nja, maar dat is niet echt een clip...quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht aan de voorkant van dat album, met die baby onder water...
quote:Op zondag 4 september 2011 12:29 schreef Cee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh dear god in heaven we krijgen z'n leuter weer te zien. Hiephoi.
quote:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 12:34 schreef alors het volgende:
[..]
kunnen ze echt niet eens opbokken met dit zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiknummer?
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)quote:
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.quote:Op zondag 4 september 2011 12:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wat zit er in dat hamsterzaagsel van je? je wordt er hyperactief en traag van begrip door....;)
kijk! dan maakt die je traag van begripquote:Op zondag 4 september 2011 12:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het kan ook door de hamsterkattenbakvulling komen.
dat kan toch helemaal niet Timur!quote:
+1quote:
Ik zou direct opgehangen hebben als ze zouden bellenquote:
Dit.quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou direct opgehangen hebben als ze zouden bellen
En dat terwijl ze het nog hebben nagespeeld.quote:Op zondag 4 september 2011 12:55 schreef Swomp het volgende:
Serieus, ze snapte het niet eens geloof ik
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.quote:
+1quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.
Dit, 100% dit.quote:Op zondag 4 september 2011 13:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1
zeg dan of duidelijk dat je niet wil meewerken en hang op of doe gewoon leuk mee. deze dame luisterde niet, bralde maar wat en gaf aan niet mee te willen werken en bleef toch maar hangen.
wat is je gsm-nummer? ga ik ons opgeven!quote:
Echt he. Wat een met-twee-maten-meterij wordt er soms uitgevoerd hier. Als de koningin er niet bij was zou ie een consumptiebon toe krijgen.quote:Op zondag 4 september 2011 13:03 schreef Evertjan het volgende:
als die concertschreeuwer ook 1 jaar vast blijf zitten dan eet ik een stuk uit de vloer
Ik weet niet wat ze aan het doen was, maar ten eerste zou het mij overvallen als ik ineens een radiozender aan de lijn zou hebben en ten tweede zou ik me voor het blok gezet voelen en er van balen dat iemand me dit zou flikken. Beter recht in m'n gezicht zeggen dat je me tof vindt dan via de radio!!quote:Op zondag 4 september 2011 12:59 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt iemand toch beleefd afwijzen... ja op nationale radio zal het altijd pijnlijk blijven, maar zo vind ik echt treurig.
nja, ze had in het begin van het gesprek wel de tijd aan de mensen in ahar buurt te vragen of ze de juiste radiozender op te zoeken......quote:Op zondag 4 september 2011 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze aan het doen was, maar ten eerste zou het mij overvallen als ik ineens een radiozender aan de lijn zou hebben en ten tweede zou ik me voor het blok gezet voelen en er van balen dat iemand me dit zou flikken. Beter recht in m'n gezicht zeggen dat je me tof vindt dan via de radio!!
yup, 2 dagen geleden ofzo. iets met copyrightsquote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Heej, Twitwouter opgeheven?
Ik wilde iemand dat Queen fragment laten horen
Daarom zou ik het gesprek al niet eens zover laten komen en had gelijk de verbinding verbroken. Je zet iemand ontzettend voor het blok he?quote:Op zondag 4 september 2011 13:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ze had in het begin van het gesprek wel de tijd aan de mensen in ahar buurt te vragen of ze de juiste radiozender op te zoeken......
nee, ik blijf er bij dat dit meisje raar reageerde en dat ze op zijn minst had kunnen luisteren en antwoorden of duidelijk had kunnen zeggen dat ze er niet van gediend is en op kunnen hangen.
hij zit nu op http://www.youtube.com/user/TwitWouter3FMquote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef oh-oh het volgende:
Heej, Twitwouter opgeheven?
Ik wilde iemand dat Queen fragment laten horen
yup, mee eens. en dat deed ze dus niet. ze liet het eerst allemaal gebeuren en zonder het echt te begrijpen wilde ze ermee kappen. als je het dan zover laat komen moet je ook "b" zeggen vind ikquote:Op zondag 4 september 2011 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom zou ik het gesprek al niet eens zover laten komen en had gelijk de verbinding verbroken. Je zet iemand ontzettend voor het blok he?
Je hoeft niet mee te werken, zeg dan nee sorry, doe ik niet aan mee, en hang op!quote:Op zondag 4 september 2011 13:09 schreef Evertjan het volgende:
en het wordt ook altijd van te voren opgenomen het is niet alsof je gelijk live in de uitzending bent
Dan nog zou ik missch wel net zo gereageerd hebbenquote:Op zondag 4 september 2011 13:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, mee eens. en dat deed ze dus niet. ze liet het eerst allemaal gebeuren en zonder het echt te begrijpen wilde ze ermee kappen. als je het dan zover laat komen moet je ook "b" zeggen vind ik
nja, heb je natuurlijk een punt. het gebeurd allemaal vrij abrupt en snel en niet iedereen is daar even handig inquote:Op zondag 4 september 2011 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog zou ik missch wel net zo gereageerd hebben
Puur omdat ik me overdonderd voel en niet weet wat me overkomt. En ik was niet akkoord gegaan met uitzenden van dat stuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |