Ik weet niet hoe ik "gevraagd" voor een topic krijg en ook niet of het hier goed staat of dat er een topic voor is, Maar goed, ik probeer het maar en alvast sorry als het verkeerd is.
Ik ben op zoek naar een poster. Hij hangt "overal"in bushokjes. De meeste mensen geven me als advies "ga hem eruit slopen"maar zo ben ik niet opgevoed en durf ik dus niet

Ik heb iemand laten kijken (Want ik zie hem hier nooit ergens hangen) waar die posters vandaan komen en die kwam met een naam, (JCDeceaux) en daar heb ik hem "aangevraagd". Ik kreeg een mail dat ze hem niet verzenden en ik hem dus moet komen ophalen tussen 8 september, en 29 september... IN ALMERE. Ik kom zelf uit Zuid Limburg dus met de trein naar Almere, alleen voor die poster zou een duur grapje worden.
Ze verzenden ze écht niet.
Ik zoek dus iemand die die poster voor me kan halen en zorgen dat ie bij mij komt. Of iemand die iemand kent die die posters hier in de buurt ophangt en die hem voor me kan regelen als hij uit het bushokje gaat. Als iemand in Almere hem voor me zou gaan ophalen moet die persoon weer een koker kopen, en hem naar het postkantoor brengen en ik dacht eerlijk gezegd dat het simpeler was iemand te vinden die dat zou willen doen.Als ik m hier in de buurt ergens zou kunnen ophalen zou ik al heel erg geholpen zijn,maar ik kan na heel wat googlen alleen maar dat bedrijf in Almere vinden.
Ik MOET die poster gewoon hebben.
dus... iemand uit de buurt van Almere die een koker kopen en hem opsturen niet teveel moeite vind? (Ik weet niet of hij ook echt bushokjesformaat is of dat ze voor mensen die die posters aanvragen kleinere exemplaren hebben, voor een Bushokjesposter zou een koker misschien ook een duur grapje zijn om maar te zwijgen over de verzendkosten..) Of iemand die het dichter bij huis weet uit te halen? (Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha ) Nou ja als iemand me kan helpen, Graag!!!!!! Stuur me een PM!
Het gaat om deze poster: