SPOILER: Drumpie's WorldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: EinschteinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Datdus's survival serverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• www.minecraft.net Officiële website. Hier kan je de classic mode van de game spelen in je browser of het spel aanschaffen.
• www.pcgamer.com Hier kan je de demo downloaden van minecraft!
• www.minepedia.net Dé Minecraft wiki. Handig om te kijken hoe je voorwerpen moet craften en voor de FAQ.
• www.minecraftforums.net Forum waar heel veel te lezen/zien is. Van screenshots tot filmpjes en tutorials.
• www.crafthub.net Blog over Minecraft.
• www.twitter.com/notch Twitter van de ontwikkelaar van Minecraft.
• www.notch.tumblr.com Blog van de ontwikkelaar van Minecraft.
Fok - In-game
Tuut-chips - Powerkiwi
SuperKaasNacho - Epicosaurus
JaimyLee - JaimyLee
Toothless- Dostya
maurisioo - maurisioo
vogelkooi- remlof
Hatsekiedee - Groentetaart
MissionPhailed - Weerfenomeen84
SuperHarregarre - Harregarre
Sosuacafe - sosua
Mender - MenderV
TJV - TomVNL
Jesse_van_Laar-Jesse_van_Laar
Yuri_Boyka - Drumpie
Dnbrainwash - Dnbrainwash
psvunited - psvunited
Berend. - Pixiio
Verbodsbord - aron7120
Timwonnacott - Looniar
Ten_minste_houdbaar_tot - robjes
rockxas - rockxas1
Dagoduck - Larshei
jebentzelfeenfiets. - Wubdor
Sitethief - Sitethief
pletvandepettenflet - l2emy
Burnaboy - Torchedini
Drebbelman - Drebbelman
DeHovenier - WalkingSlow
-Datdus- - Datdus
Vbownswow - gogosweden
drumstickNL - Piekartz
einschtein - einschtein
Mordecai - xMordecai
replay11nl - replay11nl
Parvus : aSe38
Ceees2 - Ceees2
KaasManiak : KaasManiak
AwesomeSauce : Fried__Chicken
DutchSpike : DutchSpike
MineraalWater - Plexcon
Bobbernaut - Bobbernaut
Maanvis - Maanvis
Flodder450-Flodder450
AlchemistOfSorrows - Goost
[ Bericht 1% gewijzigd door Yuri_Boyka op 03-09-2011 15:44:05 ]If not now, then when.![]()
faghola, ik had de lapo.A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Weer dat getyfus hunt_____________!2
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
If not now, then when.![]()
stel je aanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
![]()
De LAPO bestaat niet meer!! Net zoals de TVP.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef mschol het volgende:
zowiezo: degene met LAPO moet maar een nieuw topic openen, niet andere...If not now, then when.![]()
dat dus..quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:14 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaanquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
De LAPO bestaat niet meer!! Net zoals de TVP._!
![]()
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaan_!
Owja, niet met de tijd meegaan._!
quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:15 schreef mschol het volgende:
[..]
denken dat de TVP en LAPO niet meer bestaan_!
quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
En als de LaPo niet meer bestaat, waarom proberen jullie hem dan elke keer weer te hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.
Barts Padawan
Zodat het knopje open nieuw deel tevoorschijn komt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En als de LaPo niet meer bestaat, waarom proberen jullie hem dan elke keer weer te hebben
ze hebben officeel nooit bestaan, voor de rest bestaan ze gewoon: de tvp is de volgen knop (sterker nog, de aangeroepen functie heeft iets met tvp erin wat ik gezien heb)quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Officieel niet nee. Dat mensen onder een rots blijven zitten is toch niet zo mijn probleem.
en de lapo is gewoon laatste post, die dus gewoon nog steeds bestaat, als die niet zou bestaan zouden topic nml niet meer dicht gaan![]()
die komt ook als jullie niet hunten hoorquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zodat het knopje open nieuw deel tevoorschijn komt._!
Barts Padawan
Even om al het gemekker te onderbreken..
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
Ja maar toen de "open nieuw deel" knop er kwam is er ook gezegd door de fok staff dat het nu niet meer uitmaakt wie hem opent omdat iedereen hem kan openen. Snap sowieso niet het probleem dat als iemand anders hem opent. Daarbij wacht ik juist op de open nieuw deel knop, niet op de lapo.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben officeel nooit bestaan, voor de rest bestaan ze gewoon: de tvp is de volgen knop (sterker nog, de aangeroepen functie heeft iets met tvp erin wat ik gezien heb)
en de lapo is gewoon laatste post, die dus gewoon nog steeds bestaat, als die niet zou bestaan zouden topic nml niet meer dicht gaanIf not now, then when.![]()
knopje === lapoquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja maar toen de "open nieuw deel" knop er kwam is er ook gezegd door de fok staff dat het nu niet meer uitmaakt wie hem opent omdat iedereen hem kan openen. Snap sowieso niet het probleem dat als iemand anders hem opent. Daarbij wacht ik juist op de open nieuw deel knop, niet op de lapo.![]()
![]()
En weer een pagina vol aan gezeik over de lapo. Kap met dat hunten, post dat topic gewoon normaal vol.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
true, maar zonder lapo geen knopje, en om dingen als hunten te voorkomen lapo === knopjequote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat knopje is voor iedereen die het volgende deel wilt openen.
wordt tijd dat ze dat inbouwen![]()
en dat knopje komt er ook als we gewoon de laatste 10/15 posts vullen met normale posts, ipv lapo hunten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, dat knopje is voor iedereen die het volgende deel wilt openen.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Legende van FOK! in de maak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |