Die kijken misschien wel link uit, met Zeljko Joksimovic als 'tegenstander'... ik had ook echt wat anders gestuurd dan dit liedje trouwens, je kan al raden dat dit kansloos is tegen Servië.quote:Op woensdag 15 februari 2012 16:52 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat er van het zogenaamde superteam uit de OP niet veel is overgebleven?
Servië, Kroatië, Macedonië en Slovenië geven al een stuk of 35 punten. Dan nog wat diasporavoting uit landen als Nederland en Zweden, en een prima loting, dus het moet wel heel gek gaan, wil dit zich niet kwalificeren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:46 schreef Aoibhin het volgende:
Wéér een ballad! Kwalitatief gezien is dit best aardig, maar of het echt een kans maakt tussen de andere (veel aanstekelijkere) ballads is mij de vraag... Het is dat het B&H is die nog nooit een finale hebben gemist, maar ik heb zo'n gevoel dat het best wel eens in de semi kan blijven steken. Wel aan het einde van de avond, dat is een voordeel.
Sowieso denk ik dat van al die ballades er uiteindelijk maar iets van twee doorgaan of zo. Veel van hen zullen wegvallen in de ballad-sleur van de avond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |