Ik vind het nogal kinderachtig eerlijk gezegd... Kunnen ze nu niks leukers verzinnen zonder iemand af te zeiken?!quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik, als lichte stotteraar, kan er wel om lachen. maar ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat kan en echt handig als radiospel vind ik het dan ook niet.
Ik begin hem steeds meer te hatenquote:Op zaterdag 3 september 2011 13:55 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, kan iemand ervoor zorgen dat Domien geen kleurstoffen meer krijgt??
Domien Domien Verschuuren
Oh jongens, wat een dag! @janslagter staat ZELF ijsjes te tappen! #osd #hmf moby.to/qmobj9
ik vind het wel grappig. dat jeugdige enthousiasmequote:Op zaterdag 3 september 2011 14:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik begin hem steeds meer te haten
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 12:53:43alleen maar bagger op tv vanavond, dan maar tussen 20 en 22u naar @rudymackay op #3fm luisteren
reageer retweet
en wat een verhaal op de radio.twitter:rudymackay twitterde op zaterdag 03-09-2011 om 14:17:46@3rdrocknl zo mag ik het horen! reageer retweet
Mooi, scheelt weer bijlezen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 15:56 schreef Pino112 het volgende:
Michiel heeft al 4 uur niks meer getwitterd!!!!1111!
Lekkerquote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Allrounder het volgende:
Zo de Weber maar voor de laatste keer dit jaar erbij pakken, helaas.
Ik ga ook maar eens richting de BBQ.quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:32 schreef Allrounder het volgende:
Zo de Weber maar voor de laatste keer dit jaar erbij pakken, helaas.
quote:
Eens! En ja ik ga al!!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van waarom een Megahit een goed concept is dat met de juiste keuze heel verrassend aan kan slaan. Dit liedje had heel makkelijk een stille dood kunnen sterven maar door de hoge airplay werd het snel opgepikt en steeds leuker gevonden. Ik zelf vond het eerst niet echt een geweldig nummer of zo maar na een weekje MH viel het kwartje hard.
Dat soort nummers moeten ze gewoon vaker kiezen. Een hit or miss. Niet een vanzelfsprekende hit omdat het gros van 't volk toch alles slikt wat de artiest in kwestie uitbrengt (lees: Anouk, Bløf, Coldplay etc.). Durf op je bek te gaan met het verkondigen van een MH die nooit een hit wordt want van de 5 mislukkingen zit er 1 Gotye tussen die tegen alle verwachtingen in hoge ogen gooit.
Zo, einde monoloog, nu hup hup allemaal naar buiten perenijsjes eten.
+1quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:11 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van waarom een Megahit een goed concept is dat met de juiste keuze heel verrassend aan kan slaan. Dit liedje had heel makkelijk een stille dood kunnen sterven maar door de hoge airplay werd het snel opgepikt en steeds leuker gevonden. Ik zelf vond het eerst niet echt een geweldig nummer of zo maar na een weekje MH viel het kwartje hard.
Dat soort nummers moeten ze gewoon vaker kiezen. Een hit or miss. Niet een vanzelfsprekende hit omdat het gros van 't volk toch alles slikt wat de artiest in kwestie uitbrengt (lees: Anouk, Bløf, Coldplay etc.). Durf op je bek te gaan met het verkondigen van een MH die nooit een hit wordt want van de 5 mislukkingen zit er 1 Gotye tussen die tegen alle verwachtingen in hoge ogen gooit.
Zo, einde monoloog, nu hup hup allemaal naar buiten perenijsjes eten.
yeah baby!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |