Ik ben heul geen pedo, ik ben 20quote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, klopt, maar hou niet zo van pedo's
pedo's zijn tof, dus bek dichtquote:Op zondag 4 september 2011 16:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
nee, klopt, maar hou niet zo van pedo's
wauw stoer hoorquote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik word bijna 15![]()
en ja, ik word wel vaker ouder ingeschat
Oh, dat moet kunnen. Is maar 6 jaar verschil.quote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik word bijna 15![]()
en ja, ik word wel vaker ouder ingeschat
vind jij! En nu ff afw8en wie jou wil nemenquote:Op zondag 4 september 2011 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
pedo's zijn tof, dus bek dicht![]()
[ afbeelding ]
Je hebt geen ideequote:Op zondag 4 september 2011 16:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
vind jij! En nu ff afw8en wie jou wil nemenen ik kan niet iets dicht houden als ik het niet heb
ja, als jij 26 was& ik 20quote:Op zondag 4 september 2011 16:40 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Oh, dat moet kunnen. Is maar 6 jaar verschil.
Nou, van wat ik altijd hoor is dat jonge meiden altijd vallen op oudere knappe jongens met een rijbewijs.quote:
Misschien ben jij degene die over 4 jaar terug moet komen.quote:Op zondag 4 september 2011 16:47 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
14?![]()
Heel lief hoor, kom over 4 jaar maar terug.
Dan ben ik 27. Nee, dan ben ik eigenlijk te oud. Daarom vraag ik ze nu om over 4 jaar terug te komen. Alvast.quote:Op zondag 4 september 2011 16:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Misschien ben jij degene die over 4 jaar terug moet komen.
wrm zou ik naar jou toe komen? Heb wel wat beters te doen: plant water geven enzoquote:Op zondag 4 september 2011 16:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan ben ik 27. Nee, dan ben ik eigenlijk te oud. Daarom vraag ik ze nu om over 4 jaar terug te komen. Alvast.
ben je knap dan?quote:Op zondag 4 september 2011 16:45 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Nou, van wat ik altijd hoor is dat jonge meiden altijd vallen op oudere knappe jongens met een rijbewijs.
Dan zit je anders bij mij goed
Ja maar ik heb ook een plant hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 16:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
wrm zou ik naar jou toe komen? Heb wel wat beters te doen: plant water geven enzo
quote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een plant hoor.
Patser, daarin kun je niet eens op de achterbank wat doen.quote:Op zondag 4 september 2011 17:03 schreef VicRattlehead het volgende:
Hier mijn auto, neuken?
[ afbeelding ]
Een vingerplant voor anale stimulatie?quote:Op zondag 4 september 2011 16:59 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja maar ik heb ook een plant hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |