abonnement Unibet Coolblue
pi_101565073
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:11 schreef tdrone het volgende:

[..]

Het is een complot van de maffia!
Echt waar? ;(
pi_101565077

Kill 1
Het was een mooie zomeravond toen TheVulture aan de oever van de rivier zat. Hier ging hij wel vaker heen als hij zijn ei kwijt moest. Hij deed dit in de vorm van gedichten. Hij vond alles wat er in het dorp gebeurde verschrikkelijk en het was aan hem te zien. Mensen schatten hem dagelijks ouder in en nu er zoveel dood en verderf was, leken er iedere dag wel weer jaren op zijn gezicht erbij te zijn gekomen.

Hij schreef over de moorden, het leven, de vogels, de vissen in het water en de zon aan de hemel. TheVulture was net lekker bezig toen hij ineens geritsel en stemmen hoorde. Hij liet van schrik zijn pen vallen en keek om. Hij zag hoe iemand met een schop in zijn hand van een fiets afsprong. Hij vloekte erbij. TheVulture kreeg een ferme klap tegen zijn achterhoofd met een hark en raakte bewusteloos. ‘Je laat blauwe plekken achter!’ ‘Boeiend? Onder de grond of in zijn kont?’ Vroeg de man en hij hield zijn schop omhoog. ‘Schop deels in de kont, deels in de grond.’ En zo eindige het leven van TheVulture (Cupido) met zijn hoofd in de wolken en zijn voeten van de grond.

Kill 2
IJsdraakje (zombie) was net wakker, toen ze zich realiseerde dat haar broer bijna jarig was. Het was een heerlijke dag en ze had haar ramen wijd open gezet. Ze had haar kopje koffie op en had heerlijk gebadderd, dus nu was het tijd om het dorp in te gaan. De dag is weer begonnen en IJsdraakje had er zin in. Ze deed een vreugdedansje, om een of andere reden was ze echt vrolijk. Misschien had het iets te maken met het feit dat ze ook nog eens bijna ging trouwen. Ze was zo blij. Alles zou rood en wit zijn. Oh wat had ze er zin in.

Enfin, ze moest een cadeautje kopen. Maar nu nog niet, eerst weer eens haar prachtige trouwjurk passen. Ze wist al precies wat ze zou zeggen op de bruiloft. Ze had het al helemaal uitgestippeld, de duiven, de taart en het kapelletje vol met kleurige glas-in-loodramen waarbij ze dan naar diezelfde ramen zou wijzen en zou zeggen:’Jij brengt kleur in mijn leven.’ De telefoon ging en met bruidsjurk en al liep ze naar de telefoon in haar slaapkamer. Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’

Kill 3
Tha_Erik zat op een dag onder een boom. Hij sliep. Hij droomde over de dood en verderf in zijn dorp. Hij glimlachte er een beetje bij. Oh ja, de maffia schepte chaos en Tha_Erik hield ervan. Die vloedgolf van moorden, hij sliep er echt niet minder om. Hij had zijn maatjes en het dorp was te stupide om de juiste daders te vinden. Hij lachte in zijn vuistje, maar wie het laatst lacht, lacht het best.

Een man ging naast hem zitten. Tha_Erik stelde zich netjes voor. Deze man had klasse en stijl, deze man, oh ja, hij zag ineens een toekomst met hem. Het werd erg gezellig tussen de twee. Tha_Erik wilde zijn hand op zijn been leggen, toen de man van zijn dromen hem ineens keihard in zijn kruis sloeg. ‘Deze is voor het stelen van mijn plekje onder de boom’ Hij sloeg Tha_Erik tegen zijn hoofd. ‘Deze is voor mijn arme zusje’ De man pakte een jachtgeweer en verloste Tha_Erik(maffia) uit zijn lijden. ‘En deze, deze is gewoon voor mij.’ De man liep weg met geweer in zijn hand en verdween aan de horizon.

Kill 4
Liesje zat in een busje met haar mond dicht getapet en haar handen vastgebonden op haar rug. Ze had geen idee waar ze was, maar wist wel dat ze ergens in voort bewoog. Liesje was helemaal versuft. Ze voelde dat ze stopte. Ze zag een raam en keek naar buiten. Ze zag een man onder een boom en wist dat het niet goed zat. Er ging een deur open en een in het zwart gehulde vrouw sleurde Liesje naar buiten. ‘Kutzooi!’ Siste de vrouw. Liesje huiverde. ‘Je hebt geluk, ik ben te laat.’ De vrouw liep weer naar het voertuig. ‘Je loopt maar terug.’

Disclaimer: Hij/zij is willekeurig.
Anonimity is a bliss
pi_101565103
Ik leef!
pi_101565133
Disclaimer2: Ik heb niks tegen homo's
Anonimity is a bliss
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 20:14:57 #180
169210 liesje1979
pi_101565232
Erik jij gemenerd ik wíst het maar voelde me alweer schuldig! _O-.
Jij kan gewoon niet liegen. O+

En wat is er met mij gebeurd?
pi_101565252
Hoe ging Erik dood? Door de busdriver?
pi_101565284
I knew it....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101565400
Wel homo-erotisch :9
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 20:20:13 #184
169210 liesje1979
pi_101565479
kill 1 is van Erik vergeef me dat ik geen linkjes zoek enzo.

gedichten erik doet iets met taal
veranderd in zijn fobo naar oude man
blauwe plekken. mod
pi_101565618
Ik heb hier heel even een dingetje
Anonimity is a bliss
pi_101565634
Ik denk dat Liesje is gered door de velddoctor, en dat Erik is vermoord door of een geniale actie van de busdriver, of door de nachtwaker, of door de zombie :D
pi_101565642
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 20:23 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik heb hier heel even een dingetje
Waar?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101565682
quote:
10s.gif Op zondag 4 september 2011 20:14 schreef liesje1979 het volgende:
Erik jij gemenerd ik wíst het maar voelde me alweer schuldig! _O-.
Jij kan gewoon niet liegen. O+

En wat is er met mij gebeurd?
Ja das heul vreemd :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101565690
Is er een dode oud-SL die me even kan helpen? Mijn mede SL kan het even niet, maar ik heb wel hulp nodig
Anonimity is a bliss
  One tough cookie zondag 4 september 2011 @ 20:24:29 #190
169210 liesje1979
pi_101565702
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 20:15 schreef honkeytonk het volgende:
Hoe ging Erik dood? Door de busdriver?
ik vermoed door de nachtwaker, dus het is handig deze kill eerst even te laten rusten we hoeven het niet uit te schrijven voiot de maffia natuurlijk.
pi_101565708
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef gewoonfaye het volgende:
Is er een dode oud-SL die me even kan helpen? Mijn mede SL kan het even niet, maar ik heb wel hulp nodig
TV ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101565963
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

TV ;)
check :)
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101566067
quote:
Kill 2
IJsdraakje (zombie) was net wakker, toen ze zich realiseerde dat haar broer bijna jarig was. Het was een heerlijke dag en ze had haar ramen wijd open gezet. Ze had haar kopje koffie op en had heerlijk gebadderd, dus nu was het tijd om het dorp in te gaan. De dag is weer begonnen en IJsdraakje had er zin in. Ze deed een vreugdedansje, om een of andere reden was ze echt vrolijk. Misschien had het iets te maken met het feit dat ze ook nog eens bijna ging trouwen. Ze was zo blij. Alles zou rood en wit zijn. Oh wat had ze er zin in.

Enfin, ze moest een cadeautje kopen. Maar nu nog niet, eerst weer eens haar prachtige trouwjurk passen. Ze wist al precies wat ze zou zeggen op de bruiloft. Ze had het al helemaal uitgestippeld, de duiven, de taart en het kapelletje vol met kleurige glas-in-loodramen waarbij ze dan naar diezelfde ramen zou wijzen en zou zeggen:’Jij brengt kleur in mijn leven.’ De telefoon ging en met bruidsjurk en al liep ze naar de telefoon in haar slaapkamer. Er stond iemand bij haar raam met de rug naar haartoe en met de telefoon in haar handen. ‘IJdraakje is even druk, ze belt zo terug.’ IJdraakje pakte snel een vaas om zichzelf te verdedigen, maar toen ze langs het bed liep en bijna bij de vrouw was, grepen twee handen haar van onder het bed. Ze viel voorover en de in zwart gehulde vrouw stapte opzij, gaf het laatste zetje en zag hoe IJsdraakje uit het raam viel. ‘Behouden vaart, mop.’
Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel
Dit gaat over Tdrone
pi_101566596

PART DEUX.

Het sloeg in als een bom toen Lynda (dorp) hoorde dat haar geliefde Tha_Erik overleden was. ‘Waarom?!’ Smeekte ze richting de sterrenhemel ‘Waarom nou? Waarom koos je voor dit pad? Waarom ging je dood? Oh lieve Tha_Erik, waar jij gaat, ga ik.’ Lynda pakte alle drank die ze in de kast had staan en begon te drinken. De velddokter vond haar, maar het was al te laat. Lynda stierf en leefde samen met haar geliefde verder in de hemel.

In het holste van de nacht schraapte IJsdraakje haar gekraakte hoofd van de straat. Ze wilde wraak en ze wilde het snel. Met trouwjurk en al holde ze richting het huis van bartjebart(maffia), die op dat moment lekker lag te slapen. ‘Ik zou gaan trouwen!’ Schreeuwde ze. De lucht van haar rottende lichaam, deed bartjebart smeken om genade, maar IJsdraakje was onverbiddelijk. Ze draaide zijn nek 360 graden om en viel naast hem in een diepe, vredige, eeuwige slaap.

Dit stukje bevat geen hints.
Anonimity is a bliss
  zondag 4 september 2011 @ 20:40:34 #195
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101566620
quote:
14s.gif Op zondag 4 september 2011 20:30 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Jarig: De FOK!jaardag van Lutte!
Gebadderd: Boxershort onder zwembroek?
‘Behouden vaart, enuit het raam viel: Sinterklaas left the building
uit het raam viel: "oeeh vallende blokjes" in zijn ondertitel
Dit gaat over Tdrone
Ok, van mij uit weer even een inventarisatie van mogelijke hints, zoals ik het zie:

Kill 1:
Gedichten
rivier
ouder worden/ ouder schatten
dood en verderf, komt in kill 3 ook voor ( kan ook gewoon taalgebruik zijn)
vogels/ vissen
fiets
Schop
In de kont...

Kill 2:
Broer ( er zit in kill 3 ook een zusje)
verjaardag
bad
alles wat met bruiloften te maken heeft
rood/wit kleurig
telefoon ( die hadden we ook in kill 2 van nacht 1)
Varen

Kill 3
Dood en verder ( zie kill 1)
Zusje ( zie kill 2)
slapen ( waarom slapen als je ook dood kan zijn kill 2 nacht 1)
stijl en klasse
Boom (komt ook terug in kill 4)
jacht geweer

kill 4
Hier zitten maar weinig hints in volgens mij

Bus
Boom ( ook in kill 3)
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101566652
Snif :'(

Erik }:|
pi_101566749
Al 3 maffia en een spion weg :D
  zondag 4 september 2011 @ 20:43:04 #198
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_101566789
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 20:41 schreef lynda het volgende:
Snif :'(

Erik }:|
Maffialiefje. :')

En ik in een trouwjurk, het idee. :') _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_101566790
Aaaah Erik en Lynda O+
Sitting in a tree K-I-S-S-I-N-G. First comes love, Then comes marriage. Then comes the baby in the baby carriage!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_101566815
quote:
17s.gif Op zondag 4 september 2011 20:43 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Maffialiefje. :')

En ik in een trouwjurk, het idee. :') _O-
Vind je het normaal om mij 's nachts wakker te maken }:|
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')