* Uit bed stappenquote:
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.quote:
Nice. Dus jij wilt verpleger worden?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.
iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik echt niet. Zou me kapot vervelen.
Dan is ook niet zo raar dat er alleen maar meisjes bij je in de klas zitten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Verzorgende IG, niveau 3. Als ik het haal volgend jaar verpleegkunde niveau 4.
weljajoh. Lekker FM. Dodelijk veel fokquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Serieus? Ik echt niet. Zou me kapot vervelen.
Nouja nu moet ik wel zeggen dat ik mijn dag altijd met melk begin, dus onmogelijk zou het niet zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
* Uit bed stappen
* Naar de koelkast lopen, want droge mond.
* Zien dat de melk op is.
* Oh, maar even naar de walmart.
Flikker opquote:
Maandag lekker vroegquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een bazenrooster deze week
Oh en die opening maandag hoeft niet
Oui, madame moiselle.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nice. Dus jij wilt verpleger worden?
niet hatenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja nu moet ik wel zeggen dat ik mijn dag altijd met melk begin, dus onmogelijk zou het niet zijn
[..]
Flikker op
Boeie, kwart voor 9 aanwezig is kwart over 8 uit bedquote:
Oh wel chill dan. Ik moet 2 uur van te voren opstaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:19 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Boeie, kwart voor 9 aanwezig is kwart over 8 uit bed
Ik denk wel dat ik dan gewoon iets wil doen met m'n tijd, ik had voor deze vakantie ook plannen, maar daar was ik gewoon veel te lui voor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
weljajoh. Lekker FM. Dodelijk veel fok
Voordat beroep sowieso in die sector heb ik zoveel respect, ik zou het behoorlijk lastig vinden om met zieke mensen om te gaanquote:
Sorry, maar de winterquote:
Neem mij mee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat beroep sowieso in die sector heb ik zoveel respect, ik zou het behoorlijk lastig vinden om met zieke mensen om te gaan
[..]
Sorry, maar de winter![]()
ik ben serieus al voor die periode een zonvakantie aan het zoeken
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Herfst en winter, kut seizoenen.
Ik begin m'n dag ook altijd met melk, maar ik loop dan niet met een slaaphoofd halfnaakt naar buiten om even melk te kopen wanneer het op is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja nu moet ik wel zeggen dat ik mijn dag altijd met melk begin, dus onmogelijk zou het niet zijn
in een koffer denk ik.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn koffer, of koop je een ticket?
Herfst valt nog wel mee, maar winter.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef JApieman het volgende:
[..]
Herfst en winter, kut seizoenen.
Niet in korte broek en t-shirt kunnen lopen, geen meisjes die met weinig kleren buiten lopen, het koud hebben. Ik zie alleen maar nadelen en amper voordelen.quote:
TWPquote:
Ja daar ben je een meisje voor. Of door de trein?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh wel chill dan. Ik moet 2 uur van te voren opstaan._!
Je moet het ook niet zeggen, maar typen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar ik ben vergeten wat ik wilde zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kies ervoor om een leuke dokter te worden.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voordat beroep sowieso in die sector heb ik zoveel respect, ik zou het behoorlijk lastig vinden om met zieke mensen om te gaan
Ik weet niet hoeveel ruimte je overhoudt in je koffer?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In mijn koffer, of koop je een ticket?
halfuur klaarmaken, 1,5 uur ongeveer reizenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja daar ben je een meisje voor. Of door de trein?
Ik ook niet nee, ik loop weer naar mijn bed en ga slapen en wacht tot mijn moeder boodschappen heeft gedaan. Nee grapjequote:Op zaterdag 3 september 2011 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik begin m'n dag ook altijd met melk, maar ik loop dan niet met een slaaphoofd halfnaakt naar buiten om even melk te kopen wanneer het op is.
Wow 1.5 uur reizen, zou ik nooit trekken. Ik vond 50 minuten reizen 2 maanden lang (voordat ik een kamer had) al langquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
halfuur klaarmaken, 1,5 uur ongeveer reizen
Ga je dan ook mee?quote:
Hoi TeeWeeePeeequote:
Goeie beslissingquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef Kakpizza het volgende:
[..]
Ik kies ervoor om een leuke dokter te worden.
Ik koop wel tickets voor 2 danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel ruimte je overhoudt in je koffer?
Als je een meisje was kwam ik langs.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee?
[..]
Hoi TeeWeeePeee
[..]
Goeie beslissing
[..]
Ik koop wel tickets voor 2 danjust in case
Nu beschouw ik je als gelijke.quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook niet nee, ik loop weer naar mijn bed en ga slapen en wacht tot mijn moeder boodschappen heeft gedaan. Nee grapje
Over mij. En seizoenen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Dalando het volgende:
Waar gaat het gesprek nu over? Ik was even weg
over versen pizza's!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Dalando het volgende:
Oke.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je dan ook mee?
[..]
Hoi TeeWeeePeee
[..]
Goeie beslissing
[..]
Ik koop wel tickets voor 2 danjust in case
Nouja dat doe ik dus ook altijd, meestal hebben we nog iets van optimel in huisquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Als ik echt te lui ben pak ik gewoon iets anders te drinken. Ik vraag me alleen wel af wat, want ijsthee in de vroege ochtend is nou ook niet alles.
WEL. HERFST EN WINTER BOVEN ALLENS!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verder bestaat er niks in die "top"lijst
Over de invloed van Schrödinger's cat in het dagelijkse leven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Dalando het volgende:
Minimale invloed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:25 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Over de invloed van Schrödinger's cat in het dagelijkse leven.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Verder bestaat er niks in die "top"lijst
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja dat doe ik dus ook altijd, meestal hebben we nog iets van optimel in huis
Caribbean kunnen we piraatje spelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Griekenland of de Canarische eilanden of Caribbean
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WEL. HERFST EN WINTER BOVEN ALLENS!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Caribbean kunnen we piraatje spelen.
nee want ik heb gelijk zie ondertitelquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor.Je krijgt toch geen gelijk.
Vooral 's morgens vroegquote:
Yoghurt kan wel maar in de ochtendquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Wij dus niet, dan zou ik aan de yoghurt moeten ofzo
![]()
Dat was mijn idee ookquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Caribbean kunnen we piraatje spelen.
Ik heb geen ondertitel nodig die dat zegt, iedereen weet het van me.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:26 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
nee want ik heb gelijk zie ondertitel
dat geeft me echt een kickquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vooral 's morgens vroeg
[..]
Yoghurt kan wel maar in de ochtend
[..]
Dat was mijn idee ook
Inderdaad, in de ochtend moet het gewoon melk zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Yoghurt kan wel maar in de ochtend
Nietes, melk is voor baby koeien, niet voor mensen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Goedzo
[..]
Oké, dat is gewoon slecht.
Wat bluf je de boel bij elkaar dan, pm/dm een foto danquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:27 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wel ontzettend lekker dus dat compenseert.
Precies dit dusquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, in de ochtend moet het gewoon melk zijn.Ik zie geen andere optie.
Ik heb een starbucks sinds kort op mijn station zitten, om te huilen eigenlijk, want nu loopt echt mn halve school met een macbook en een starbucksquote:
Stomme hipsters.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat bluf je de boel bij elkaar dan, pm/dm een foto dan
[..]
Precies dit dus
[..]
Ik heb een starbucks sinds kort op mijn station zitten, om te huilen eigenlijk, want nu loopt echt mn halve school met een macbook en een starbucks
Haha, nee. Melk is de witte motor. En je krijgt er een melksnor van. Die hebben alleen echte bazen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nietes, melk is voor baby koeien, niet voor mensen.
hoeveel jaar is japieman?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat bluf je de boel bij elkaar dan, pm/dm een foto dan
[..]
Precies dit dus
[..]
Ik heb een starbucks sinds kort op mijn station zitten, om te huilen eigenlijk, want nu loopt echt mn halve school met een macbook en een starbucks
Ik drink wel thee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Haha, nee. Melk is de witte motor. En je krijgt er een melksnor van. Die hebben alleen echte bazen.
Ik, tot morgenquote:
Opeens was het zuur?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Heb het wel een poosje gedronken. Totdat ik er achter kwam dat het zuur was.
Chocolademelk dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar krijg je geen melksnor van, dus dat is niet baas. Sorry.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:30 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik stiekem ook als de melk over datum is.
Welke drink jij? Boerenland Karnemelk van Campinaquote:
Zie je, ik ben een hipster.quote:
Moet nu aan justin bieber denkenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Precies, het zijn diep van binnen allemaal nog baby's.
Maar dan zitten in heel veel dingen wel melk, ik bedoel pure melk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar zit melk in, dus dan drink je ook melk, dus ben je wél baas.
Ja, of die van de AH. Of de Plus. Maar die van Campina is het lekkerst.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Welke drink jij? Boerenland Karnemelk van Campina
Stomme hipster.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zie je, ik ben een hipster.
[..]
Moet nu aan justin bieber denken
Je krijgt overal kanker van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die denken dat melk gezond is
Melk is propaganda.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
Droom jij er nooit van lekker aan een vrouwentepel te sabbelen dan? Ik denk daar aan bij elk glas melk dat ik drink.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Precies, het zijn diep van binnen allemaal nog baby's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang ben jij?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dan zitten in heel veel dingen wel melk, ik bedoel pure melk.
Hmm al die huismerken hebben veel minder smaak, veel dunner/wateriger.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Ja, of die van de AH. Of de Plus. Maar die van Campina is het lekkerst.
mensen die denken dat 1 glas melk per dag ongezond isquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stomme hipster.
Ik ga wel Baby voor je zingen op de Caribbean.
Ja, maar ik bedoel gewoon melk in vloeibare vorm, gewoon zoals je het drinkt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dan zitten in heel veel dingen wel melk, ik bedoel pure melk.
Deze kenner.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm al die huismerken hebben veel minder smaak, veel dunner/wateriger.
Precies!quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Yoghurt en kwark is idd gezonder dan melk, maar melk is gewoon lekker
Nieuwe ster die doorbreekt op YouTube dan toch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd ik je aanIk neem het wel op hoor
Daarom dus Boerenland Karnemelk, aan de strepen in je glas kun je zien hoe goed de karnemelk isquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef TWP het volgende:
[..]
Deze kenner. [ afbeelding ] Wel waar ja.
Moet je meer melk drinken, groei je van.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ehm iets van 1,75 ofzo. Maar dat komt door mijn vader die is heel klein.
Nietes.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Moet je meer melk drinken, groei je van.
Ja tochquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nieuwe ster die doorbreekt op YouTube dan toch.
wat kan ik winnen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thats the question!
U gaat nu door naar de finale
Ja, weet niet, ben wel 17.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar je groeit toch nog?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja toch
En dan ben je wel mijn ster.Daar doe ik het voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ż_(ツ)_/Ż
PVP ja tochquote:
Alsof het door de melk komtquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik drink zo'n beetje een pak melk per dag. En ik ben lang.
Ja.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Alsof het door de melk komt
Dan móet het natuurlijk wel waar zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel, ik drink zo'n beetje een pak melk per dag. En ik ben lang.
Inderdaad, ik ben het levende bewijs.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dan móet het natuurlijk wel waar zijn.
junkquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
Vorige week zat ik nog rond de 18250 posts. Nu heb ik er 1000 meer. WAT
SC is een bitch.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
Ik kwam er laatst ook achter dat ik in één week tijd, in deze reeks meer dan 850 posts had gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
Hmm, ik heb nooit echt volle melk gedronken. Ga ik ook nog eens proberen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Jac0bus het volgende:
Vanaf maandag 3 liter volle melk per dag
Jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je naar Hardbass in Februari?
Bedankt voor de tips, vanaf nu ga ik minimaal 8 liter halfvolle melk per dag drinken, binnen een maand ben ik dan ook 2,09quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nooit echt volle melk gedronken. Ga ik ook nog eens proberen.
Heb ik ook verhalen over gehoord, maar ik wil het toch wel eens proeven.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:39 schreef TWP het volgende:
Volle houdbare melk is een van de smerigste dingen.
Volgens mij heeft hij zelf issues met dat hij niet zo sociaal is dat ie daarom zo nodig moet afgeven op anderen.quote:
Dan groei jij te hard, ik ben namelijk maar 2.05quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips, vanaf nu ga ik minimaal 8 liter halfvolle melk per dag drinken, binnen een maand ben ik dan ook 2,09
oh dan stel ik het bij naar 7 liter halfvolle melk per dagquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan groei jij te hard, ik ben namelijk maar 2.05
Daar lijkt het wel op ja. Sowieso, zijn posts.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij zelf issues met dat hij niet zo sociaal is dat ie daarom zo nodig moet afgeven op anderen.
Zou tof zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk dit keer wel
Ik luister sinds kort soms hardstyle.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga je naar Hardbass in Februari?
Dat klinkt beter, al moet je het wel opbouwen. Melkoverdosis kan resulteren in zeer ernstige kwalen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:41 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
oh dan stel ik het bij naar 7 liter halfvolle melk per dag
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik luister sinds kort soms hardstyle.![]()
Vanaf nu ben je baas.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Same here, voor de vakantie had ik 4000 posts in 4 jaar, nu heb ik er iets van 5500 waarvan 1000 in 1 weekquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef Dalando het volgende:
aantal posts: 19355 (gemiddeld 38 per dag)
1. 4 weken geleden stond dat nog op 28 pd. Ik ga Marokip nadoen, wat
2. Ik ga binnenkort de 20k halen.
dacht je dat ik serieus van plan was 7 liter melk per dag te gaan drinken?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, al moet je het wel opbouwen. Melkoverdosis kan resulteren in zeer ernstige kwalen.
quote:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef ConscienceNL het volgende:
dit is dus gewoon random slowchat?
Correct.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef ConscienceNL het volgende:
Ja?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:43 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
dacht je dat ik serieus van plan was 7 liter melk per dag te gaan drinken?
7 liter kan niet eens joh.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dat klinkt beter, al moet je het wel opbouwen. Melkoverdosis kan resulteren in zeer ernstige kwalen.
Zeer eens.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef Dalando het volgende:
Conscience rot ns heel snel op en kom pas terug als je van die kutsmiley verlost ben.
Melktoverdosis?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik typ dus "melkoverdosis", krijg ik deze suggesties:
[ afbeelding ]_________________!
hihi garpigquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:44 schreef BBQSausage het volgende:
Ik typ dus "melkoverdosis", krijg ik deze suggesties:
[ afbeelding ]_________________!
Mijn complimenten, je leert snel.quote:
Ja of gewoon 7 liter per dag koopt en meteen door de plee spoelt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wel als je op de wc zit, en het er wit weer uitpist.![]()
Dat dacht ik nou ookquote:
Ik ben al ruim twee jaar omquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:42 schreef JApieman het volgende:
[..]
Flips luisterd hardstyle?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat dacht ik nou ook
[..]
Ik ben al ruim twee jaar om
wat? ik zeg toch dat ik het garpig vind?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jij bent niet garpig, nu oprotten met die kutsmiley.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
wat? ik zeg toch dat ik het garpig vind?
Rot nou maar op, je bent niet leuk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Ja, en ik zeg dat ik jou niet garpig vind.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
quote:
Niet zo hatenquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:46 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rot nou maar op, je bent niet leuk.
Nee, want dan proef je die heerlijke smaak niet.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja of gewoon 7 liter per dag koopt en meteen door de plee spoelt.
quote:
Zo zou je het ook kunnen noemen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen haat, gewoon een mening.
GW style jeweet.
[..]
Eens.
waarom?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
wel optieven met die smiley
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:47 schreef Dalando het volgende:
Mensen, laten we vanaf nu even Conscience negeren, niet zijn posts quoten, niet op hem haten, geen reacties terug geven. Don't feed the troll.
doe wat?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
http://tinychat.com/2c0bl DOE HET
Ik snap het nut van TC echt niet. Waarom?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
OKE DANquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
NEEquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
En jij ook.quote:
Wenen zul je.quote:
Wie zie je baggeren dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ga even niet baggeren hier. Over 1 uur en 8 minuten kun je dat weer in NB doen.
Misschien als je er iets beter had uitgezien, maar ik geef niet om de mening van lelijke mensenquote:
Alle trolls zitten nu te fappen op meisje-halp-mijn-lamp-is-kaduukquote:
Hè?quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:53 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Misschien als je er iets beter had uitgezien, maar ik geef niet om de mening van lelijke mensen
BAM IN JE FEES IN JE FEES VIES GESTUURD
Als het niveau van NB tegenwoordig puur bagger is, dan ben ik blij dat ik tegenwoordig vroeg slaapquote:Op zaterdag 3 september 2011 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
Ga even niet baggeren hier. Over 1 uur en 8 minuten kun je dat weer in NB doen.
Ik ween heel niet.quote:
Wees maar blij dan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als het niveau van NB tegenwoordig puur bagger is, dan ben ik blij dat ik tegenwoordig vroeg slaapof feestjes heb
altijd al geweestquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wees maar blij dan.Het is daar echt treurig tegenwoordig.
staptijd eerder, Ragbroeder en SV zijn foetsiequote:
'Vroeger' had ik nog dikke discussies tot 6 uur 's morgensquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wees maar blij dan.Het is daar echt treurig tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
'Vroeger' had ik nog dikke discussies tot 6 uur 's morgensof allemaal muzieknummers posten enzo
Dat verneukt het topic dus, die tering TC, maar vooruit. DM de link eensquote:
Ik had politieke of geschiedkundige en soortgelijke discussiesquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Ja, het is nu zo'n beetje hetzelfde, alleen zonder discussies. Nou ja, het is nu meer zo van:
>Echt?
<Ja.
>Echt niet!
<Jawel
>Ok.
<Niet
>Wel
<Ok.
>Ok.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat verneukt het topic dus, die tering TC, maar vooruit. DM de link eens
[..]
Ik had politieke of geschiedkundige en soortgelijke discussies
Inderdaad, TCquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat verneukt het topic dus, die tering TC, maar vooruit. DM de link eens
[..]
Ik had politieke of geschiedkundige en soortgelijke discussies
Ik wilde het in het Grieks terugzeggen, maar de drank heeft het verpest om dat woordje te onthouden dus Proost terug!quote:
Gezien je datum van registreren had je het kunnen meemakenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Inderdaad, TC![]()
![]()
![]()
En zulke discussies heb ik nog nooit gezien in NB, dus ik ben bang dat dat echt verleden tijd is .
Flips!!! Wat doe je de 16de? Kom je ff borrel halen bij Bart dan?quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde het in het Grieks terugzeggen, maar de drank heeft het verpest om dat woordje te onthouden dus Proost terug!
De 16e doe ik 's avonds waarschijnlijk niets, dus ik ben aanwezig.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flips!!! Wat doe je de 16de? Kom je ff borrel halen bij Bart dan?
Ik ben er een jaartje tussenuit geweest.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gezien je datum van registreren had je het kunnen meemaken
Gezellig!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De 16e doe ik 's avonds waarschijnlijk niets, dus ik ben aanwezig.
Ik ben er nog.quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap er ook geen neuk van, iedereen zeiken om een ONZ SC, is hij er, gaan ze chatten op TC
Hmmm das wel lang jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ben er een jaartje tussenuit geweest.Begon met posten rond december 2009 tijdens Serious Request van 3fm, en ben toen weggegaan tot de volgende Serious Request, zo'n beetje.
Handig wel jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!!
Ga ik bart nu even op de hoogte brengen
Dat gezeik met TC is er altijd al geweest, zitten ze in een topic samen, gaan ze TCenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Snap er ook geen neuk van, iedereen zeiken om een ONZ SC, is hij er, gaan ze chatten op TC
Ik haat de TCquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is goedquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hmmm das wel lang ja
[..]
Handig wel ja
[..]
Dat gezeik met TC is er altijd al geweest, zitten ze in een topic samen, gaan ze TCen
Vind het onzinquote:
Primaquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is goed![]()
Hij is rond 8 uur thuis dus uhm uur of 10?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |