Touché.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Cee het volgende:
Dit.
Oh, jij bent een ouwe lul en met jou kunnen we toch geen geld meer verdienen en je bent niet kroeliekroelie en je schreeuwde niet en je wist waar je over zong dus JIJ FAALT.
Maar dat is Elton John ook nietquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, hij deed het heel redelijk. Maar ja, hij is geen schattig klein meisje.
Ja goed, maar een kopie van Elton? Hij zingt en speelt goed, maar lijken... een beetje.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Toen hij net begon dacht ik, nee, maar naarmate het nummer vorderde had ik zoiets: nou toch best goed.
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja goed, maar een kopie van Elton? Hij zingt en speelt goed, maar lijken... een beetje.
Oke wat betreft is het wel goed jaquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).
Ja hee, dat zijn de andere sterren ook niet, maar het valt wel op dat de kinderen veel meer lof krijgen.quote:
Het nadeel is dat ze altijd nog zo'n vervelende kinderstem hebbenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja een beetje, maar de rest vond ik ook totaal niet lijken (de kinderen).
1 kind en 1 volwassene gaat door dacht ik.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oke wat betreft is het wel goed jaMaar komt er 1 winnaar of weer 1 kind en 1 oudere?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef D. het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ze altijd nog zo'n vervelende kinderstem hebben
Ze willen niemand aan het huilen makenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hee, dat zijn de andere sterren ook niet, maar het valt wel op dat de kinderen veel meer lof krijgen.
Ze kunnen beter niet mee doenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
1 kind en 1 volwassene gaat door dacht ik.
[..]
daarom kunnen ze ook beter een kinderster nadoen, wat hiervoor al iemand riep.
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.quote:
En dan 's middags uitzenden zodat wij in de avond andere kwaliteitsprogramma's kunnen kijkenquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.
Ja, zoals Holland in the Hoodquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef D. het volgende:
[..]
En dan 's middags uitzenden zodat wij in de avond andere kwaliteitsprogramma's kunnen kijken
Dat had je vroeger ook met de Playback Show toch?quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
NOG beter, al die kinderen hoeft van mij niet. Maak dan een aparte versie alleen voor de kinderen.
Ja de Miniplaybackshowquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had je vroeger ook met de Playback Show toch?
En de volwassenenversie is de soundmixshow.quote:
Dan zijn er nog meer TAL shows, wordt teveel denk ikquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze vonden zijn vorige edities beter. Was een beetje mhah.quote:Op zaterdag 10 september 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het commentaar van Jantje gemist, wat zeiden ze? Lijkt hij niet genoeg of niet zuiver?
Ahquote:Op zaterdag 10 september 2011 21:37 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ze vonden zijn vorige edities beter. Was een beetje mhah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |