quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de hamsterkooi aan het verschonen. Misschien is het iets in het zaagsel.
En dan komt de Bommanraps van eind 2011 erachteraan. Bij wijze van. Sterk afgezwakt maar toch.quote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef oh-oh het volgende:
Echt, een kneiter van een plaat, die Bomman Raps Haait
Mijn tip voor de volgende keer, een mondkapjequote:Op zondag 4 september 2011 12:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben de hamsterkooi aan het verschonen. Misschien is het iets in het zaagsel.
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?quote:Op zondag 4 september 2011 11:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ooeeeh ooehh, mag ik gokken?
Oh nee wacht ik zie ze in Basket Case kleding op die foto's en op de foto van Bart. Ook goed!
Ik dacht aan de voorkant van dat album, met die baby onder water...quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?
quote:Op zondag 4 september 2011 12:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar volgens 3fm facebook wordt het Giel "Nirvana" Beelen...ik ken de Nirvanaclips niet zo goed, maar er is er vast 1 met een zwembad?
nja, maar dat is niet echt een clip...quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht aan de voorkant van dat album, met die baby onder water...
quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dear god in heaven we krijgen z'n leuter weer te zien. Hiephoi.
quote:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
kunnen ze echt niet eens opbokken met dit zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiknummer?
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)quote:
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)
kijk! dan maakt die je traag van begripquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.
dat kan toch helemaal niet Timur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |