ook totaal niet doorheen. Wel afgemaakt overigens.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:22 schreef Tante-Leen het volgende:
Gta4 voor xbox. Zal er wel aan liggen dat ik een meisje ben, maar ik kom maar nooit verder met dat kutspel en dan moet je steeds weer dezelfde stukjes spelen.![]()
Toen ik de demo van dat spel had gespeeld wist ik al dat het een faalspel was, waarschijnlijk hadden meer mensen datquote:Op maandag 5 september 2011 14:32 schreef DustPuppy het volgende:
Dat niemand 'm nog genoemd heeft:
Turning Point - Fall of Liberty: Leuke premise, ontzettend kutspel!
En Homefront was ook nogal sneu inderdaad. Veel te kort en kon me ook totaal niet boeien.
Ik heb dat dus op de PS3. Na 3 delen R&C op de PS2 wisten ze me op de ps3 niet te boeien, idem met Gran Turismo en God of War. Daarnaast trekt de controller me echt compleet niet. Na het spelen met de PS3 heb ik altijd last van mijn handen.quote:Op dinsdag 6 september 2011 09:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Exact het omgekeerde. Alleen Metro 2033 (geweldig) heb ik de afgelopen jaar nog gespeeld, voor de rest staat hier alleen de Ps3 aan.
Om er meteen een titel aan toe te voegen: Halo Reach. Na tien minuten spelen wist ik weer waarom ik zo klaar was met Halo. Hetzelfde heb ik met Gears of War trouwens.
[..]
Nee hoor, slechtste GTA by far wat my betreft. Ik kwam er ook totaal niet doorheen. Wel afgemaakt overigens.
1 vond ik nog wel te doen, deel 2 vond ik ook wel kut eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:24 schreef RAVW het volgende:
Dat was Black and White verder zou ik het niet echt weten
Ik denk dat het cowboy gedoe gewoon niet in de smaak viel, mij boeide het ook niet echtquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef LDS het volgende:
Apart dat veel mensen RDR noemen, ik heb hem helemaal kapot gespeeld.
Mijn miskoop is full season tales of monkey island op ps3. Op de pc had ik al sam and max season 3, en dat vond ik fantastisch. Wist ik veel dat de besturing op de ps3 zo kut was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |