Als je nou echt twee uur eerder naar bed was gegaan, had je er lekker doorheen geslapen!quote:Op zondag 4 september 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Het onweert, dus ik zit ff achter de bank
Ga zo doorrrrrr Bietje!quote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh maisjes!
Ik ben een beetje trots op Beetle.
Niets gedaan vannacht, niets gesloopt en toen ik haar net twee keer 'poot' liet doen deed ze het allebei de keren meteen goedBietje is een slimmerdje!
Kijk het komt vanzelfquote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh maisjes!
Niets gedaan vannacht, niets gesloopt en toen ik haar net twee keer 'poot' liet doen deed ze het allebei de keren meteen goedBietje is een slimmerdje!
Oh nee dan lig ik echt niet lekker in bedquote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je nou echt twee uur eerder naar bed was gegaan, had je er lekker doorheen geslapen!
Ik ben er wel wakker van geweestquote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Als je nou echt twee uur eerder naar bed was gegaan, had je er lekker doorheen geslapen!
En ik heb maar een paar keer 'poot' geoefend met haar, dus ik denk dat ze stiekem echt best slim is en dat ze dus gaat slopen omdat ze niet genoeg uitdaging krijgt.quote:Op zondag 4 september 2011 09:55 schreef Maes het volgende:
[..]
Kijk het komt vanzelfBiet heeft iets meer tijd nodig
En straks natuurlijk de spring in het veld oefeningen. Ze doen dat bij de hondentraining waar Fiep is geweest.quote:Op zondag 4 september 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb maar een paar keer 'poot' geoefend met haar, dus ik denk dat ze stiekem echt best slim is en dat ze dus gaat slopen omdat ze niet genoeg uitdaging krijgt.
Moet haar meer dingen gaan leren
Oh, da's nog best leuk ook, toch? Je moet Biet gewoon een beetje uitputten met spelen/uitlatenquote:Op zondag 4 september 2011 09:55 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik heb maar een paar keer 'poot' geoefend met haar, dus ik denk dat ze stiekem echt best slim is en dat ze dus gaat slopen omdat ze niet genoeg uitdaging krijgt.
Moet haar meer dingen gaan leren
De hondencursussen in de buurt hebben allemaal een wachtlijst, maar die in Bergschenhoek hebben gisteren gemaild dat ik het inschrijfformulier kan gaan invullen en dat ze zsm zullen proberen weer een nieuwe te starten. Dus even afwachten nog maar.quote:Op zondag 4 september 2011 09:58 schreef Maes het volgende:
[..]
En straks natuurlijk de spring in het veld oefeningen. Ze doen dat bij de hondentraining waar Fiep is geweest.
Bietje wordt moe van dingen leren, dus als ze moet nadenken. Dus ik moet gewoon nog een paar kick ass trucjes gaan bedenken!quote:Op zondag 4 september 2011 09:59 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, da's nog best leuk ook, toch? Je moet Biet gewoon een beetje uitputten met spelen/uitlaten
quote:Op zondag 4 september 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Bietje wordt moe van dingen leren, dus als ze moet nadenken. Dus ik moet gewoon nog een paar kick ass trucjes gaan bedenken!
Ook goedemorgen, Tombo!quote:
Nee volgens mij pas na drie weken ofzoquote:Op zondag 4 september 2011 10:20 schreef Goodbye het volgende:
Weten jullie toevallig hoe lang ze een pakketje op het postkantoor bewaren? Mijn pakketje wordt daar als het goed is maandag gebracht, maar ik kan het pas woensdag of donderdag komen halen. Dan hebben ze het toch nog niet teruggestuurd, hè?
Goed nieuwsquote:Op zondag 4 september 2011 09:53 schreef Greys het volgende:
Mogguh maisjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |