Ja, je moet in dit topic kijken hé. FOK! is mijn concertagendaquote:Op vrijdag 4 november 2011 15:46 schreef maan. het volgende:
huuuh?
Ja ongeorganiseerde rotzooi agenda.. (oftewel geen agenda) had niemand me kunnen waarschuwen ofzo.. een concert alarm zou fijn zijn voor dit soort dingen.
Op die dag staat Miles namelijk in Parijs. Wordt een beetje moeilijk.quote:Eugene McGuinness
i'm playing the HMV Next Big Thing 2012 shows with Francois & The Atlas Mountains, and Trailer Trash Tracys at the Barfly in London on Friday 3rd February. tickets available here
http://www.hmvtickets.com/events/4948
Haha, goed gespot! Maar dat hebben ze dan dus toch niet anders kunnen oplossen. Eugene McGuinness was er zelf al bang voor, maar zei ook dat mocht het zo zijn dat een paar optredens zouden botsen in de schema's, hij het niet ging laten gebeuren dat hij maanden niet met Miles Kane op tour zou kunnen. Hij zal daarom zijn solo-werk ook niet extensief kunnen promoten, gezien de aanstaande optredens van Miles Kane in de lente van 2012.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:57 schreef Kijana het volgende:
Nou Aisumasen, Eugene wordt wel vervangen.
[..]
Op die dag staat Miles namelijk in Parijs. Wordt een beetje moeilijk.
Het stond op zijn Facebook pagina.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:10 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Haha, goed gespot! Maar dat hebben ze dan dus toch niet anders kunnen oplossen. Eugene McGuinness was er zelf al bang voor, maar zei ook dat mocht het zo zijn dat een paar optredens zouden botsen in de schema's, hij het niet ging laten gebeuren dat hij maanden niet met Miles Kane op tour zou kunnen. Hij zal daarom zijn solo-werk ook niet extensief kunnen promoten, gezien de aanstaande optredens van Miles Kane in de lente van 2012.
Klopt, Eugene zei in juni ook tegen mij dat ze wat spul samen hebben geschreven. Was ik wel blij om, Miles kan met tekst wel wat hulp gebruiken imo.quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:29 schreef Aisumasen het volgende:
Jup, dan wordt het weer 'Miles Kane en sessiemuzikanten', zoals het aan het begin van dit jaar nog leek. Maar geloof me, dat gaat in het geval van McGuinness echt niet gebeuren. (Of het moet wel heel raar lopen...) Het aankomende album is grotendeels samen geschreven, dus hij is een groot onderdeel van de huidige Miles Kane-band.
Het zal alsnog goed kunnen dat het nieuwe Miles Kane-album uitkomt voor of na de zomer, en dan heeft hij natuurlijk wat meer vrijheid voor zijn eigen werk. Maar dat zal zich vanzelf uitwijzen.
Dus hij tourt helemaal niet meer mee met Miles in 2012?quote:Op woensdag 7 december 2011 15:57 schreef Aisumasen het volgende:
Plotwending! Goed nieuws en slecht nieuws. Miles Kane gaat gewoon door met touren na Australië in januari en Europa in februari, maar dit zal toch betekenen dat dit wel degelijk de laatste shows met Eugene McGuinness zijn. Ik denk zelf dat Domino hem recent verteld heeft dat ze er weinig heil in zien om een plaat uit te brengen van een artiest die er zelf niet mee op pad kan.
Alleen Australië. De Europese tournee in het voorprogramma van Arctic Monkeys, en de losse tour in Europa die daar op volgt niet meer.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:33 schreef Kijana het volgende:
[..]
Dus hij tourt helemaal niet meer mee met Miles in 2012?
Hmm, benieuwd wie het stokje over neemt. Wel jammer, maar ik gun Eugene zijn eigen succes ook. En ik snap het vanuit Domino's perspectief ook wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 16:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Alleen Australië. De Europese tournee in het voorprogramma van Arctic Monkeys, en de losse tour in Europa die daar op volgt niet meer.
Domino-verhaal is een aanname, maar het was in de eerste plaats sowieso al een beetje utopisch om te denken dat hij z'n solo-plaat even tussen neus en lippen door uit zou kunnen brengen, en elke keer kon inspringen bij de Miles Kane-band als daar mogelijkheid voor was. Zal een moeilijke beslissing zijn geweest, hij heeft in ieder geval de aankomende (losse?) nieuwe single en de potentiële lead-single van het nog op te nemen nieuwe album samen geschreven met Miles Kane. Maar het blijkt maar weer dat ideeën van artiesten helaas niet altijd stroken met hoe de zakelijke kant uitwerktquote:Op woensdag 7 december 2011 16:53 schreef Kijana het volgende:
[..]
Hmm, benieuwd wie het stokje over neemt. Wel jammer, maar ik gun Eugene zijn eigen succes ook. En ik snap het vanuit Domino's perspectief ook wel.
Hoe ben je trouwens aan deze informatie gekomen, als ik vragen mag?
Ach, dan doe ik het wel. Aisumasen is, ondanks zijn voorkomen als jongen, een fangirlquote:Op woensdag 7 december 2011 17:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Als ik dat vertel maakt AMDB me helemáál kapot.
Zou me niets verbazen als het alsnog september gaat worden, maar in ieder geval eerst nog "Woman's Touch" in maart april 2012.quote:Op woensdag 14 december 2011 10:16 schreef Melodicloud het volgende:
Album komt uit in de lente, toch?
Echt een vijfsterrenalbum is het ook niet echt hè. De singles zijn briljant, en die zie ik toch wel opvallend vaak terug in de persoonlijke en journalistieke lijstjes van 2011.quote:Op zondag 18 december 2011 23:03 schreef Arn0 het volgende:
Ligt het nu aan mij of wordt Miles Kane bijzonder veel overgeslagen in de eindejaarslijstjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |