abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_101518418
teehee
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_101518455
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 23:53 schreef gewoonfaye het volgende:

[..]

Ik kan nu niet meer overleggen met mijn mede SL :'(
ja sorry ik was pleite :@ maar daar doen we geen uitlatingen over ;) Het aantal hints per maffia, dus. Je kan je baseren op het verleden :+
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  One tough cookie zaterdag 3 september 2011 @ 03:01:11 #203
169210 liesje1979
pi_101518644
Naatje zat onwijs te vissen bij Roger, toeval?
pi_101518714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:36 schreef lynda het volgende:
hey Cable en Naatje, waarom mocht ik geen BM worden? :7
Je was het de vorige keer al . althans in mijn spel en ik was even weg. excuus.
Daarnaast, geen idee waarom wel mijn stem heb je als jeje beschikbaar stelt :).

Druk in programmeer code verzeilt. Omdat als burgemeester je toch een frisste blik op het geheel probeert te houden.

Burgemeester stemmen
liesje1979 (1) TheaterMaMa
Roger_Epiales (0)
HonkeyTonk (0)
naatje_1 (1) Roger_Epailes
Cablegunmaster(0)

Lynch stemmen
Tha _Erik (1) Theatermama, Cablegunmaster

Doet lynda niet meer mee aan Stemmen? Damn mijn burgemeester bleek maffia te zijn |:(
Ach die is nu ook dood. weer 1 minder

[ Bericht 9% gewijzigd door cablegunmaster op 03-09-2011 04:10:40 ]
Redacted
pi_101518850
Juist drie jaar geleden bedoeld u?.. het totaal niet naar hints zoeken helpt ook niet echt.
morgen moet ik jou nog ff uitzoeken dus :D
pi_101518858
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 03:16 schreef lynda het volgende:
Juist drie jaar geleden bedoeld u?.. het totaal niet naar hints zoeken helpt ook niet echt.
morgen moet ik jou nog ff uitzoeken dus :D
ben bezig :) even geduld ^^.
Redacted
pi_101518888
succes, kom maar met wat leuks en nieuws :D druk bezig maar toch ook gelijk stem uitbrengen.. Hmm Juist

* lynda gaat weer poging doen tot slapen
pi_101518903
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 03:19 schreef lynda het volgende:
succes, kom maar met wat leuks en nieuws :D druk bezig maar toch ook gelijk stem uitbrengen.. Hmm Juist

* lynda gaat weer poging doen tot slapen
Verdenking door de schaar... maar ik weet nog niet zeker, ik zit de hints door te kijken maar ik vermoed dat kill 2 juist door naatje is gemaakt, vanwege het "donkere figuur" en de manier van het hele verhaaltje. :) Maar ik wil eerst bewijs hebben.

Moord #2 (ff selfquote voor makkelijkheid)
quote:
Kill 2
Het was de avond van de inauguratie van de nieuwe burgermeester en het hele dorp stond buiten op het plein te feesten, zo niet EllaN (dorp). EllaN was bezig met het maken van een nieuwe jurk. Toen ze eindelijk lekker bezig was met het knippen van de stof, werd er ineens aangebeld. Ze keek op haar gloedjenieuwe smartphone, het was al elf uur geweest! Wie zou er zo laat nog aanbellen?

EllaN keek door het raam. Ze zag een zwart figuur staan en haar hart stond even stil. Ze ging die deur echt niet open doen. Het mysterieuze had door dat EllaN niet meer zo gastvrij was en begon woest op de deur te kloppen. EllaN rende de achtertuin in en klom in de prullenbak. Ze voelde haar hart in haar keel en hoopte dat dit moment snel over zou zijn.

Ineens voelde EllaN hoe de prullenbak begon te rollen en hoe de prullenbak haar huis in werd gereden. De deksel ging open en ze zag de ogen van het zwarte figuur. De vrouw pakte schaar van tafel en begon langzaam dingen bij EllaN af te knippen, van haar haren tot haar nagels en haar jurkje. Even stopte ze waarna ze uiteindelijk besloot de schaar in haar neusgaten te steken. Waarom slapen, als je ook dood kan zijn? zei de vrouw. Ze pakte stof voor het nieuwe jurkje en verdween in het holst van de nacht.
Moord #2:

Tha_Erik:
De schaar in zijn fobo. De manier waarop hij reageert over de moord.
Het woeste uiterlijk. RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie
en ze zag de ogen - UI Waarom slapen, als je ook dood kan zijn? -
pohi: RADIO 49#1041 Slapen ? Waarom ?
Deksel ging open, foto in fobo waar deksel van hoofd open gaat.

etcetera:
Lush #211: Waar mobiel een nieuw topic openen lastig is
HTC Sensation #3 Waar de eerste toestellen binnen zijn!

Dank aan theatermama :). Dankje voor de hints.

Als je het mij vraagt is moord 2 door tha_erik gepleegd :).

[ Bericht 4% gewijzigd door cablegunmaster op 03-09-2011 04:10:04 ]
Redacted
pi_101518967
verdenking, wel stemmen, naatje noemen daarna weer eerst bewijs hebben. wat is het nou precies? :D :P
  Moderator zaterdag 3 september 2011 @ 03:28:26 #210
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101518995
Onnavolgbaar dit.
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101519328
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 03:25 schreef lynda het volgende:
verdenking, wel stemmen, naatje noemen daarna weer eerst bewijs hebben. wat is het nou precies? :D :P
_O- eerst keihard roepen en dan denken... oh ja , heeft geen zin een random persoon op te hangen, straks is het een dorpeling. na 40 tabs verder te browsen. veel Ctrl F en lees werk heb ik toch het idee dat moord #2 door Tha_Erik is afgedaan. Iets in me zegt dat ik hierdoor morgen dood ben maar dat maakt me niet uit. als ik deze moord maar heb opgelost. :).
Redacted
  Moderator zaterdag 3 september 2011 @ 04:16:49 #212
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101519341
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2011 04:12 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

_O- eerst keihard roepen en dan denken... oh ja , heeft geen zin een random persoon op te hangen, straks is het een dorpeling. na 40 tabs verder te browsen. veel Ctrl F en lees werk heb ik toch het idee dat moord #2 door Tha_Erik is afgedaan. Iets in me zegt dat ik hierdoor morgen dood ben maar dat maakt me niet uit. als ik deze moord maar heb opgelost. :).
Waarom roep je eerst dat het iemand is, in dit geval dus ik, zonder bewijs en ga je daarna pas zoeken? Anders gezegd: waarom wil je mij verdacht maken? Komt dat je beter uit?
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101519378
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 04:16 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Waarom roep je eerst dat het iemand is, in dit geval dus ik, zonder bewijs en ga je daarna pas zoeken? Anders gezegd: waarom wil je mij verdacht maken? Komt dat je beter uit?
donker persoon maakte je verdacht maar dat werd vooral in radio topics genoemd. geen idee of dat klopte maar dat maakte jou in mijn ogen best verdacht. maar heb meer bewijs tegen andere gevonden, ik had je niet opgenoemd voor de lynch en Erik is in mijn ogen de kandidaat voor deze moord :). Moord #3 is wel genoeg over gezocht , daarom hield ik mij met moord #2 bezig.
Redacted
  Moderator zaterdag 3 september 2011 @ 04:29:36 #214
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_101519394
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2011 04:25 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

donker persoon maakte je verdacht maar dat werd vooral in radio topics genoemd. geen idee of dat klopte maar dat maakte jou in mijn ogen best verdacht. maar heb meer bewijs tegen andere gevonden, ik had je niet opgenoemd voor de lynch en Erik is in mijn ogen de kandidaat voor deze moord :). Moord #3 is wel genoeg over gezocht , daarom hield ik mij met moord #2 bezig.
Je weet dat donker persoon meestal niets zegt ;) Of zwarte figuur oid. :P
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_101519411
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 september 2011 04:29 schreef naatje_1 het volgende:

[..]

Je weet dat donker persoon meestal niets zegt ;) Of zwarte figuur oid. :P
Moet er weer inkomen in dit spel merk ik :) , heb al wel alle tabs opengehad van elke speler om hints te zoeken :P voor moord #2. als je echt schuldig was had ik je wel gevonden reken maar.
Redacted
  Moderator zaterdag 3 september 2011 @ 04:33:17 #216
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_101519414
Damn nu al dood? Dacht dat dat niet kon als BM :? Bedankt voor de stemmen though :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_101519726
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 04:33 schreef MaJo het volgende:
Damn nu al dood? Dacht dat dat niet kon als BM :? Bedankt voor de stemmen though :D
Nu is het wachten tot het eind voor de uitleg ;)
Anonimity is a bliss
  zaterdag 3 september 2011 @ 08:34:52 #218
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_101519816
Dus naatje zit roger huppeldepup uit te horen, en dan sterft ie opeens de voodoodood. Roger is spion, en stemt op naatje voor BM.

Verdacht!
Laffe huichelaar
  zaterdag 3 september 2011 @ 09:24:22 #219
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_101520141
:o ... ;( ... :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_101520406
Wat de neuk is hier allemaal gebeurd? De burgemeester gebusdrived, anders kan ik het niet verklaren _O- _O-

edit: en de spion ook nog gevoodood _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101520453
_O_ Wat een prachtig begin! Ik ben nu zelf alleen wel heel bang voor de voodooheks ;(
pi_101520472
quote:
17s.gif Op zaterdag 3 september 2011 03:20 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

Verdenking door de schaar... maar ik weet nog niet zeker, ik zit de hints door te kijken maar ik vermoed dat kill 2 juist door naatje is gemaakt, vanwege het "donkere figuur" en de manier van het hele verhaaltje. :) Maar ik wil eerst bewijs hebben.

Moord #2 (ff selfquote voor makkelijkheid)

[..]

Moord #2:

Tha_Erik:
De schaar in zijn fobo. De manier waarop hij reageert over de moord.
Het woeste uiterlijk. RADIO 49#1027 Blackberrys en een verpeste copy/paste generatie
en ze zag de ogen - UI Waarom slapen, als je ook dood kan zijn? -
pohi: RADIO 49#1041 Slapen ? Waarom ?
Deksel ging open, foto in fobo waar deksel van hoofd open gaat.

etcetera:
Lush #211: Waar mobiel een nieuw topic openen lastig is
HTC Sensation #3 Waar de eerste toestellen binnen zijn!

Dank aan theatermama :). Dankje voor de hints.

Als je het mij vraagt is moord 2 door tha_erik gepleegd :).

Dit is wel redelijk overtuigend :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_101520478
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 02:31 schreef lynda het volgende:
voodooheks maakt spion af LOL :')
maar die laatste zin?
Wat een ronde dit :')

_O- Gaat lekker zo. Den familie wordt kleiner en kleiner *O*
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zaterdag 3 september 2011 @ 10:20:23 #224
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_101520659
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 september 2011 03:01 schreef liesje1979 het volgende:
Naatje zat onwijs te vissen bij Roger, toeval?
daar komt dan nog bij dat vannacht de twijfel toe sloeg
ik vond dat jij sterke hints vond, terwijl ik die van Naatje veel meer gezocht vond, dat kan ook een afleidingsmanoeuvre van de maffia ( of dus de vodooheks zijn) doen alsof je mee zoekt en dan de verkeerde kant op leiden.
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_101520689
quote:
'donkere pure chocolade' --> opleiding: Pietendiploma (profiel honkey
Vooral die vind ik absoluut prachtig _O-
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')