Met alle respect, Robinho is allesbehalve mislukt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Deisler
Robinho
Michael Ricketts
Francis Jeffers
Echt wel. Die gozer was basisspits bij AC Milan en het Braziliaans nationale elftal, gruwelijke faaljoekel dat 'ie er rondloopt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met alle respect, Robinho is allesbehalve mislukt.
Nieuwe Pele was het toch? Wat hij tot nu toe heeft laten zien, kan half Brazilië wel. Opportunistische en beperkte speler is het. Mentaal ook zeer zwak. Neymar gaat ook die richting op, let maar op.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:09 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met alle respect, Robinho is allesbehalve mislukt.
Met die taaie scharen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:25 schreef ShevaJB het volgende:
Owusu Abeyie (ofzoiets) Is ook niet veel van geworden.
Die hele generatie bij Ajax (Musampa, Oulida en Wooter oa) zou je kunnen beschouwen als talenten die het uiteindelijk niet waar hebben gemaakt omdat ze dankzij het Bosman arrest liever kozen voor het geld bij buitenlandse middenmoters.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Tarik Oulida. Volgens Cruijff de opvolger van Cruijff. Ging vrij snel naar Japan om daarna een carriere in de anonimiteit te hebben.
Wooter is toch een pokemonquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hele generatie bij Ajax (Musampa, Oulida en Wooter oa) zou je kunnen beschouwen als talenten die het uiteindelijk niet waar hebben gemaakt omdat ze dankzij het Bosman arrest liever kozen voor het geld bij buitenlandse middenmoters.
Er is een verschil tussen het label Nieuwe Pele niet kunnen waarmaken, die tot de 2de beste speler ooit wordt beschouwd en een mislukte talent zijn. Haal je hoofd uit je reet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nieuwe Pele was het toch? Wat hij tot nu toe heeft laten zien, kan half Brazilië wel. Opportunistische en beperkte speler is het. Mentaal ook zeer zwak. Neymar gaat ook die richting op, let maar op.
quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:25 schreef ShevaJB het volgende:
Aimar werd toch ook een tijd als de nieuwe Maradona gezien? Heeft ook niet echt grootse dingen laten zien.
Is hij daarom een mislukte talent? Omdat hij niet de nieuwe Zidane of whatever is geworden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:28 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Hoezo? Zo goed als ie werd gezien is 'ie niet geworden hoor.
Valencia en Benfica toch? Zoals hij aangekondigd werd had hij moeten spelen bij Madrid of Barcelona.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:29 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Is hij daarom een mislukte talent? Omdat hij niet de nieuwe Zidane of whatever is geworden?
Een blik op zijn carriere statistieken en je kunt zien dat hij een zeer formidabele carriere heeft (gehad)
Hij speelt niet voor Madrid of Barcelona. Derhalve is hij mislukt. Prima oorzaak-gevolg trekkingquote:Op vrijdag 2 september 2011 21:32 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Valencia en Benfica toch? Zoals hij aangekondigd werd had hij moeten spelen bij Madrid of Barcelona.
Dan al die tijdelijke middenvelders bij oranje van de laatste jaren als Van Bommel en de Jong geblesseerd zijn . De Zeeuw, Schaars, Engelaar etc.quote:
Dat zijn voorbeelden van de top waar velen hem zouden verwachtten. Dat is niet gelukt dus heeft hij niet aan de verwachtingen voldaan en past hij in dit topic. Valencia en Benfica zijn Europese subtoppers.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Hij speelt niet voor Madrid of Barcelona. Derhalve is hij mislukt. Prima oorzaak-gevolg trekking
Zit nu in Turkije bij Besiktas.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:43 schreef ShevaJB het volgende:
Wat is er eigenlijk van Queresma geworden?
Het maakt me triest om hun Wikipedia-artikelen op te zoeken en te zien hoe hun carrière is afgegleden. Dat waren echt wel goeie spelers die stomme keuzes maakten.quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:09 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die hele generatie bij Ajax (Musampa, Oulida en Wooter oa) zou je kunnen beschouwen als talenten die het uiteindelijk niet waar hebben gemaakt omdat ze dankzij het Bosman arrest liever kozen voor het geld bij buitenlandse middenmoters.
Maradona was echt niet beter hoor, je bent toch geen Argentijn?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het label Nieuwe Pele niet kunnen waarmaken, die tot de 2de beste speler ooit wordt beschouwd en een mislukte talent zijn. Haal je hoofd uit je reet.
Volgens mij zijn er hem genoeg andere podia geboden waar hij weinig heeft laten zien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 01:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Kezman? Een van de meest scorende spitsen ooit bij PSV, die geen kans kreeg bij Chelsea.
Je mag het dan niet met me eens zijn, maar kun je ook normaal discussie voeren?quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen het label Nieuwe Pele niet kunnen waarmaken, die tot de 2de beste speler ooit wordt beschouwd en een mislukte talent zijn. Haal je hoofd uit je reet.
Ja, Messi ook.quote:
Maar wel alles gewonnen in zijn United tijd.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Beckham heeft maar weinig gewonnen na zijn tijd bij United.
Helaas, de League Cup ontbreekt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar wel alles gewonnen in zijn United tijd.
Als volwaardig basisspeler lijkt me dat die verdienste vrij hoog ligt. Voetbal is en blijft een teamsport. Pikte als rechtermiddevelder bovendien aardig wat doelpuntjes mee en zijn trap leverdde ook flink wat assists op.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Helaas, de League Cup ontbreekt.Maar dan nog, in hoeverre was het zijn verdienste dat United prijzen pakte?
Maar ik vind het niets, en dat is doorslaggevend.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als volwaardig basisspeler lijkt me dat die verdienste vrij hoog ligt. Voetbal is en blijft een teamsport. Pikte als rechtermiddevelder bovendien aardig wat doelpuntjes mee en zijn trap leverdde ook flink wat assists op.
Qua looks misschien.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:19 schreef psychosomatic het volgende:
Dennis Schulp, je weet wel, de nieuwe Bergkamp.
Absolute winnaar van dit topic. Was na 1 jeugdtoernooi omgerekend zo'n 40 miljoen waard maar zijn club besloot 'de nieuwe pele' niet te verkopen. Hij flopte en kwam later terecht bij een derdeklasser.quote:
Vd Struijck zit bij Vitas, Ricky Kruys bij Volendam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:19 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de gein de selectie van het WK onder-20 2005.
Nederlandse selectie
Keepers
Kenneth Vermeer, Ajax
Theo Brack, FC Zwolle
Job Bulters, AZ
Verdedigers
Jeroen Drost, sc Heerenveen
Mark Otten, SBV Excelsior
Frank van der Struijk, Willem II
Dwight Tiendalli, FC Utrecht
Ron Vlaar, AZ Alkmaar
Gianni Zuiverloon, Feyenoord
Middenvelders
Ibrahim Afellay, PSV
Kemy Agustien, AZ
Urby Emanuelson, Ajax
Rick Kruys, FC Utrecht
Hedwiges Maduro, AFC Ajax
Haris Međunjanin, AZ Alkmaar
Aanvallers
Ryan Babel, AFC Ajax
Collins John, Fulham
Quincy Owusu-Abeyie, Arsenal
Prince Rajcomar, FC Utrecht
Tim Vincken, Feyenoord
Arjan Wisse, AZ
Wat hoor je nu nog van deze namen?
Van der Struijck, wat speelt die slecht. En Volendam is nou ook niet echt het hoogste niveau.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vd Struijck zit bij Vitas, Ricky Kruys bij Volendam.
Hij is nog maar 22 en ik lees dat ie pas geleden teruggekeerd is naar een club in de MLS. Hij heeft nog tijd om te ontsnappen aan het stigma "mislukt talent".quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Freddy Adu
De nieuwe Pelé Cruijff Maradonna in een. De held die van Amerika een geweldig voetbal land ging maken. Het talent der talenten , Ging de beste speler ooit worden.. Het wachten was op de europese club die het gehypte mannetje op pikte. Benfica deed het.. 4 jaar en drie verhuur periodes later kwamen ze er toch achter dat Adu vooral gebakken lucht verkoopt. Kwam oa uit voor clubs als : Aris Fc , Risespor
Arjan Wisse speelde vorig jaar mee in het Helders Elftal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:19 schreef Gramulanion het volgende:
Voor de gein de selectie van het WK onder-20 2005.
Nederlandse selectie
Keepers
Kenneth Vermeer, Ajax
Theo Brack, FC Zwolle
Job Bulters, AZ
Verdedigers
Jeroen Drost, sc Heerenveen
Mark Otten, SBV Excelsior
Frank van der Struijk, Willem II
Dwight Tiendalli, FC Utrecht
Ron Vlaar, AZ Alkmaar
Gianni Zuiverloon, Feyenoord
Middenvelders
Ibrahim Afellay, PSV
Kemy Agustien, AZ
Urby Emanuelson, Ajax
Rick Kruys, FC Utrecht
Hedwiges Maduro, AFC Ajax
Haris Međunjanin, AZ Alkmaar
Aanvallers
Ryan Babel, AFC Ajax
Collins John, Fulham
Quincy Owusu-Abeyie, Arsenal
Prince Rajcomar, FC Utrecht
Tim Vincken, Feyenoord
Arjan Wisse, AZ
Wat hoor je nu nog van deze namen?
Maakte laatst nog een belachelijk mooi doelpuntquote:Op zaterdag 3 september 2011 18:56 schreef DeNummer10 het volgende:
Leonardo. Jankerdje van Feyenoord, Ajax, Nac, Salzburg.
Die maak ik ook geregeld.quote:Op zaterdag 3 september 2011 19:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maakte laatst nog een belachelijk mooi doelpunt
Werd nog een jaartje verhuurd aan een Portugese 2e liga club geloof ik jaar of wat geleden om er vervolgens niks van te bakken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Absolute winnaar van dit topic. Was na 1 jeugdtoernooi omgerekend zo'n 40 miljoen waard maar zijn club besloot 'de nieuwe pele' niet te verkopen. Hij flopte en kwam later terecht bij een derdeklasser.
Goeie link ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 21:15 schreef yes_no_maybe het volgende:
Cristiano ronaldo [youtube]Van der Gijp over vrije trappen van C.Ronaldo[/youtube] vanaf 45 sec of helemaal als je het leuk vind
Cristiano Ronaldo een mislukt talent? Dan moet je wel een kratje ophebben.quote:
Is nog jong genoeg om zich te revancheren bij NEC, maar moet er wel vaart mee maken anders dreigt hij inderdaad definitief in dit rijtje terecht te komen.quote:Op zondag 4 september 2011 02:35 schreef Robus het volgende:
Nijland. Ook al 3 jaar niets van gezien.
Is 24 en net overgestapt van een PL-club naar een subtopper in de PD. Hoe is dat precies mislukt dan?quote:
Laat ik het zo zeggen: ik had meer van hem verwacht.quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Is 24 en net overgestapt van een PL-club naar een subtopper in de PD. Hoe is dat precies mislukt dan?
Klopt, maar niet mislukt.quote:Op zondag 4 september 2011 19:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen: ik had meer van hem verwacht.
Leuk dat hij is transfervrij overgenomen is door Mallorca... Maar niet bijzonder ofzo
quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Beckham heeft maar weinig gewonnen na zijn tijd bij United.
Ik vind Beckham niks, die hoort dus gewoon in de mislukte talenten topic thuis.quote:Op maandag 5 september 2011 02:53 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Hij was al 28 toen hij naar Madrid ging. Bergkamp is ook een mislukt talent zeker?
had ik ook eigenlijk wel meer dan eenquote:Op zondag 4 september 2011 01:56 schreef potienza het volgende:
[..]
Cristiano Ronaldo een mislukt talent? Dan moet je wel een kratje ophebben.
Jammer van al die blessures inderdaad.quote:
Zijn enige succes: het zwanger maken van een blonde welgevormde televisiepresentatricequote:
Oh ja, die.quote:Op maandag 5 september 2011 17:23 schreef Lily1987 het volgende:
Vincent van den Berg. Ooit Arsenal, nu Excelsior Maassluis.
quote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Anonymousey het volgende:
[ afbeelding ]
Mario Balotelli. Een fantastische voetballer die zelfs nog maar erg jong is, net 21 jaar. Maar ondanks zijn jonge leeftijd gedraagt hij zich nu al als een arrogante en een niets wetende zak. Ook blijkt het dat hij het IQ van een aap heeft. Het lijkt mij een hele slimme jongen, die zoals de meeste al weten, super goed kan voetballen. Alleen is de vraag nog of hij het nou nog allemaal serieus gaat nemen en eens gaat voetballen, i.p.v 11.000 euro aan parkeerboetes te krijgen en zeuren over het weer in Manchester.
Als je bij Barcelona al niet slaagt...quote:Having had an unsuccessful trial with FC Barcelona at the age of 15. Balotelli was signed by Internazionale in 2006.
Balotelli is mislukt in zijn hoofd, niet op het veld.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:39 schreef Nober het volgende:
[..]
[..]
Als je bij Barcelona al niet slaagt...
Speelt gewoon bij Benfica echt mislukt kan je dat niet noemen.quote:
Toelichting?quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toine_van_Mierlo
Is al zijn derde seizoen daar, hij zal toch niet onafgebroken 4 seizoenen bij dezelfde club spelen!?quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Speelt gewoon bij Benfica echt mislukt kan je dat niet noemen.
Ik denk dat Mario een persoonlijkheidsstoornis heeft die door alle roem en geld alleen maar versterkt wordt.quote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef Anonymousey het volgende:
[ afbeelding ]
Mario Balotelli. Een fantastische voetballer die zelfs nog maar erg jong is, net 21 jaar. Maar ondanks zijn jonge leeftijd gedraagt hij zich nu al als een arrogante en een niets wetende zak. Ook blijkt het dat hij het IQ van een aap heeft. Het lijkt mij een hele slimme jongen, die zoals de meeste al weten, super goed kan voetballen. Alleen is de vraag nog of hij het nou nog allemaal serieus gaat nemen en eens gaat voetballen, i.p.v 11.000 euro aan parkeerboetes te krijgen en zeuren over het weer in Manchester.
Hij speelde toch ook 3 jaar bij Barcelona?quote:Op woensdag 7 september 2011 03:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Is al zijn derde seizoen daar, hij zal toch niet onafgebroken 4 seizoenen bij dezelfde club spelen!?
Lolwhut?quote:Op dinsdag 6 september 2011 04:12 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Speelt gewoon bij Benfica echt mislukt kan je dat niet noemen.
Alweer terug joa. Mss gaat hij nog wel biertje doen met Lensky en Ronaldinhoquote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef Suikeroom het volgende:
Jhon van Beukering
die was in de A jeugd echt een fantastische spits.. Vitesse werd toen ook kampioen.. zelfde lichting als van der Vaart, Sneijder, van Persie.. in jong oranje moest Huntelaar banken voor hem.. Inter wou m toen ook halen.. toen ontdekte ie de snackbar
hij loopt nu ergens rond in Indonesie volgens mij
Die loopt nu weer in Belgie rond zie ik:quote:Op woensdag 7 september 2011 21:35 schreef Suikeroom het volgende:
Jhon van Beukering
die was in de A jeugd echt een fantastische spits.. Vitesse werd toen ook kampioen.. zelfde lichting als van der Vaart, Sneijder, van Persie.. in jong oranje moest Huntelaar banken voor hem.. Inter wou m toen ook halen.. toen ontdekte ie de snackbar
hij loopt nu ergens rond in Indonesie volgens mij
quote:Op 1 maart 2011 werd bekend dat hij zijn carrière voortzet bij Pelita Jaya in Indonesië. Ondanks zijn contract tot het eind van het seizoen besloot Feyenoord hem de transfer te gunnen. Doordat zijn werkvergunning niet rond kwam en het Indonesische voetbal geherstructureerd wordt, kon Van Beukering niet voor zijn nieuwe club in actie komen. Hij hield zijn conditie op peil bij FC Presikhaaf waar zijn broer Dennis trainer is en hij ook als assistent-trainer optrad. In het seizoen 2011/12 werd hij daarom verhuurd aan RCS Visé in België waar de eigenaar van Pelita Jaya een meerderheidsbelang heeft.
Een regelrechte schande dat je dit durft te typen. Is dit een poging tot humor?quote:
Had hij geen talent dan?quote:Op donderdag 8 september 2011 12:25 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Een regelrechte schande dat je dit durft te typen. Is dit een poging tot humor?
Dan snap je het principe van "mislukt talent" nietquote:Op donderdag 8 september 2011 12:35 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zeg toch nergens dat het zijn eigen schuld was? Robbie de Wit was voor hij helaas ziek werd een zeer groot talent, die door zijn hersenbloeding nooit meer op niveau heeft kunnen spelen.
Nee jij bent degene die het principe niet snapt hier.quote:Op donderdag 8 september 2011 12:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan snap je het principe van "mislukt talent" niet
ergens heb je wel gelijk alleen klinkt 'mislukt' in dit geval nogal cruquote:Op donderdag 8 september 2011 12:40 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee jij bent degene die het principe niet snapt hier.
Waarom een speler mislukt is niet relevant. Een blessure, mentaliteit of een psychische ziekte zoals Jordi Hoogstrate etc.
Daarom ook een toelichting gevenquote:Op donderdag 8 september 2011 12:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ergens heb je wel gelijk alleen klinkt 'mislukt' in dit geval nogal cru
Martijn Reuser idem.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:58 schreef ValHallen het volgende:
Danny Hesp. Groot Ajax talent, werd zwaar geblesseerd geschopt door Fredje van den Hoorn. Dankzij die blessure werd ene Frank de Boer voor de leeuwen geworpen. Frank werd wereldtop, Danny speelde een carriere lang in de marge.
Oh ja, de Beckham uit Turkijequote:
Boussatta is zelfs ooit international geweest niet?quote:Op donderdag 8 september 2011 16:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oh ja, de Beckham uit Turkije
Dan mag Dries Boussatta ook genoemd worden
Die heeft het in Portugal toch aardig gedaan?quote:
Eerste international van Marokkaanse komafquote:Op donderdag 8 september 2011 21:02 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Boussatta is zelfs ooit international geweest niet?
Daarna eigenlijk niks meer van gehoordquote:Op donderdag 8 september 2011 23:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerste international van Marokkaanse komaf
volgens mij niet hoor.. jaar erna zat ie weer bij RKCquote:Op donderdag 8 september 2011 21:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die heeft het in Portugal toch aardig gedaan?
geblesseerd toch.. die gaat wel weer zn invalbeurtjes krijgen.. maar ja reserve bij het beste team ooit staat niet echt gelijk aan mislukt talent.. heeft ook in het NL elftal zn beste jaar gehad.. alles gespeeld en 3 goals gemaaktquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ibi.
Zit weg te rotten op de Barcelona bank.
Is nu geblesseerd, toen hij fit was kreeg hij aardig wat minuten.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ibi.
Als ik hem was zou ik nog een 1/2 jaartje geduld hebben. Krijgt hij geen kansen dan in de winter gewoon verkassen.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:10 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
geblesseerd toch.. die gaat wel weer zn invalbeurtjes krijgen.. maar ja reserve bij het beste team ooit staat niet echt gelijk aan mislukt talent.. heeft ook in het NL elftal zn beste jaar gehad.. alles gespeeld en 3 goals gemaakt
Maar een basisplaats zit er niet in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is nu geblesseerd, toen hij fit was kreeg hij aardig wat minuten.
Hij ontwikkelde zich er goed. Ik zie hem in potentie in de basis. Dan heb ik het over over 2 jaar. Tot die tijd steeds meer invallen. Overigens is Barcelona B ook nog best redelijk niveauquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar een basisplaats zit er niet in.
Zijn uitspattingen in het uitgaansleven is legendarisch te noemenquote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef OProg het volgende:
Daniel da Cruz Carvalho is toch ook niet echt gelukt.
Natuurlijk wel prijzen gewonnen met Sporting en Ajax, maar ruim voor de dertig was het voorbij en de laatste jaren huppelde hij in de tweede Spaanse divisie.
Nee maar dan ben je nog niet meteen een mislukt talent.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:39 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Maar een basisplaats zit er niet in.
En wat te denken van Julio Ricardo Cruz. Daar had volgens mij ook meer ingezeten. Meningen?quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:49 schreef OProg het volgende:
Daniel da Cruz Carvalho is toch ook niet echt gelukt.
Natuurlijk wel prijzen gewonnen met Sporting en Ajax, maar ruim voor de dertig was het voorbij en de laatste jaren huppelde hij in de tweede Spaanse divisie.
Heeft toch een prima carrière gehad ? Zoveel meer zat daar niet in.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En wat te denken van Julio Ricardo Cruz. Daar had volgens mij ook meer ingezeten. Meningen?
Heeft het maximale uit zijn carrière gehaald. Als beperkte voetballer heeft hij toch miljoenen bij Inter binnen geharkt. Nu Lazio toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
En wat te denken van Julio Ricardo Cruz. Daar had volgens mij ook meer ingezeten. Meningen?
Haal ik hem nu door de war? Wie was die balkunstenaar en international dan. Aanvallende middenvelder van Feijenoord.quote:Op vrijdag 9 september 2011 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heeft het maximale uit zijn carrière gehaald. Als beperkte voetballer heeft hij toch miljoenen bij Inter binnen geharkt. Nu Lazio toch?
Ibi mislukt talentquote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ibi.
Die jongen zou basisspeler zijn bij elke engelse of duitse middenmoter. Helaas had Barca intresse. En als Barca je wil, ja dan ga je... Maar dan sta je uit de spotlight, want er lopen er daar een aantal die nog beter zijn.quote:Op vrijdag 9 september 2011 00:03 schreef wolfrolf het volgende:
Ibi.
Maar is nu door de komst van Sanchez een plek in de pikorde gedaald.quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is nu geblesseerd, toen hij fit was kreeg hij aardig wat minuten.
Was geloof ik een van de grootste talenten. Speelt nu nog steeds bij Fiorentina, hoor ik bijna niks meer van.quote:
Gaat lastig hè als je het hele seizoen er uit lag met een blessure.quote:Op zondag 11 september 2011 11:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Was geloof ik een van de grootste talenten. Speelt nu nog steeds bij Fiorentina, hoor ik bijna niks meer van.
o daarom hoor ik denk ik bijna niks meer over Jovetic. Dit seizoen ook?quote:Op zondag 11 september 2011 11:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Gaat lastig hè als je het hele seizoen er uit lag met een blessure.
Hij zal wel weer redelijk fit zijn maar de Serie A is net pas begonnen.quote:Op zondag 11 september 2011 11:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
o daarom hoor ik denk ik bijna niks meer over Jovetic. Dit seizoen ook?
ah dan heb je het gemaakt iddquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:04 schreef Chase_Utley het volgende:
Hij is zo mislukt dat hij een transfer naar Manchester City heeft afgedwongen.
Sneijder Van der vaart en Huntelaar zijn toch niet geflopt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
sneijder vd vaart heitinga furby huntelaar eriksen etc etc
1) Welke, Wesley of Rodney?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
sneijder vd vaart heitinga furby huntelaar eriksen etc etc
al die verhalen uit amsterdam dat het wereldtoppers zouden zijn/worden, valt toch een beetje tegen waar ze nu spelen danquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sneijder Van der vaart en Huntelaar zijn toch niet geflopt?
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
al die verhalen uit amsterdam dat het wereldtoppers zouden zijn/worden, valt toch een beetje tegen waar ze nu spelen dan
Wat ben jij een ongelofelijke debiel.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
al die verhalen uit amsterdam dat het wereldtoppers zouden zijn/worden, valt toch een beetje tegen waar ze nu spelen dan
ik was daley blind en siem de jong nog vergetenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:59 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Wat ben jij een ongelofelijke debiel.
Dat je nu al zegt dat Eriksen een mislukt talent is zegt al veel over je voetbalkennis. Je kan beter niks meer posten en een paar wedstrijden gaan bekijken voordat je zoiets doms post.
Sneijder was bij Inter zeker wel een tijdje wereldtop. Huntelaar en Van der vaart gewoon top. Maar mislukt niet.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 15:54 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Let maar op, dit jaar knalt Huntelaar er 20 á 25 in.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 16:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sneijder was bij Inter zeker wel een tijdje wereldtop. Huntelaar en Van der vaart gewoon top. Maar mislukt niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 26-07-2013 18:12:28 ]
quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:44 schreef ejfaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben hun plek hier wel verdiend denk ik zo
dat zijn geen talentenquote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:44 schreef ejfaar het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben hun plek hier wel verdiend denk ik zo
Hé!quote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:19 schreef Catch22- het volgende:
Je kan iemand voor zijn 23e nog niet afschrijven imo.
Rekikquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:15 schreef BesottedOrb het volgende:
Bruma, Rekik, Willems, Aké, Ebecilio, Cabral, Castaignos, Depay (komt nog), Bouy, John & John, Babel, Elia, Affelay, Labyad, Dost, Douglas, Engelaar, Sporkslede, Bruins, Slory, Huysegems, Tiendalli, Hofs, De Ridder, Bosschart, Landzaat, Hofland, Sonck, Owusu Abenogwat en de halve PSV selectie
Zo, dat is me nog een lijstje.. ben er wel een paar vergeten natuurlijk.
Klopt.. eigenlijk moet Rekik daar niet tussen staanquote:Op vrijdag 26 juli 2013 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Rekik
Die gaat dit jaar het NL elftal halen joh, overrated spelertjes van Feyenoord kunnen gedag zeggen
BMI-Rekik-Bruma-Rhijn
Zijn ook nooit als toppers gezien (op Cuenca na misschien). Desalniettemin hebben ze al meer gepresteerd dan bv alle zgn jonkies van Feijenoord. Die voetballen een beetje mee voor spek en bonen, doen niet mee om de prijzen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 21:53 schreef Elan het volgende:
Boerighter, Lukoki, Van Rhijn, Van der Wiel, Cuenca
Neem jij jezelf nog serieus?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn ook nooit als toppers gezien (op Cuenca na misschien). Desalniettemin hebben ze al meer gepresteerd dan bv alle zgn jonkies van Feijenoord. Die voetballen een beetje mee voor spek en bonen, doen niet mee om de prijzen.
Wel jammer inderdaad. Ik denk bijvoorbeeld dat iemand als Fer nog niet als mislukt bestempeld kan worden.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Waarom moet een topic als deze altijd een Ajax vs. PSV vs. Feyenoord topic worden?
In het Nederlands elftal ja.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zijn ook nooit als toppers gezien (op Cuenca na misschien). Desalniettemin hebben ze al meer gepresteerd dan bv alle zgn jonkies van Feijenoord. Die voetballen een beetje mee voor spek en bonen, doen niet mee om de prijzen.
Spelers van verschillend kaliber.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:36 schreef ejfaar het volgende:
Huntelaar mislukt noemen en dan Babel een twijfelgeval noemen![]()
Rekik is tot nu toe ook gefaald hoorquote:Op vrijdag 26 juli 2013 23:01 schreef jelfrikandel het volgende:
Gelukkig is Rekik ook een jonkie van Feyenoord bodem dus stil maar![]()
Verder is Ola John heel niet gefaald en kan je elke speler onder de 23 niet afschrijven zoals eerder gezegd.
hiermee geef je duidelijk aan niet objectief te zijnquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Nederlands elftal ja.
Van Rhijn heeft niet half de potentie van Janmaat. Louis kiest nog eerder voor Schaken dan Boerighther.
Janmaatquote:Op zaterdag 27 juli 2013 00:01 schreef Elan het volgende:
[..]
In het Nederlands elftal ja.
Van Rhijn heeft niet half de potentie van Janmaat. Louis kiest nog eerder voor Schaken dan Boerighther.
Dom dravertjequote:
Ozbiliz mislukt noemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:38 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Bij Ajax:
Boerrigter
Ebecillio
Ozbiliz
Is nu voor 10 miljoen naar Spartak Moscow gegaan, waar ie waarschijnlijk meer verdient dan de bestbetaalde speler in de eredivisie. Het niveau van de Russische competitie is ook hoger dan hier, dus mislukt..quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
In Armenië en Rusland ballen zou ik nou niet echt een succes noemen
Dit raar vinden met zo'n avatar.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 22:41 schreef Shreyas het volgende:
Waarom moet een topic als deze altijd een Ajax vs. PSV vs. Feyenoord topic worden?
Mislukt om onder de druk bij Ajax te spelen, hij heeft genoeg kansen gehad om het te laten zien maar blokkeerde gewoon. Jammer maar 1 miljoen kunnen vangen en mooi dat hij het daar nu wel kan laten zien.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Is nu voor 10 miljoen naar Spartak Moscow gegaan, waar ie waarschijnlijk meer verdient dan de bestbetaalde speler in de eredivisie. Het niveau van de Russische competitie is ook hoger dan hier, dus mislukt..
Zijn blessures op zeer vervelende momenten waren dodelijker naar mijn inziens. In hem bleef ik wel potentie zien tijdens zijn gespeelde wedstrijden voor Ajax. Hij wist het passeren van een man wel met regelmaat met een vervolg actie te belonen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:31 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Mislukt om onder de druk bij Ajax te spelen, hij heeft genoeg kansen gehad om het te laten zien maar blokkeerde gewoon. Jammer maar 1 miljoen kunnen vangen en mooi dat hij het daar nu wel kan laten zien.
Dat sowieso natuurlijk, erg nare blessures gehad op verkeerde momenten. Maar hij heeft de kansen gehad en presteerde het om vaker niet dan wel te passeren terwijl hij wel de techniek ervoor heeft. Ik hield ook altijd wel vertrouwen in hem maar het bleef er maar niet uitkomen en dan is er een keer een punt dat je afscheid moet nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:33 schreef Nativism het volgende:
[..]
Zijn blessures op zeer vervelende momenten waren dodelijker naar mijn inziens. In hem bleef ik wel potentie zien tijdens zijn gespeelde wedstrijden voor Ajax. Hij wist het passeren van een man wel met regelmaat met een vervolg actie te belonen.
Inderdaad ja dat is raar. Rivaliteit tussen clubs is zeer normaal, maar om individuele spelers te beoordelen, bekritiseren of er op af te geven louter op basis van de club waar ze voor spelen is kortzichtig en triest.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:00 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Dit raar vinden met zo'n avatar.
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Maher, van Ginkel, Boetius, Vilhena, Achahbar, Altidore, Bony, Pelle, Eriksen, Castaignos, Tadic en Chadli.
Das een goeie!quote:
Je bent zelf kortzichtig want dat is al sinds jaar en dag zo, en dat zal ook altijd zo blijven. Het hoort er gewoon bij. Je had dit dus kunnen verwachten. Wen er dus maar aan.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Inderdaad ja dat is raar. Rivaliteit tussen clubs is zeer normaal, maar om individuele spelers te beoordelen, bekritiseren of er op af te geven louter op basis van de club waar ze voor spelen is kortzichtig en triest.
Hetzelfde geldt voor wanneer spelers actief zijn in het Nederlands Elftal, op dat moment geldt dat ze voor Oranje spelen en toch is er elke interland weer een discussie en gezeik over bij welke club ze spelen.
Fredje was bijna Feyenoorder. En echt mislukt wil ik hem nu niet noemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een onzin hier weer. Spelers onder de 25 kun je nu nog niet afschrijven, dus dat soort posts zijn waardeloos. Aangezien de OP wel goed was, met korte verhaaltjes en beschrijvingen, hier nog een bijdrage in dezelfde geest.
Royston Drenthe
[ afbeelding ]
Geweldig talent en in de belangstelling van grote clubs gekomen dankzij zijn rushes voor 't Nederlands elftal onder de 21. Na amper een seizoen voor Feyenoord gespeeld te hebben forceert Royston een transfer naar Real Madrid, dat maar liefst 15 miljoen aftikt voor de man met de scharen en het uitkappen van tegenstanders. Zes seizoenen en negen doelpunten later is de beste man in Rusland op zoek naar een negerkapper met een schaar. Van het talent Royston Drenthe is niets meer over. Zelfs tijdens zijn transfervrije status is geen enkele club in West-Europa geinteresseerd in de diensten van de 'nieuwe Roberto Carlos'.
Ricardo Quaresma
[ afbeelding ]
De andere Cristiano Ronaldo. Net als Ronaldo een technisch begaafde speler met een trukendoos om u tegen te zeggen. In tegenstelling tot Ronaldo was zijn eerste transfer gelijk Barcelona waar hij in Frank Rijkaard geen vriend trof. Na slechts 22 wedstrijden en 1 doelpunt keer hij terug in Portugal, ditmaal bij Porto. Hier heeft hij een opleving en speelt zich wederom in de kijker van een grote buitenlandse club. Internazionale flikkert 18 miljoen euro in de bodemloze put die Quaresma heet en krijgt daar 1 doelpunt voor terug. Besiktas pikt het zwalkende schip op voor 7 miljoen maar 46 wedstrijden en 8 doelpunten later zorgt een conflict ervoor dat het contract wordt ontbonden. Quaresma, slechts 29 jaar, strandt in de zandbak van Al Ahli, onbemind en vergeten. De mislukte Ronaldo.
Fred
[ afbeelding ]
Fredje Kroketje, de superdoelpuntenmachine van de Braziliaanse competitie waar hij 41 maal scoorde in 43 wedstrijden, werd in 2005 naar Europa gehaald door Lyon. De 15 miljoen euro's die afgetikt werden betaalden zich in eerste instantie uit en hij scoorde redelijk goed. Een blessure en de doorbraak van Benzema gooiden roet in 't eten van Fred en na 4 jaar in Europa werd zijn contract ontbonden. Hierna keerde hij terug in Brazilie waar hij wederom een goed scoringsgemiddelde heeft. Een begenadigde goalgetter met een carriere die eigenlijk nooit echt is begonnen, dat is Fred ten voeten uit.
Sebastian Deisler
[ afbeelding ]
Een van de grootste Duitse talenten tien jaar geleden, nu is Deisler inmiddels alweer vijf jaar gestopt met voetballen. Bayern Munchen betaalde 20 miljoen Duitse marken voor de vleugelspeler die geen enkel seizoen zonder knieproblemen doorkwam. Ondanks de blessures haalde hij wel 36 caps voor 't Duitse team en speelde hij 62 wedstrijden voor Bayern Munchen. Op zijn 27e zette de inmiddels depressieve Deisler een punt achter zijn carriere.
Dit dusquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:52 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Is nu voor 10 miljoen naar Spartak Moscow gegaan, waar ie waarschijnlijk meer verdient dan de bestbetaalde speler in de eredivisie. Het niveau van de Russische competitie is ook hoger dan hier, dus mislukt..
Het feit dat het sinds jaar en dag zo is betekent niet dat het er bij hoort.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Je bent zelf kortzichtig want dat is al sinds jaar en dag zo, en dat zal ook altijd zo blijven. Het hoort er gewoon bij. Je had dit dus kunnen verwachten. Wen er dus maar aan.
Hij heeft daar gewoon gelijk meequote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:27 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Je bent zelf kortzichtig want dat is al sinds jaar en dag zo, en dat zal ook altijd zo blijven. Het hoort er gewoon bij. Je had dit dus kunnen verwachten. Wen er dus maar aan.
Ja jij wel, ga je maar lekker ergeren aan de spelersvergelijkingen bij clubs (zie je eerdere post), ik zit er niet mee.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:41 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het feit dat het sinds jaar en dag zo is betekent niet dat het er bij hoort.
Net zoals voetbalgeweld bij risicowedstrijden, dat is al sinds jaar en dag zo, maar mijn inziens hoort er totaal niet bij en ik hoop dat nooit iemand er aan zal wennen.
Als iedereen zou denken zoals jij dachten we nu nog hetzelfde als in de Middeleeuwen, was slavernij normaal, abortus en euthanasie nog steeds verboden, was het slaan van vrouw en kinderen normaal en reden we nog rond met paard en wagen.
Gast...quote:Op zaterdag 27 juli 2013 18:14 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij heeft daar gewoon gelijk mee![]()
Ja maar, ja maar, ja maar zij doen het ook
Klopt, kregen we Magrao voor in de plaats. Nog een speler die er niks van heeft gebakken. Standaard bankopvulling is die man nu.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fredje was bijna Feyenoorder. En echt mislukt wil ik hem nu niet noemen
http://m.youtube.com/watc(...)re%3Dplayer_embeddedquote:Tarik Oulida (19 januari 1974) was volgens velen de laatste echte asfaltbloem uit Amsterdam-West. Deze technisch zeer begaafde middenvelder werkt nu samen met Nordin Wooter en Kiki Musampa bij het straatvoetbalbedrijf Masters of the Game.
De middenvelder Tarik Oulida werd opgeleid bij Ajax en gold lange tijd als een groot talent. Met name Johan Cruijff was bijzonder gecharmeerd van de technisch begaafde middenvelder. Sommigen zagen in hem het grootste talent van Nederland. Hij speelde dan ook een aantal prima wedstrijden tijdens de grote succesperiode van Ajax halverwege de jaren ’90.
Vanwege de sterke concurrentie bij de Amsterdammers, waarmee hij de Champions League won in 1995, slaagde hij er echter niet in een vaste basisplaats af te dwingen. Hij vertrok daarop naar FC Sevilla in Spanje. Ook daar kon hij de eerste twee seizoenen niet rekenen op een basisplaats. In zijn derde seizoen speelde hij echter regelmatig maar toch vertrok hij daar aan het einde van het seizoen.
Oulida koos er voor om zijn carrière voort te zetten in Japan. Daar heeft hij zes jaar gespeeld, met een tussentijds uitstapje naar het Franse Sedan. Uiteindelijk heeft hij zijn carrière afgesloten met een jaar in het Haagse Zuiderpark.
En Ivan Gabrichquote:Ledezma begon zijn profcarrière in eigen land bij LD Alajuelense. Hij debuteerde op 24 september 1995 in de competitie. In twee seizoenen scoorde Ledezma 35 doelpunten: 14 in 1995/96 en 21 in 1996/97). In 1997 kocht Ajax hem van Alajuelense voor tien miljoen gulden. Overigens had ook Feyenoord serieuze belangstelling, maar Ajax (in het persoon van Arie Van Eijden) plukte hem eerder van Schiphol, daarop volgde het zogenaamde herenakkoord tussen de twee clubs. Ledezma tekende bij Ajax voor vijf jaar, maar hij wist bij de Amsterdamse club nooit door te breken. Via Cerro Porteño (2002) in Paraguay en The Strongest in Bolivia, keerde Ledezma uiteindelijk terug bij Alajuelense. Met deze club won Ledezma in 2004 de CONCACAF Champions Cup en in 2005 de landstitel. In de zomer van 2006 tekende Ledezma bij SC Rheindorf Altach uit Oostenrijk. Vanaf het seizoen 2007-2008 speelt Ledezma voor FC Augsburg in Duitsland.
Claudio hebben we in Rotterdam Zuid ook veel van genoten. Kan niet eens een wiki van em vinden.quote:Iván César Gabrich (Chovet, 28 augustus 1972) is een Argentijnse voetballer. Gabrich stond en staat bekend als een grote sterke spits. Na een mislukte proefstage bij PSV Eindhoven probeerde AFC Ajax het wel met hem en nam de spits over van Newell's Old Boys (Argentinië) - naar verluid op basis van een video. De verwachtingen waren hooggespannen. Verschillende Argentijnse clubs wilden hem inlijven, en ook FC Nantes en Benfica hadden interesse. De spits beloofde de fans van Ajax 25 doelpunten.
Echt zijn draai vinden heeft Gabrich nooit gedaan bij Ajax, in het seizoen 1996-1997 kwam de spits tot 10 competitiewedstrijden en géén doelpunten. De grote, sterke spits wordt gezien als één van Ajax' grootste miskopen aller tijden. Het seizoen erop besloot de Amsterdamse leiding om de spits weer van de hand te doen aan het Spaanse UD Mérida waar hij in 36 wedstrijden slechts 2 doelpunten maakte. Ook bij de andere clubs daarna heeft de 1.85 lange Argentijn met Kroatisch bloed nauwelijks doelpunten weten te maken.
Na Mérida volgende respectievelijk CF Extremadura (Spanje), Real Mallorca (Spanje), Huran (Chili), Vitória Futebol Clube (Brazilië), Huracán (Argentinië), Universidad Católica (Chili) op als werkgever voor de Argentijnse spits. In 2002 hing Gabrich de voetbalschoenen aan de wilgen, na het spelen van 138 wedstrijden en het maken van 46 doelpunten in 10 jaar voetbalcarriére.
Fred mislukt noemenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een onzin hier weer. Spelers onder de 25 kun je nu nog niet afschrijven, dus dat soort posts zijn waardeloos. Aangezien de OP wel goed was, met korte verhaaltjes en beschrijvingen, hier nog een bijdrage in dezelfde geest.
Royston Drenthe
[ afbeelding ]
Geweldig talent en in de belangstelling van grote clubs gekomen dankzij zijn rushes voor 't Nederlands elftal onder de 21. Na amper een seizoen voor Feyenoord gespeeld te hebben forceert Royston een transfer naar Real Madrid, dat maar liefst 15 miljoen aftikt voor de man met de scharen en het uitkappen van tegenstanders. Zes seizoenen en negen doelpunten later is de beste man in Rusland op zoek naar een negerkapper met een schaar. Van het talent Royston Drenthe is niets meer over. Zelfs tijdens zijn transfervrije status is geen enkele club in West-Europa geinteresseerd in de diensten van de 'nieuwe Roberto Carlos'.
Ricardo Quaresma
[ afbeelding ]
De andere Cristiano Ronaldo. Net als Ronaldo een technisch begaafde speler met een trukendoos om u tegen te zeggen. In tegenstelling tot Ronaldo was zijn eerste transfer gelijk Barcelona waar hij in Frank Rijkaard geen vriend trof. Na slechts 22 wedstrijden en 1 doelpunt keer hij terug in Portugal, ditmaal bij Porto. Hier heeft hij een opleving en speelt zich wederom in de kijker van een grote buitenlandse club. Internazionale flikkert 18 miljoen euro in de bodemloze put die Quaresma heet en krijgt daar 1 doelpunt voor terug. Besiktas pikt het zwalkende schip op voor 7 miljoen maar 46 wedstrijden en 8 doelpunten later zorgt een conflict ervoor dat het contract wordt ontbonden. Quaresma, slechts 29 jaar, strandt in de zandbak van Al Ahli, onbemind en vergeten. De mislukte Ronaldo.
Fred
[ afbeelding ]
Fredje Kroketje, de superdoelpuntenmachine van de Braziliaanse competitie waar hij 41 maal scoorde in 43 wedstrijden, werd in 2005 naar Europa gehaald door Lyon. De 15 miljoen euro's die afgetikt werden betaalden zich in eerste instantie uit en hij scoorde redelijk goed. Een blessure en de doorbraak van Benzema gooiden roet in 't eten van Fred en na 4 jaar in Europa werd zijn contract ontbonden. Hierna keerde hij terug in Brazilie waar hij wederom een goed scoringsgemiddelde heeft. Een begenadigde goalgetter met een carriere die eigenlijk nooit echt is begonnen, dat is Fred ten voeten uit.
Sebastian Deisler
[ afbeelding ]
Een van de grootste Duitse talenten tien jaar geleden, nu is Deisler inmiddels alweer vijf jaar gestopt met voetballen. Bayern Munchen betaalde 20 miljoen Duitse marken voor de vleugelspeler die geen enkel seizoen zonder knieproblemen doorkwam. Ondanks de blessures haalde hij wel 36 caps voor 't Duitse team en speelde hij 62 wedstrijden voor Bayern Munchen. Op zijn 27e zette de inmiddels depressieve Deisler een punt achter zijn carriere.
Kan ik wel begrijpen, Fysiek is Eriksen gewoon een slappeling en om in de 3 grote competitie's te spelen zal hij daarin moeten groeien.quote:Op zondag 28 juli 2013 04:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Toch opvallend dat geen topclub hem wilt of het geld er voor over heeft.
Dit.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:53 schreef j0rdiiii het volgende:
Maher, van Ginkel, Boetius, Vilhena, Achahbar, Altidore, Bony, Pelle, Eriksen, Castaignos, Tadic en Chadli.
Hij is mislukt als je afgaat op de verwachtingen. Natuurlijk op een andere manier dan de andere spelers maar het zijn allemaal verschillende voorbeelden.quote:Op zondag 28 juli 2013 07:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Fred mislukt noemen
[ afbeelding ]
Heeft nergens slecht (behalve laatste 2 jaartjes Lyon gespeeld) en toch doelpunten gemaakt, zijn gemiddelde zegt genoeg over de loop van jaren heen en heeft zeker meer bereikt dan de 2 andere voorbeelden in je reactie. Met name de Confederations Cup laatst.
Hahaha, zo'n standaard Ghanees inderdaad die veel indruk maakte omdat hij op jonge leeftijd al zo volwassen speelde. Dat was nog in de periode dat men dacht dat een 19-jarige Ghanees ook 19 jaar was.quote:Op zondag 28 juli 2013 08:31 schreef TLC het volgende:
Volgens Pelé zijn opvolger ;
Nii Lamptey
[ afbeelding ]
Talentvolle Ghanees, die vanuit Anderlecht naar PSV kwam, en daarna naar Aston Villa en Coventry ging, de clubs die hierna kwamen ;
Venezia, Unión Santa Fe, Ankaragücü, União Leiria, Greuther Fürth, Shandong Luneng, Al-Nassr, Asante Kotoko and Jomo Cosmos.
Hoogtepunten van Lamptey waren het WK onder 17 in 1991, die Ghana won en waar Lamptey werd verkozen tot speler van het toernooi (waar ook del Piero bij was), en de bronzen medaille winst van Ghana tijdens de Olympische Spelen in Barcelona (tevens de eerste Afrikaanse voetbalmedaille).
Tegenwoordig is hij assistent-coach van het Ghanese Sekondi Wise Fighters.
[ afbeelding ]
Tja. Het heeft vooral te maken met verwachtingen. Als ik met mijn talent het eerste van een willekeurige Jupiler League club had gehaald (en dat scheelde niet zo veel), dan was mijn carrière glansrijk geslaagd geweest.....quote:Op zondag 28 juli 2013 16:40 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij denken hier de meeste mensen dat iedere voetballer die nieuwe Messi is en als ze dat niet zijn dat zijn ze mislukt
Elia is ook geflopt.quote:Op zondag 28 juli 2013 17:18 schreef hafcfan het volgende:
Arnoutovic heeft zijn belofte na Twente ook nooit waar kunnen maken. Bij Inter compleet gefaald en nu spelend voor een degradatieclub in Duitsland en dat vooral door zijn kut mentaliteit.
Die Gerson Magrao heeft ook nog gewoon bij Dynamo Kiev gespeeld, en volgens wikipedia zit hij nu bij Sporting.quote:Op zondag 28 juli 2013 16:08 schreef theodoor9 het volgende:
De scouting van feyenoord hebben destijds in ieder geval bepaald dat fred mislukt was. Anders hadden ze nooit zijn transferrechten geruild met gerson magrao.. Oja daar hadden ze later spijt van!
in datzelfde rijtje past dan ook Eric Addoquote:Op donderdag 1 augustus 2013 20:02 schreef GodsSon het volgende:
Geen idee of hij al genoemd is, maar: Leandro Bonfim
Een van de grootste talenten bij PSV ooit.... nooit iets bereikt uiteindelijk. Zonde
heeft 14 wedstrijden in het eerste gespeeld maar heeft geen indruk kunnen makenquote:Op zondag 4 september 2011 10:19 schreef DeNummer10 het volgende:
Nijland zou bij elke andere club in Nederland gewoon zijn kansen hebben gekregen. PSV
Cvitanich nooit een eerlijke kans gehad... Heeft heel goed bij Boca en Nice gespeeld tijdens zijn verhuurperiode.quote:
Die was vooral heel snel, maar verder...quote:Op zondag 18 augustus 2013 14:56 schreef Derive het volgende:
Weet niet of ie al gepost is maar moest laatst aan deze man denken:
[ afbeelding ]
daar ben ik het niet mee eens.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef H.FR het volgende:
Weet niet of er ergens nog een centrale lijst wordt bijgehouden?
Affelay is vast al genomineerd, maar voor de zekerheid: Affelay is KEIHARD mislukt.
Speelt toch gewoon bij Barcelona hoor, zou ik niet willen bestempelen als een mislukkeling.quote:Op woensdag 12 februari 2014 13:04 schreef H.FR het volgende:
Weet niet of er ergens nog een centrale lijst wordt bijgehouden?
Affelay is vast al genomineerd, maar voor de zekerheid: Affelay is KEIHARD mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |