Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:37 schreef Tegan het volgende:
Mja, ik ben daar veel te braaf voor. Zomaar neuken.
Of bekeerbaar.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.![]()
Het bleef bij een lame half zoentje. Terwijl ik wel duidelijk zin had in meer. Toen daarna wel in elkaars armen geslapenquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:36 schreef kedge het volgende:
[..]
En andersom als hij je al afwijst om te kussen
Dat valt bij mij onder uiterlijke schijn.quote:
Uhm je ligt met elkaar in bed, hij wijst je af en je slaapt vervolgens in elkaars armen ?quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het bleef bij een lame half zoentje. Terwijl ik wel duidelijk zin had in meer. Toen daarna wel in elkaars armen geslapen. Misschien is hij toch homo
. Mijn vrienden vonden hem iig mateloos irritant toen ze hem ontmoette.
Ik ga pas los als hij zich vastgeketend heeftquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Brave meisjes zijn alleen leuk als dat brave uiterlijke schijn is.Welke categorie hoor jij bij?
Ah, de "stiekem wilde je altijd al wel"-verdediging.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt bij mij onder uiterlijke schijn.
Hij moest blijven slapen en het was een klein bedquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:40 schreef kedge het volgende:
[..]
Uhm je ligt met elkaar in bed, hij wijst je af en je slaapt vervolgens in elkaars armen ?
Ik had je niet als dominatrix ingeschat.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
Ik ga pas los als hij zich vastgeketend heeft.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Litpho het volgende:
Ah, de "stiekem wilde je altijd al wel"-verdediging.
Figuurlijk, letterlijk, either wayquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had je niet als dominatrix ingeschat.
Als ik in bed lig met een leuke meid, dan ben ik te hitsig om iemand dan af te slaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hij moest blijven slapen en het was een klein bed.
Ik vond je leuker toen ik nog niet bewust was van deze kant van jou. Ik hou 't maar bij een laf kusje dan.quote:
En een ruim bed.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vond je leuker toen ik nog niet bewust was van deze kant van jou. Ik hou 't maar bij een laf kusje dan.
Dat sowieso.quote:
Het was ook heel ver lopen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zegt de man die een neukvoorstel van CL afwees omdat het te ver lopen was.
Thanks for that!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:43 schreef kedge het volgende:
[..]
Als ik in bed lig met een leuke meid, dan ben ik te hitsig om iemand dan af te slaan
Ik kom er wel bij liggen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor mij alleen is dat bed ook huge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |