abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101499704
Ik weet niet hoe ik "gevraagd" voor een topic krijg en ook niet of het hier goed staat of dat er een topic voor is, Maar goed, ik probeer het maar en alvast sorry als het verkeerd is.

Ik ben op zoek naar een poster. Hij hangt "overal"in bushokjes. De meeste mensen geven me als advies "ga hem eruit slopen"maar zo ben ik niet opgevoed en durf ik dus niet ;) Ik heb iemand laten kijken (Want ik zie hem hier nooit ergens hangen) waar die posters vandaan komen en die kwam met een naam, (JCDeceaux) en daar heb ik hem "aangevraagd". Ik kreeg een mail dat ze hem niet verzenden en ik hem dus moet komen ophalen tussen 8 september, en 29 september... IN ALMERE. Ik kom zelf uit Zuid Limburg dus met de trein naar Almere, alleen voor die poster zou een duur grapje worden.

Ze verzenden ze écht niet.
Ik zoek dus iemand die die poster voor me kan halen en zorgen dat ie bij mij komt. Of iemand die iemand kent die die posters hier in de buurt ophangt en die hem voor me kan regelen als hij uit het bushokje gaat. Als iemand in Almere hem voor me zou gaan ophalen moet die persoon weer een koker kopen, en hem naar het postkantoor brengen en ik dacht eerlijk gezegd dat het simpeler was iemand te vinden die dat zou willen doen.Als ik m hier in de buurt ergens zou kunnen ophalen zou ik al heel erg geholpen zijn,maar ik kan na heel wat googlen alleen maar dat bedrijf in Almere vinden.

Ik MOET die poster gewoon hebben.
dus... iemand uit de buurt van Almere die een koker kopen en hem opsturen niet teveel moeite vind? (Ik weet niet of hij ook echt bushokjesformaat is of dat ze voor mensen die die posters aanvragen kleinere exemplaren hebben, voor een Bushokjesposter zou een koker misschien ook een duur grapje zijn om maar te zwijgen over de verzendkosten..) Of iemand die het dichter bij huis weet uit te halen? (Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha ) Nou ja als iemand me kan helpen, Graag!!!!!! Stuur me een PM!

Het gaat om deze poster:
pi_101499783
Sorry, Ik had m wat aangepast en blijkbaar twee alinea's met bijna dezelfde tekst gepost....die andere vergeten weg te halen!
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:06:33 #3
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_101500569
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 19:45 schreef Tammymara het volgende:
(Kamperen onder de Abri tot ze de poster eruit komen halen is helaas geen optie..haha )
Plak er een A4tje op:
"Ik wil deze poster kopen!
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
censuur :O
pi_101500880
Ik weet niet of het nog mogelijk is, maar ik ging vroeger wel is richting het gemeentehuis.
Daar mocht je dan gratis posters uitzoeken :)
Ik had mijn kamer er mee behangen :P
Had destijds die poster van The marlboro man ( ik rookte niet eens :P )
Coca colo poster en ga zo maar door.

Volgens mij was het bij de afdeling, verkeerd en waterstaat.
Dus, poster in de gaten houden, als hij er niet meer hangt moet je het proberen bij het gemeentehuis ;)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_101502370
Misschien een beetje offtopic, maar ik kan dus ook bijv posters aanvragen van evenementen en festivals en heb een grote kans dat ze me er een geven?
404 - Not Found
pi_101507025
Ik wil niet weten hoeveel grapjassen me dan gaan bellen en hoe vaak ik voor niets ergens heenga als ik die tip van het A4tje opvolg.

Het gemeentehuis kan ik proberen, maar hier in de gemeente heb ik m nog niet zien hangen (Wel gehoord dat hij in brunssum hangt en in Maastricht)

Op de abri staat dat bedrijf in Almere en die zeggen dat "hun mensen"vanuit almere vertrekken met die posters en ze overal door het land ophangen. Geloof er niets van maar ja, kan moeilijk zeggen dat ze liegen. In elk geval al allemaal bedankt voor jullie tips!
pi_101512602
Ik heb je TT aangepast en denk dat je vraag hier wel goed staat.
Bijzonder verzoek, hopelijk kan iemand je helpen! Ik zie het volk van Deceaux regelmatig een bewegend reclamebord vervangen. Helaas doen ze dat op de middenberm van een drukke rijksweg dus stoppen om naar info te vragen is niet echt een optie.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  FOK!fotograaf zaterdag 3 september 2011 @ 00:09:02 #8
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_101513835
Wat is het adres in almere waar je hem kan ophalen?
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
pi_101519903
Bedankt Cat! En nee, dat zijn inderdaad niet de beste omstandigheden om te stoppen en te vragen, hahahaha!!

@marc: Op de "Zenderstraat", Dat zegt mij (uiteraard) helemaal niets.
pi_101522915
Ik weet dat dat bedrijf ook in Eindhoven zit, mijn buurman heeft er gewerkt namelijk.

En ff opgezocht: KLIK
Wie weet kunnen zij je helpen? Of zijn ze wel bereid een poster op te sturen?
Hopelijk kun je hier iets mee. :)
pi_101535012
Ik kan je niks beloven maar heb serieus een nicht welke actrice is en her en der wat mensen kent in dat wereldje dus heb een balletje opgegooid voor je. Kan even duren maar wie niet waagt wie niet wint. Dus her en der wat mails gestrooid dus fingers crossed.

[ Bericht 14% gewijzigd door Lottekoekkie op 03-09-2011 21:33:05 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_101589754
@vannelle : Ik heb gemaild, (hoewel als ik via de link van jou daar kom, ik iets in Amsterdam krijg) dank je wel! Ik heb ook nog gezocht of ze nog dichterbij zitten maar helaas niets gevonden, ik ben benieuwd wat zij zeggen.

@lottekoekkie, Dank je wel voor het "Strooien"met mailtjes haha.
Ik wacht af.

Ik heb die in almere nog gemaild of ik uberhaupt wel iemand anders kan vragen om hem op te halen,maar heb nog geen antwoord gehad. Niet dat ze straks zeggen dat mevrouw "Tammymara" hem zelf moet ophalen.....Van de gemeente heb ik wel een kort mailtje terug gehad dat ze hier niets voor me kunnen betekenen :( die posters worden blijkbaar door het bedrijf verwijderd en komen niet bij de gemeente terecht. Maar toch nog bedankt voor de tip. Wat een gedoe voor een poster :D
pi_101609130
Ik wil hem evt. best even voor je oppikken in Almere, ware het niet dat ik geen flauw idee heb op welke tijden je daar terecht kunt. Ik werk nl. ook gewoon de hele week.

En ik vraag me af in wat voor koker je zoiets moet versturen.
Wil je anders vragen of zij daar zelf toevallig ook kokers voor hebben?
Dan rij ik binnenkort wel even langs en stuur ik het op..
pi_101609797
Dat heb ik ze al gevraagd JK, maar ik heb nog geen antwoord gehad, ook niet op de vraag of iemand anders ze wel kon ophalen. De tijden zijn tussen 14.30 en 17.00 (rot tijden dus...) maar ik stel het al op prijs dat je het aanbied, ook als het niet kan.

(Ik hoorde van iemand anders dat je ze meekrijgt met een elastiekje erom geen koker maar dat weet ik dus niet zeker)
  Redactie Frontpage maandag 5 september 2011 @ 21:50:07 #15
38148 crew  Innisdemon
pi_101610766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:06 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Plak er een A4tje op:
"Ik wil deze poster kopen!
Beste poster-meneer, ik wil deze poster graag hebben en geef je twee tientjes als je me belt (06-12345678) om te zeggen waar ik hem op kan halen."
^O^
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_101611841
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 21:34 schreef Tammymara het volgende:
Dat heb ik ze al gevraagd JK, maar ik heb nog geen antwoord gehad, ook niet op de vraag of iemand anders ze wel kon ophalen. De tijden zijn tussen 14.30 en 17.00 (rot tijden dus...) maar ik stel het al op prijs dat je het aanbied, ook als het niet kan.

(Ik hoorde van iemand anders dat je ze meekrijgt met een elastiekje erom geen koker maar dat weet ik dus niet zeker)
Hmmz.. nouja, kwa tijd is op zich nog wel te regelen, dan ga ik gewoon een kwartiertje eerder uit amsterdam weg. (behalve a.s. donderdag). Alleen ik heb niet zo'n trek om stad en land af te moeten zoeken naar eoa megakoker.. Zal morgen op mijn werk eens in de postkamer vragen of ze misschien iets hebben staan.

Mocht jij nog antwoord krijgen op die andere vragen, laat het dan even weten.
  maandag 5 september 2011 @ 22:37:58 #17
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_101614043
Tip die ik elders ook al had gegeven aan Tammy.. vraag bij een plaatselijke tapijtboer of je een stuk lege tapijtrol af mag snijden met een stanleymes. Zijn ideale kokers om eventueel posters in te verzenden!

(ik heb hier overigens nog wel posterkokers staan... maar ja, hoe komen die dan weer in Almere...)
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_101614793
Dat vind ik echt teveel moeite om aan iemand te vragen Ireth (Die dan éérst die poster moet halen, dán naar de tapijtboer voor een koker, dán naar het postkantoor om alles te posten)

@JK als ik antwoord krijg dan hoor je zsm iets.
OOK als een van mijn andere "opties" iets voor me kan regelen. had niet verwacht dat het zo'n organisatie zou zijn... ;)

Iedereen die gereageerd heeft, bedankt !
pi_101656908
Hmm... soms heeft postersale die posters ook (maar ik heb dat al voor je gecheckt)
De tour is net begonnen dus het Beatrix theater zal de poster ook nog niet weg geven.

En helaas op de site van miss saion heb ik ook niks kunnen vinden, maar misschien als je die een mailtje stuurt?
pi_101667635
Er zijn al een paar mensen "mee bezig" en ik weet niet wat die precies doen dus ik durf nog even nergens heen te mailen,maar bedankt voor de tip, Engel!

Dan voor JK:
Ze doen er idd een elastiekje omheen, geen koker :( Hebben ze ook niet. De posters uit de bushokjes krijg je nooit volgens die mail, want die "kunnen verkreukeld zijn" , die worden eruit getrokken/gescheurd. De posters die ze weggeven, die in Almere gehaald kunnen worden zijn reserve exemplaren. Ik mocht wel iemand anders sturen maar die moet dan mijn afhaalbericht meenemen.

Ik wacht het nog even af (Het heeft ja geen haast, hij ligt er nog drie weken..) of een van de andere manieren nog succes heeft, ik hou "jullie" op de hoogte. Ik wil wel nog even zeggen dat ik het echt geweldig vind dat er mensen zijn die zoveel moeite doen voor een "vreemde"......

:*
  woensdag 7 september 2011 @ 11:56:22 #21
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_101667847
Heb je hier al geinformeerd?
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_101669349
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef Blue-eyes het volgende:
Heb je hier al geinformeerd?
Nee, want de posters worden exclusief opgehangen door die wat ik hierboven noem. Zij zijn de enigen die die posters "hebben" zeggen ze. Maar toch dank je wel!
pi_101671397
hmm, wellicht zie ik vrijdag kans voor je om naar almere te gaan als het een beetje te doen is met OV. betaal jij de OV kosten en verzendkosten? (woon zelf in Weesp)
pi_101671524
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 14:02 schreef piepkuiken21 het volgende:
hmm, wellicht zie ik vrijdag kans voor je om naar almere te gaan als het een beetje te doen is met OV. betaal jij de OV kosten en verzendkosten? (woon zelf in Weesp)
Zou ik graag doen,maar gaat niet lukken.
Verzendkosten uiteraard,maar ik heb ook al wat "lijntjes" lopen met mensen die in Almere wonen en niet met het OV hoeven gaan. Dank je wel toch voor je aanbod!

[ Bericht 0% gewijzigd door Tammymara op 07-09-2011 14:06:16 (spelfout) ]
pi_101688335
Tammymara, check je pb even, heb een voorlopig voorzichtig positieve mail teruggehad van JvdE Producties!
Kopie vd mail staat ook in je PB.
Groetjes

[ Bericht 5% gewijzigd door Lottekoekkie op 07-09-2011 21:09:26 ]
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')