Ja dat vond ik ook wel vervelend in het begin maar het wentquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Nicolette wel leuk maar die overdreven goeie uitspraak minder, het is net Leontine Borsato, met die rollende RRrrrr...
Ik ben wel vrij slank (niet dun), dat klopt wel.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah oke, dat komt meer in de buurt, ik dacht al
Door je foto denk ikIk dacht heel smal gebouwd en ook kleintjes
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:05 schreef Marloes het volgende:
Wat een kutprogrammaDe ene act is onwijs slecht en wordt de hemel in geprezen en wanneer iemand écht klinkt als zijn 'idool' en er ook nog op lijkt zijn ze kritisch..
Ja, mee eens!quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtMet die vreselijke sketches...
Hehe dat kijk ik ook niet. Vind dat echt een te stom programmaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach het is iig niet zo erg nog als wat hierna komtMet die vreselijke sketches...
Ik had het aan laten staan vorige week, was wat anders gaan doen en ineens loop ik terug naar de tv en zie weer die ene Lama met de andere Lama, god wat een onderbroekenlolquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Wat hierna komt heb ik nog nooit gekeken, lijkt me niets.
Leuk op een verjaardag dit, maar ja, dit is geen verjaardag.
Voor de Belgische kijkers en een voordeel omdat veel Nederlanders haar ook kennenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:13 schreef Marloes het volgende:
Zijn er hier ook meer mensen die zich afvragen wat Kelly in de jury doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |