Op een of andere manier verwacht ik hier geen nee opquote:
niet goed, geld terugquote:
echnie jonguh, ik betaal heulemaal nergens meer voorquote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat jij moet betalen.
Waar moet ie je anders mee beffen, z'n oor?quote:
Stelde ik zo'n vraag dan?quote:Op zondag 4 september 2011 15:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Waar moet ie je anders mee beffen, z'n oor?
quote:Op zondag 4 september 2011 15:37 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Stelde ik zo'n vraag dan?
Nee dus. Lees mijn post nog eens goed ipv een mislukte lollerpost plaatsen.
Henquote:
quote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Kroamschudd'n was gezellig. Een heel LIEF kind.
Alleen de trekker deed het daarna niet meer ?quote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Que?quote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Alleen de trekker deed het daarna niet meer ?
als het slaaptquote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Nee een heel lief kind gewoon.quote:
whehehequote:Op zondag 4 september 2011 15:17 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
echnie jonguh, ik betaal heulemaal nergens meer voor
He wat bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2011 15:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat jij moet betalen.
"BEEEEERGKAAAMP! BEEEERGKAAAMP!!! BEEEEERRRGKAAAAMP!"quote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef ReMcOrE het volgende:
net bij Studio Voetbal weer ff wat hoogtepunten van het Nederlands Elftal gezien, maar die goal van Bergkamp tegen Argentinië kan je niet vaak genoeg zien
zondag, bier op en geen zin om de stad in te gaan.quote:
ik zie het probleem nietquote:Op maandag 5 september 2011 09:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat lekker vandaag.. meer storing dan werk
quote:
HFquote:Op zondag 4 september 2011 18:28 schreef DeKleineBaas het volgende:
[..]
Alleen de trekker deed het daarna niet meer ?
En het is zekers het LIEFSTE kind dat je ooit hebt gezien?quote:Op zondag 4 september 2011 18:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Good Old Timesquote:Op zondag 4 september 2011 22:20 schreef ReMcOrE het volgende:
net bij Studio Voetbal weer ff wat hoogtepunten van het Nederlands Elftal gezien, maar die goal van Bergkamp tegen Argentinië kan je niet vaak genoeg zien
Laat maar, sloeg dan ook weer nergens opquote:
Yep. Dat viel mij ook erg op als ik en Enschede ben.quote:Op maandag 5 september 2011 12:04 schreef GimmeGore het volgende:
De Duitsers komen elke week hier... Lekker op zaterdag mit die ganze Familie nach de markt in Enschede
At the moment flinke koppijn. Maar verder alles goed.quote:
hier is het prima.quote:Op maandag 5 september 2011 20:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
At the moment flinke koppijn. Maar verder alles goed.
En met jou?
Was dat het maar.quote:Op maandag 5 september 2011 20:05 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het prima.
koppijn van 't weekend?
hmm, das wel kut als het zo ineens op komt zetten.quote:Op maandag 5 september 2011 20:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Was dat het maar.
Nee, weet niet waar het vandaan komt..
Kan je daar zo'n koppijn van krijgen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, das wel kut als het zo ineens op komt zetten.
teveel seks?
geen idee. ik hoop het nietquote:Op maandag 5 september 2011 20:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan je daar zo'n koppijn van krijgen?
pff, dan baal je ook welquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ken wel vrouwen die spontaan hoofdpijn krijgen als de partner over seks begint
Geen last vanquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
Ik ken wel vrouwen die spontaan hoofdpijn krijgen als de partner over seks begint
quote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
vind de gasten van VI meestal wat beter te pruimen dan die van Studio "Ajax"quote:Op maandag 5 september 2011 20:39 schreef Mdrop het volgende:
Zonder Gijp heeft VI best wel eeen hoog Studio Voetbal gehalte.
Ja dat is waar en niet zo 'saai', maar Gijp heeft ietsquote:Op maandag 5 september 2011 20:42 schreef ReMcOrE het volgende:
vind de gasten van VI meestal wat beter te pruimen dan die van Studio "Ajax"
Gijp is Gijp en dus (soms) onnavolgbaarquote:Op maandag 5 september 2011 20:43 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja dat is waar en niet zo 'saai', maar Gijp heeft iets
beterschap met je koppijnquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kruip mn bed zo maar in met die hoofdpijn. Eventjes lezen en dan lekker op tijd slapen
Trusten!
nu al?quote:
beterschap en welterustenquote:Op maandag 5 september 2011 21:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kruip mn bed zo maar in met die hoofdpijn. Eventjes lezen en dan lekker op tijd slapen
Trusten!
alweerquote:
propp'n oniequote:
Gelukkig heeft een orgasme een pijnstillende werking.. Kutsmoes dusquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
moet toch m'n goeie voornemens halen héquote:
Bij mijn ex had ik anders heel vaak hoofdpijnquote:Op maandag 5 september 2011 21:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelukkig heeft een orgasme een pijnstillende werking.. Kutsmoes dus
20 kilo aankomen?quote:Op maandag 5 september 2011 21:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
moet toch m'n goeie voornemens halen hé
korte broek aanquote:
Jongen wees blij dat je naar school mág! Vroeger hadden wij die kans niet!quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:05 schreef Mdrop het volgende:
Wat een verrekte kut vak dat Architectuur, ik doe verdomme ICT en ben echt niet van plan om huizen ofzo te bouwen.
Haha, dat ben ik zeker, maar dit vak.....quote:Op dinsdag 6 september 2011 14:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongen wees blij dat je naar school mág! Vroeger hadden wij die kans niet!
/opa
Ja ga eens aan het werkquote:Op dinsdag 6 september 2011 14:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha, dat ben ik zeker, maar dit vak.....
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ik meld me vast aan. De meet bij mij is nog te onduidelijk dus laten we die vallen en doen we 23 oktober in Enschede.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lieve ToF'ers,
Ik vind dat het weer tijd is voor een ToF-meet.
Ik stel voor: Zaterdagavond 29 oktober 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden![]()
Zie jullie dan?
Liefs,
Iemand die de ToF-meets stiekem wel mist.
29 oktober, bedoel je?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik meld me vast aan. De meet bij mij is nog te onduidelijk dus laten we die vallen en doen we 23 oktober in Enschede.
Liefs terug.
Ach, tuurlijk wel!quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
moet nog ff zien of 29 lukt!
Ja, dat is waar.quote:
Dat kanquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Dan moet iedereen mijn post maar als onderschrift nemen..
staat genoteerd in de agenda, stond verder nog niks dus wie weet ben ik van de partijquote:Op dinsdag 6 september 2011 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lieve ToF'ers,
Ik stel voor: Zaterdagavond 29 oktober 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden![]()
Zie jullie dan?
Liefs,
Hmmmmquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
staat genoteerd in de agenda, stond verder nog niks dus wie weet ben ik van de partij![]()
@ David; dan is ook FC Twente - PSV zie ik net
Staat nog niks in die postquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef Under_Score het volgende:
welk cafe is de meet? of wordt dat nog bekeken?
ik dacht aan samen kijken in een caféquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmmm
Dan wordt dat de hele tijd tussenstanden checken
En fucking chagrijnig worden als we verliezen
Hmmm, geloof me als ik zeg dat je dan niet bij me in de buurt wilt zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik dacht aan samen kijken in een caféen dan hopen dat jij inderdaad gaat balen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hmmm, geloof me als ik zeg dat je dan niet bij me in de buurt wilt zijnof juist wel, op een ietwat veilige afstand en dan volledig leedvermaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Nehhh, dan ga ik ongetwijfeld naar huisquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:44 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
of juist wel, op een ietwat veilige afstand en dan volledig leedvermaak
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar een week eerder of later vind ik ook prima
Ja, klopt. Ik stel voor 5 november? Zelfde tijd, zelfde plek?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Twente speelt dan thuis.. Dan is het toch akelig druk @ Enschede?
Waarom later?quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik stel voor 5 november? Zelfde tijd, zelfde plek?
Omdat Twente dan thuis speelt. Sowieso Twente - PSV..quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Twente speelt thuis tegen PSV een week eerder.
Dan doen we toch een week eerder? tis nog zo ver weg november..quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Omdat Twente dan thuis speelt. Sowieso Twente - PSV..
Wees blij, dan heb je het ergste alvast gehadquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:11 schreef ReMcOrE het volgende:
wel spannend, ken alleen Wouter / Henrike / Justin / Sander nog maar in het "echt"![]()
padoem tssj!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wees blij, dan heb je het ergste alvast gehad
Ben bang dat ik er dan toch echt aan moet gelovenquote:Op dinsdag 6 september 2011 19:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lieve ToF'ers,
Ik stel voor: Zaterdagavond 5 november 2011, 20.00 uur, Oude Markt Enschede, waar we weer ouderwets gaan meeten en een cafeetje pakken of iets dergelijks.
Wie kan, gezellig. Wie niet kan, jammer dan. Het is nog ruim van te voren, dus er kan nog rekening mee gehouden worden
Zie jullie dan?
Liefs,
Denk dat we in een cafeetje gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er dan toch echt aan moet geloven, dus ga er maar vanuit dat ik er bij ben
*!
*Moet wel even zien hoe ik het met vervoer doe, wil natuurlijk een biertje drinken en om nou op de fiets te gaan....
goed zo kerelquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:26 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ben bang dat ik er dan toch echt aan moet geloven, dus ga er maar vanuit dat ik er bij ben
*!
*Moet wel even zien hoe ik het met vervoer doe, wil natuurlijk een biertje drinken en om nou op de fiets te gaan....
hoeft niet, wedstrijd is verplaatst van zaterdag naar zondag i.v.m. doordeweeks EL spelen van Twentequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Denk dat we in een cafeetje gaan kijken
Oh, kiek!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
hoeft niet, wedstrijd is verplaatst van zaterdag naar zondag i.v.m. doordeweeks EL spelen van Twente
Niet meer nodig, maar ook zonder voetbal kunnen we in een café eindigenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Denk dat we in een cafeetje gaan kijken
Die van ons om 10 uur ofzo alquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:33 schreef ReMcOrE het volgende:
goed zo kerelaangezien de laatste bus naar Haaksbergen iets van 00.00 gaat ofzo, blijft er voor mij ook alleen fiets over (tenzij ik mee kan met iemand natuurlijk
)
dat moeten we dan nog maar ff goed op zien te lossen!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die van ons om 10 uur ofzo al, kut verbinding richting het 'achterland'
.
Helikopterquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:37 schreef ReMcOrE het volgende:
dat moeten we dan nog maar ff goed op zien te lossen!!
Laten we dan over Albergen maar helemaal niet beginnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:41 schreef ReMcOrE het volgende:
de enige waarbij Haaksbergen (ongeveer) op de route naar Enschede ligt is Wouter
hoe zit dat met Albergen dan?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:41 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Laten we dan over Albergen maar helemaal niet beginnen.
Ow Leuk manquote:
Ja niemand voor zover ik weet, dan moet het al iemand zijn die bijna aan de grens woontquote:
misschien maar slaapadres in Enschede zoekenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja niemand voor zover ik weet, dan moet het al iemand zijn die bijna aan de grens woont.
Dat zou zeker een optie zijn...quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:46 schreef ReMcOrE het volgende:
misschien maar slaapadres in Enschede zoeken
Gok dat ik er wel in zou komenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou graag een slaapplek willen aanbieden, maar mijn ouders zijn daar denk ik niet zo gerust op
En die daarna?quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:54 schreef ReMcOrE het volgende:
23:42 lijkt de laatste bus vanaf Van Heekplein te vertrekken op een zaterdag
Zo gevaarlijk ben ik nietquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou graag een slaapplek willen aanbieden, maar mijn ouders zijn daar denk ik niet zo gerust op
Dan moet ik de eerste trein naar Almelo nemen, en dan nog wachten op de busquote:
Neenee, zondagmorgen bedoel ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:57 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo gevaarlijk ben ik niet.
[..]
Dan moet ik de eerste trein naar Almelo nemen, en dan nog wachten op de bus, dan heb ik meer nodig dan een glas bier
.
Da's misschien wel wat te veel van het goedequote:Op dinsdag 6 september 2011 20:58 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij kan ik pas 09:39 weer, trein naar Hengelo en dan met de bus naar huis
Daar gaat 't niet omquote:
kan me ook vergissen, maar volgens mij gaat het zondag vanaf 10.00 ofzo pas beetje fatsoenlijk rijdenquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Da's misschien wel wat te veel van het goede
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan me ook vergissen, maar volgens mij gaat het zondag vanaf 10.00 ofzo pas beetje fatsoenlijk rijden
Ah oke, maar ik gok dat ik echt wel een adres krijg als het moet, maar liefst eindig ik toch echt in mn eigen bedquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar gaat 't niet om
Als ik op mezelf zou wonen in Enschede zou ik jullie zelfs allemaal bij me thuis uitnodigen voor een sleepover
Ja, denk dat Bob dat niet waardeertquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tsja, weekend hè... en slapen bij Nathalie valt ook af
scheelt dat 5 november nu de datum isquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:05 schreef Sylvana het volgende:
22 oktober kan ik niet, want dan viert mijn schoonvader zijn 65e verjaardag
Als ik kom, kom ik met de auto. Want Ov op zondagochtend is niks idd
En 29 oktober de eerste optie wasquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
scheelt dat 5 november nu de datum is
5 november is de 309de dag van het jaar (310de dag in een schrikkeljaar)quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
scheelt dat 5 november nu de datum is
en dan kun je meestal wel?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:10 schreef Mdrop het volgende:
[..]
5 november is de 309de dag van het jaar (310de dag in een schrikkeljaar)!
kon zijn, omdat je het zo specifiek posttequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:15 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, er is niets wat ik nou echt op dag nr. 309 wil doen ofzo.
Zie het als een stukje verduidelijking....quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:16 schreef ReMcOrE het volgende:
kon zijn, omdat je het zo specifiek postte
Bent u van dat spirituelequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:16 schreef Sylvana het volgende:
Hmm 5 november heb ik overdag al meditatiedag, dus maar even kijken of ik ' s avonds nog puf heb om de hort op te gaan.
heb het origineel al een week binnenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:19 schreef Mdrop het volgende:
DefQon.One.Festival.2011.720p.MBluRay.x264-TREBLE
Hoe vaker je het doet hoe beter het gaat. En mediteren betekent niet dat je helemaal nergens aan mag denken hè. Het is de kunst om op te merken dat je afgeleid bent en zodra je dat doet richt je je weer op je aandachtspuntquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oké, blijf het een kunst vinden dat mediteren...
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef Redbaron het volgende:
omg zijn we de ene vreemde persoon eindelijk kwijt, komt de volgende zo weer aanwaaien
ja de lamp naast de bank verlicht mij :pquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
@Sylvana: ben je al verlicht?
Ik ga alweer!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
@Sylvana: ben je al verlicht?
Mijn vraag was serieus hoor. Ik heb me een tijdje verdiept in die dingen maar heb er geen concentratie voor. Reiki doe je ook?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja de lamp naast de bank verlicht mij :p
Trusten Basquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ga alweer!
Slapen, morgen beginnen in Enschede met legoblokjes lossen
Sorry, op Fok! helaas weinig serieuze reacties hierover gehad. Ik doe geen reiki , maar ben alleen bezig met de Boeddhistische levenswijze, mediteer, doe aan yoga. En ga dus regelmatig naar stilte avonden/dagen en weekeindretraites etcquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Mijn vraag was serieus hoor. Ik heb me een tijdje verdiept in die dingen maar heb er geen concentratie voor. Reiki doe je ook?
Bas incomingquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef Redbaron het volgende:
omg zijn we de ene vreemde persoon eindelijk kwijt, komt de volgende zo weer aanwaaien
Kijk eens in TRUquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Sylvana het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen weer een drukke dag voor de boeg.
Trusten![]()
BASquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef Redbaron het volgende:
Ja jij hebt Astrid weggepest hequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef Redbaron het volgende:
Dat heeft ie helemaal niet gedaan.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja jij hebt Astrid weggepest he![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:22 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat heeft ie helemaal niet gedaan.
whehequote:Op dinsdag 6 september 2011 21:37 schreef Redbaron het volgende:
Verdomme, ik wou net gaan slapen, kom je hiermee.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:03 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja jij hebt Astrid weggepest he![]()
Als iemand nog 2 uur de tijd heeft.
De hele registratie van Queen live @ wembley kun je op youtube zien gister en vandaag nog.
Gimme gimme gimme fried chicken.
kun je ook een paar kilo bij mij 'van de vrachtwagen laten vallen'?quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik ga alweer!
Slapen, morgen beginnen in Enschede met legoblokjes lossen
Ik voel me nu echt wel stukken beter!quote:Op woensdag 7 september 2011 09:00 schreef Mdrop het volgende:
Mooguh!
Even de leraar quoten "Jullie zijn Slim", eerste en laatste keer gok ik zo.
Daar is ook niet zo heel veel voor te doen, negatief zelf beeld enzoquote:Op woensdag 7 september 2011 09:03 schreef DeKroezz het volgende:
Ik voel me nu echt wel stukken beter!
Aan te doenquote:Op woensdag 7 september 2011 09:09 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Daar is ook niet zo heel veel voor te doen
Wanneer meeten we een keerquote:Op woensdag 7 september 2011 10:37 schreef Sylvana het volgende:
Mogguh
Ik zit alweer in de trein terug naar huisfijn die leraren die je de vrijheid geven om zelf te bepalen waar en wanneer je aan je opdracht werkt
Hoi Henquote:
Pfff, druk druk druk. Dus geen ideequote:Op woensdag 7 september 2011 10:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wanneer meeten we een keer?
Natuurlijk zit ik op schoolquote:Op woensdag 7 september 2011 12:49 schreef norich het volgende:
[..]
Marko
Weer aan het spijbelen of nu wel op school?
das wel vrij ernstigquote:Op woensdag 7 september 2011 10:26 schreef Pettigrew81 het volgende:
Ik was vanmorgen zo niet wakker. Pas toen ik op mijn werk aankwam viel het mij op dat ik 1 uur verslapen had
Ik had alleen op de grote wijzer zitten lettenquote:
Wat een werk was dat! Anderhalf uur staan snijden ( Ik ga een blender/staafmixer kopen ) maar wat was het lekker!quote:Op woensdag 7 september 2011 13:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Maar het is tijd om boodschappen te doen.
Ik ga proberen om Ragu alla Bologne te maken.
En dat gaat dan vanavond op een bedje van taliatelle.
Hey Robin. Hoe isset?quote:
Ja goed hé, lekker weer begonnen met werken en ga vanaf deze week elke maandag en dinsdag avond naar school.. wil niet eeuwig vloerenlegger blijvenquote:
Hier bij mij gaat ie ook mooi. En hier op Tof gaat ook alles z'n gangetje. Paar nieuwe gezichten erbij.quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja goed hé, lekker weer begonnen met werken en ga vanaf deze week elke maandag en dinsdag avond naar school.. wil niet eeuwig vloerenlegger blijven
En hier?
Robinquote:
welke opleiding volg je nu dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 20:36 schreef FCTVCF het volgende:
[..]
Ja goed hé, lekker weer begonnen met werken en ga vanaf deze week elke maandag en dinsdag avond naar school.. wil niet eeuwig vloerenlegger blijven
En hier?
Middenkader functionaris bouwquote:Op woensdag 7 september 2011 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
moi
[..]
Robin
[..]
welke opleiding volg je nu dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |