Die was ook niet bepaald boeiend ofzo...quote:Op zondag 4 september 2011 17:58 schreef HansvanOchten het volgende:
De laatste missie maakte wel e.e.a. goed voor homefront
Idem. Twee dagen gespeeld en helemaal door de inhoud heen en dan ook weinig uitdaging om online potjes te gaan spelen.Doodzonde want de game heeft toch echt wel wat speciaals.quote:Op maandag 5 september 2011 02:22 schreef Aron7120 het volgende:
Brink, had er zoveel van verwacht
Na matige reviews toch maar gekocht, opzich leuk, maar die graphicsen die lag
2 dagen gespeeld ofzo.
Mee eens, maar hij kon bij mij niets mis doen puur om het feit dat het een game van Barker is.quote:Op maandag 5 september 2011 02:52 schreef Mint_Clansell het volgende:
Clive Barker's Jericho. Vieze console port met kutbesturing, kutgraphics en kutpuzzels.
Alleen vehicle maps doenquote:Op maandag 5 september 2011 08:53 schreef nattermann het volgende:
Battlefield Bad Company 2. Wat een kutspel.
Die is ook leukquote:Op maandag 5 september 2011 08:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Heb hem geruild tegenJust Cause 2
Geweldige game, alleen is de gameplay net te repetief. Maar de sfeerquote:Op maandag 5 september 2011 07:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Assassins Creed. Alleen die ellenlange intro al.
Eens. Dat was echt eennafknapper. Desondanks wel in huisquote:Op maandag 5 september 2011 11:03 schreef SoldMayor het volgende:
Owja ik was Far Cry 2 vergeten.
Met die checkpoints en dat urenlange rijden..![]()
Dat had zo mooi spel KUNNEN zijn.
Dan toch die laatste neem ik aan, CoJ - The Cartel.quote:Miskopen die ik geruild het in de winkel
Call of Juarez - wat een bagger spel
Op de pc is moh een pareltje. maar op de console is die inderdaadquote:Op maandag 5 september 2011 02:48 schreef SoldMayor het volgende:
Red Dead Redemption noemen.![]()
![]()
Voor mij zijn dat:
Homefront
Medal of Honor 2010
Je beschrijft hier zo'n beetje elke Rockstar game.quote:...maar toen ik steeds verder in het spel kwam vond ik het steeds meer van hetzelfde worden...
Uhu, had hetzelfde ook met GTA IV. Hoewel ik die nog wel leuk vond.quote:Op maandag 5 september 2011 13:29 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Je beschrijft hier zo'n beetje elke Rockstar game.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |