Naast het feit dat verschillende users houden van romantiek, waaronder ik en dus ook de afloop willen weten van de ontvangst van de roos op maandagavond bestaat er intussen nog steeds de vraag of vrouwen het leuk vinden om rozen te krijgen.quote:Op donderdag 1 september 2011 02:05 schreef Micson het volgende:
..als je een cadeautje voor ze meeneemt op een date? Maandag heb ik een tweede date met een meisje, en ik vind haar toch wel erg leuk. Is het een goed idee om mijn affectie te tonen door middel van een klein cadeautje ?
Ik , een romanticus pur sang, zou het leuk vinden om een roos mee te nemen. Ik ben echter van de oude stempel, en ik weet niet echt hoe mijn generatiegenoten hier tegenaan kijken. Dus, chicks van Fok!, hoe zouden jullie het vinden om dat te krijgen?
Groetjes!
Kan geregeld wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef Seven. het volgende:
Een roos. Aah man, ik zou er haast een moord voor doen om dat soort romantische shit nog eens te krijge.
Sjouwen schat, sjouwen. Nee, geen probleem. Ben zelf ook wel van de kleine dingetjes geven en zo. Hoewel, ik haal eerder ludieke dingen uit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Kan geregeld worden
Maar vind je het dan niet erg om daar de hele avond mee te lopen sjauwen?
Het is geen zware koffer.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:36 schreef stefanhaan het volgende:
Maar vind je het dan niet erg om daar de hele avond mee te lopen sjauwen?
quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:37 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sjouwen schat, sjouwen. Nee, geen probleem. Ben zelf ook wel van de kleine dingetjes geven en zo. Hoewel, ik haal eerder ludieke dingen uit.
Ben al blij het mee gemaakt te hebben spontaan rozen te krijgen en 1 keer werden ze bezorgd op mijn werk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:35 schreef Seven. het volgende:
Een roos. Aah man, ik zou er haast een moord voor doen om dat soort romantische shit nog eens te krijgen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah leuk een vervolg, want ik wil wel de afloop weten natuurlijk![]()
en ik hoop dat die gunstig is
Hmm, eens denken wat ik al uitgehaald heb in het verleden... dingetjes als liefdesbrieven, serenades en noem maar op. 's morgens besluiten een dagje weg te gaan etc. etc.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:38 schreef stefanhaan het volgende:
[..]Niet haten op mijn nederlands
Wat zou je aan een man geven dan?![]()
Ik zou me in eerste instantie kappot lachen en daarna zou ik het stiekem wel heel leuk vinden
Ik zou jou bijna rozen sturen.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Herman
hou op hoor ...
Ja, ik ga ook even wat doen en dan ronken. Slaap lekker voor straks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
Klinkt echt superleuk!quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:57 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hmm, eens denken wat ik al uitgehaald heb in het verleden... dingetjes als liefdesbrieven, serenades en noem maar op. 's morgens besluiten een dagje weg te gaan etc. etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |