Ja, daarom ga ik ook nu de deur uit. In een vorig leven kende ik een geweldige lunchroom in Hoek van Holland, ben benieuwd of die nog bestaatquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar Baaf, morgen is het weer kutweer
Enjoy!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:09 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ja, daarom ga ik ook nu de deur uit. In een vorig leven kende ik een geweldige lunchroom in Hoek van Holland, ben benieuwd of die nog bestaat![]()
Lief van Qquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:05 schreef senesta het volgende:
Pff, ik kom net mijn bed uit, opgezwollen ogen en waarschijnlijk een lekkere graaf dracula teint. Zie hier de foto van Elco langs komen en probeer de tranen weg te slikken, kijk ik naar buiten en denk: "huh, is dat niet Baloe?" En ja hoor, daar is Qwea. Met een setje om een voetafdruk te nemen van Elco. Nou brullen weer natuurlijk.
Nogmaals bedankt Qwea, als ik weer wat meer toonbaar ben gaan we een keer samen een bakkie doen
Oehquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:16 schreef Rewimo het volgende:
Zometeen maar weer naar de Aldi, want gisteren ben ik vergeten yoghurt mee te nemen en we moeten ook eieren hebben. Morgen krijgen we bezoek, en Christan en ik gaan een appeltaart bakken, met appels van eigen boom
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:05 schreef senesta het volgende:
Pff, ik kom net mijn bed uit, opgezwollen ogen en waarschijnlijk een lekkere graaf dracula teint. Zie hier de foto van Elco langs komen en probeer de tranen weg te slikken, kijk ik naar buiten en denk: "huh, is dat niet Baloe?" En ja hoor, daar is Qwea. Met een setje om een voetafdruk te nemen van Elco. Nou brullen weer natuurlijk.
Nogmaals bedankt Qwea, als ik weer wat meer toonbaar ben gaan we een keer samen een bakkie doen
Ik las het en ik dacht "Wacht es, ik heb er 1 met en 1 zonder poot van Baloe, toch?" Dus iddquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Q, je bent een schatje, dat je naar senes gegaan bent met het pootafdruksetje
Uhm.... is het niet de bedoeling dat je het flesje van de drank verwijdert voor je het in een glas kiept?quote:
Neequote:Op zaterdag 3 september 2011 11:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Uhm.... is het niet de bedoeling dat je het flesje van de drank verwijdert voor je het in een glas kiept?
Jij hebt iets met duikboten he?quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeDit is een duikboot. Bij elke teug bier komt de flugel iets meer omhoog waardoor je laatste slok een bek flugel is.
Vroeger smaakte dat beterIk drink ze straks wel gewoon naast elkaar
Festival LMSE ( www.lmse.nl ) in mijn achtertuin. aka zuipen als een idioot met vrienden. En 's avonds moeten vrienden in de stad draaien dus dan gaan we gewoon doorquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt iets met duikboten he?![]()
Wat staat er vandaag eigk te gebeuren dat het dieet een dagje overboord wordt gekiept?
Ik heb geen nachtpon maar ik had een lekker lang groot slobbershirt aan die eigenlijk al rijp is voor de afvalbak, maar hij zit zo lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:38 schreef Qwea het volgende:
[..]Graag gedaan. En boeie dat je in je nachtpon enzulks was.
![]()
![]()
Likje van Baloe
Aiaiaiaiai! Have fun!quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Festival LMSE ( www.lmse.nl ) in mijn achtertuin. aka zuipen als een idioot met vrienden. En 's avonds moeten vrienden in de stad draaien dus dan gaan we gewoon door
Thnx! Komt goed. Zal ongetwijfeld wel wat pics postenquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aiaiaiaiai! Have fun!![]()
Ik ga Dirty Dancing kijken.![]()
En stomme indaha die me de hele tijd volpropt met vlaai. Nu moet ik lunsen met appelvlaai. Dwama.![]()
0quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik las het en ik dacht "Wacht es, ik heb er 1 met en 1 zonder poot van Baloe, toch?" Dus iddIk vond het iig fijn dat ik senes er blij mee heb kunnen maken
En senes, jij bedankt voor de medicijnen
En dat bakkie mag je komen halen als je er aan toe bent
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 3 september 2011 11:55 schreef senesta het volgende:
[..]
[Quote]We hadden net een nieuw pak medicijnen gehaald voor we weg zouden, er zit echt nog veel in. Alle andere medicatie breng ik naar de DA terug volgende week, misschien dat hij er iemand anders nog blij mee kan maken. Voer kunnen ze wel gebruiken bij het asiel denk ik
Kloptquote:De katten voelen trouwens prima aan als je verdrietig bent, ze lopen de hele dag achter me aan en volgens mij zijn ze nog nooit zo knuffelig geweest. Zelfs hummer klom op schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |