Niet snel genoeg om ongezien te zijnquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Snelle edit!![]()
Maar daar is een site voor volgens mij, dan word je binnen een paar maanden niet meer gebeld door zulke instanties.
Oe, je begint al interesse te krijgenquote:
Nu met de telefoon proberenquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oe, je begint al interesse te krijgen
Ik zit op de goede weg
Lolcatquote:Op zaterdag 3 september 2011 23:26 schreef Cat22 het volgende:
s h++++++++ ,. 7777777777777777....................................................................................................................................................................................................................... ]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]]] :pppppppppppppppp
ppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPLLLLLLLoooooooooooooooooooooooooooooooooooLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
;;;;;;;;
+i
,';;ppppppppppppppp
l;LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOpppp\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Kappa sais hi.
Mijn internet valt er wel eens uit. Dan moet ik de router opnieuw opstarten. En dan bedenkik geliojk dat ik koffie wil en zulksquote:
Ja, en nu ben ik dus chagrijnigquote:
Je werd toen je in de sauna zat door je werkgever gebeld?quote:Op zondag 4 september 2011 00:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu ben ik dus chagrijnig
Je hebt je lippenstift gevonden?quote:Op zondag 4 september 2011 00:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ineens struikelde ik er over
Het lag vrij vlak onder mijn neus.
*giechel*quote:
Ik ben niet het lippenstift-type.quote:Op zondag 4 september 2011 00:16 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt je lippenstift gevonden?
Dat kan je dan altijd nog proberen als je oud bentquote:Op zondag 4 september 2011 00:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben niet het lippenstift-type.
Jammer, want ik vind vrouwen die felrode lippenstift kunnen hebben èn er dan nog stijlvol uit zien echt geweldig. Alleen als ik dat op doe zie ik er uit als een afgeschreven hoer![]()
Het woord van de dag: deal!quote:Op zondag 4 september 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
*giechel*
Ik kom zeer spoedig weer een avondje bij je en dan pruil ik voor je zo vaak je wilt.
Je mag er zelfs een foto van maken voor als je het even mist
Van die rimpelige lippen (OMG, dit klinkt foutquote:Op zondag 4 september 2011 00:20 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat kan je dan altijd nog proberen als je oud bent
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |