Ik zou mijn harpoen wel eens in een walvis willen schieten ja.quote:Op zondag 4 september 2011 02:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zou je vast wel keertje willen proberen geef maar toe.
rawrrrrrrrquote:Op zondag 4 september 2011 02:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zou mijn harpoen wel eens in een walvis willen drukken ja.
oh oke, wel hard.quote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, enige waar hij last van had was hoofdpijnOmdat die smaak opeens wel heel erg doordrong.
is niks mis hoor hoor smaakt indd alleen niet zo goed meerquote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, enige waar hij last van had was hoofdpijnOmdat die smaak opeens wel heel erg doordrong.
Hij wist zelf dat het overdatum was, en bood het zelf aan te drinken.quote:
mooiquote:Op zondag 4 september 2011 02:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik moest echt lachen om deze droge reactie.
Hij wilt gewoon try before you die doenquote:Op zondag 4 september 2011 02:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hij wist zelf dat het overdatum was, en bood het zelf aan te drinken.Maar hij haalt wel vaker zulke rare dingen uit. Hij eet ook vanalles, en combinaties waarvan je echt over je nek gaat. Ik snap niet waarom hij het doet, maar het lijkt erop dat hij het gewoon echt lekker vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |