* Uit bed stappenquote:
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.quote:
Nice. Dus jij wilt verpleger worden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.
iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik echt niet. Zou me kapot vervelen.
Dan is ook niet zo raar dat er alleen maar meisjes bij je in de klas zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.
weljajoh. Lekker FM. Dodelijk veel fokquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik echt niet. Zou me kapot vervelen.
Nouja nu moet ik wel zeggen dat ik mijn dag altijd met melk begin, dus onmogelijk zou het niet zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* Uit bed stappen
* Naar de koelkast lopen, want droge mond.
* Zien dat de melk op is.
* Oh, maar even naar de walmart.
Flikker opquote:
Maandag lekker vroegquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een bazenrooster deze week
Oh en die opening maandag hoeft niet
Oui, madame moiselle.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nice. Dus jij wilt verpleger worden?
niet hatenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja nu moet ik wel zeggen dat ik mijn dag altijd met melk begin, dus onmogelijk zou het niet zijn
[..]
Flikker op
Boeie, kwart voor 9 aanwezig is kwart over 8 uit bedquote:
Oh wel chill dan. Ik moet 2 uur van te voren opstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Boeie, kwart voor 9 aanwezig is kwart over 8 uit bed
Ik denk wel dat ik dan gewoon iets wil doen met m'n tijd, ik had voor deze vakantie ook plannen, maar daar was ik gewoon veel te lui voor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weljajoh. Lekker FM. Dodelijk veel fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |