Jaja, je was bij mij thuis ik weet het welquote:Op zondag 4 september 2011 11:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
ik wist dat iemand dat ging zeggen, ik was gistr gewoon thuis
Dit. Angel-Joy, wij zaten toch bij stefanhaan stiekem in de kelder, weet je dat niet meer?quote:Op zondag 4 september 2011 11:53 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Jaja, je was bij mij thuis ik weet het wel
neequote:Op zondag 4 september 2011 11:57 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dit. Angel-Joy, wij zaten toch bij stefanhaan stiekem in de kelder, weet je dat niet meer?
Iets met vleeshaken enzoquote:
Rohypnol?quote:Op zondag 4 september 2011 12:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dat hier allemaal wel mag zeggen.
Nee vleeshaken, en zwepen enzquote:
Ja was mijn kelder hequote:Op zondag 4 september 2011 12:03 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Was jij er ook bij? Ik dacht dat je al sliep.![]()
Ik was diegene die je achterna zat met die gigantische dildoquote:Op zondag 4 september 2011 12:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja, maar ik wist niet dat jij doorhad dat wij daar zaten.
Oh was jij dat.quote:Op zondag 4 september 2011 12:07 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Ik was diegene die je achterna zat met die gigantische dildo
En dan nog klagenquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
reageer ik ff hier, heb ik meteen een vriendje erbij, en 2 paupers met wie ik zogenaamd een wilde nacht heb gehad
Je vergeet mij te noemen bij de wilde nacht.quote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
reageer ik ff hier, heb ik meteen een vriendje erbij, en 2 paupers met wie ik zogenaamd een wilde nacht heb gehad
Euh wat paupersquote:Op zondag 4 september 2011 12:08 schreef Angel-Joy het volgende:
jij bnt dus #1 pauperquote:Op zondag 4 september 2011 12:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je vergeet mij te noemen bij de wilde nacht.
Die doen er niks aan, ik heb ze al omgekocht.quote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij bnt dus #1 pauper![]()
en nu ga ik de politie bellen
Pff wij zijn geen paupers. Vrouwen waarderen ook niks meer tegenwoordig. Zelfs als de een achter de ander aanrent met een gigantische dildo is het nog niet goedquote:Op zondag 4 september 2011 12:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
jij bnt dus #1 pauper![]()
en nu ga ik de politie bellen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |