abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 september 2011 @ 01:59:58 #1
306596 SockPants
ik moet altijd alles zelf doen
pi_101543539
Hey!

Ik heb deze draaitafel bijna 3 jaar geleden gekocht in een tweedehands audio winkeltje. Mijn bedoeling was om er ooit een tweede bij te kopen, maar ondertussen is hij alleen af en toe gebruikt om een plaat af te spelen. Hij heeft ook alleen bij mij thuis gestaan. Ik doe hem nu weg omdat ik geld nodig heb.

Uit het serienummer kun je opmaken dat hij in 2006 is gefabriceerd. Er zit een nieuw Ortofon Concorde Pro S element twv 66 euro op, die is (en dus de naald) nog maar iets van 10 uur in totaal gebruikt! Factuur hiervan is aanwezig. Er zit een slipmat bij met een butter rug. Ook een stofkap is aanwezig. Deze heeft geen scharnieren, en vertoont natuurlijk enkele gebruikssporen, maar functioneert prima.

De tafel is te bezichtigen in Veldhoven of Eindhoven op afspraak, ik kan hem ook langsbrengen binnen een redelijke afstand. Ik zou zeggen, doe een bod of stel een vraag :)

Foto's:

Bovenkant
Achterkant
Element

Vraagprijs: 350 euro

Tevens ook nog te koop een Reloop Access 2 USB mixer, nieuw was die 140 euro 2 jaar geleden maar ook net zo weinig gebruikt. Richtprijs vanaf ~80 euro, samen met de draaitafel nog goedkoper eventueel. Ik heb ook nog andere accessoires liggen tegen een kleine meerprijs, laat maar weten als je er iets bij zoekt.
Bla bla bla bla bla.
  zaterdag 10 september 2011 @ 14:00:25 #2
306596 SockPants
ik moet altijd alles zelf doen
pi_101783132
Is verkocht (325) topic mag weg.
Bla bla bla bla bla.
pi_101796185
Oke :)
Juin uit Eigen Tuin!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties